Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Silkeborg Træningskamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-Silkeborg Træningskamp

    Nogen, der har mulighed for at tage på stadion i dag og berette lidt om kampen?

    #2
    Jeg tager der over og ser 1. Halvleg. Kan ikke nå mere

    Men den bliver vidst streamet

    Comment


      #3
      Link til link

      https://fyens.dk/ob/ob-moeder-silkeb...899df2779ce-37

      Comment


        #4
        Ikke det stærkeste hold vi stiller med: https://ob.dk/nyheder/2024/september...i-silkeborg-if

        Hvis Silkeborg har bare lidt profiler med er det flot hvis det hold ikke bliver kørt over.

        Lidt interessant hvem der spiller hvor. Nogle spillere giver sig selv:

        Martin Hansen
        ? - Yaya - JBA - ?
        Trybull
        Juul-Sandberg - ?
        Hansborg - Andersen - ?

        McCoy på den ene back. Skal Selvén tage den anden? Det ville måske være mest oplagt. Så er det Grubbe som 8'er og Jenner på kanten. Alternativt tager Grubbe backen, men så er det lidt interessant at Jenner skal spille 8'er.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Ikke det stærkeste hold vi stiller med: https://ob.dk/nyheder/2024/september...i-silkeborg-if

          Hvis Silkeborg har bare lidt profiler med er det flot hvis det hold ikke bliver kørt over.

          Lidt interessant hvem der spiller hvor. Nogle spillere giver sig selv:

          Martin Hansen
          ? - Yaya - JBA - ?
          Trybull
          Juul-Sandberg - ?
          Hansborg - Andersen - ?

          McCoy på den ene back. Skal Selvén tage den anden? Det ville måske være mest oplagt. Så er det Grubbe som 8'er og Jenner på kanten. Alternativt tager Grubbe backen, men så er det lidt interessant at Jenner skal spille 8'er.
          Ja okay. Troede det var A hold mod A hold. Jeg tager den bare på stream i stedet

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Ikke det stærkeste hold vi stiller med: https://ob.dk/nyheder/2024/september...i-silkeborg-if

            Hvis Silkeborg har bare lidt profiler med er det flot hvis det hold ikke bliver kørt over.

            Lidt interessant hvem der spiller hvor. Nogle spillere giver sig selv:

            Martin Hansen
            ? - Yaya - JBA - ?
            Trybull
            Juul-Sandberg - ?
            Hansborg - Andersen - ?

            McCoy på den ene back. Skal Selvén tage den anden? Det ville måske være mest oplagt. Så er det Grubbe som 8'er og Jenner på kanten. Alternativt tager Grubbe backen, men så er det lidt interessant at Jenner skal spille 8'er.
            Er Magnus Andersen ikke 8’er? I så fald tror jeg det er Grubbe på back, Hansborg på top og Jenner og Selven på kanterne.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Er Magnus Andersen ikke 8’er? I så fald tror jeg det er Grubbe på back, Hansborg på top og Jenner og Selven på kanterne.
              Mener bestemt han er angriber

              Comment


                #8
                Det har du vist ret i: https://ob.dk/hold/akademi/u19

                Comment


                  #9
                  Jeg havde tænkt mig at se kampen men så så jeg startopstillingen. Den gider jeg ikke køre 100 km for.

                  Comment


                    #10
                    Ret sløv omgang indtil videre, som vi dog har domineret.

                    Et par gode chancer faldt for off-side.

                    EDIT: Kæmpe chance til Magnus Jensen på oplæg af Selvén.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                      Ret sløv omgang indtil videre, som vi dog har domineret.

                      Et par gode chancer faldt for off-side.

                      EDIT: Kæmpe chance til Magnus Jensen på oplæg af Selvén.
                      Minder mig lidt om sommerkampene mod Krogsbølle og Horne...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Minder mig lidt om sommerkampene mod Krogsbølle og Horne...
                        Enig, man kan ikke udlede meget af denne gang makværk fra begge hold.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          #13
                          0-0 - Meget uinteressant overall.
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                            0-0 - Meget uinteressant overall.
                            Ja, underligt at man ikke eventuelt havde valgt 3 x 30 med A/B spillere.

                            Synes den eneste, der gjorde det bedre end forventet var Yaya. Resten lidt leverpostej...

                            Comment


                              #15
                              Har kun set anden halvleg og kun på min phone men synes Bojang gjorde det ret godt. Jenner kommer med gode aktioner som han desværre ødelægger med en dårlig aflevering eller en forkert beslutning efterfølgende . Og han brænder to direktører.
                              Hvem var det som spillede vb? Var det Wiliam Martin? Har vi et omskolingsprjekt i gang?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X