Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    JS var den anden på midtbanen. Jeg tror ikke Azer er klar til at spille fra start. Glæder mig godt nok til han er det.
    Tvivler jeg nu på at COB også er med de få kamp minutter han har fået de sidste par måneder. Så må de sgu skifte efter 60-65 min...

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er da klart at med Ari på back og Spelmann på toppen bliver der kortere til spilletid for COB..
    men tror stadig at JS, Desler og Azer står foran
    JS var den anden på midtbanen. Jeg tror ikke Azer er klar til at spille fra start. Glæder mig godt nok til han er det.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Fyens Stiftstidende skriver i dag, at COB blev prøvet på midtbane i træningen i går, fordi Momo måske ikke bliver klar til fredag, hvorfor Ari skal spille venstre back.

    Jeg synes egentlig COB gjorde det rigtig fint de sidste par kampe, han spillede i foråret, så det vil glæde mig. Også fint at få en angrebsivrig venstre back, selvom Ari indimellem ikke helt lever op til forventningerne på venstrebacken. Men med ham på backen bliver vores angrebsspil mere uforudsigeligt, fordi det ikke er så ensidigt.
    Det er da klart at med Ari på back og Spelmann på toppen bliver der kortere til spilletid for COB..
    men tror stadig at JS, Desler og Azer står foran

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Fyens Stiftstidende skriver i dag, at COB blev prøvet på midtbane i træningen i går, fordi Momo måske ikke bliver klar til fredag, hvorfor Ari skal spille venstre back.

    Jeg synes egentlig COB gjorde det rigtig fint de sidste par kampe, han spillede i foråret, så det vil glæde mig. Også fint at få en angrebsivrig venstre back, selvom Ari indimellem ikke helt lever op til forventningerne på venstrebacken. Men med ham på backen bliver vores angrebsspil mere uforudsigeligt, fordi det ikke er så ensidigt.

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

    D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

    E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


    .....mulighederne er mange.
    Det er formentlig en risiko, og det der er så skide træls ved, at klubbens økonomi er kørt i sænk.

    Hvis vi køber nu er sandsynligheden for, at vi kun har råd til at købe en lottokupon større. Hvis vi venter er der større sandsynlighed for, at vi kan købe en spiller af en bedre kvalitet, men det rummer også risikoen for, at drømmespillerne, som du siger, fordufter i horisonten.

    OBs problem er vel også, at hvis vi får en lottokupon, der ikke slår til, så hænger vi på ham. Tidligere var lottokuponerne af en vis kvalitet, så vi - ligesom FCK nu - kunne komme af med dem igen, hvis de ikke slog til. Den her handel er sindssygt afgørende, som en vis klaphat kunne finde på at sige, så jeg forstår godt Jesper Hansen ikke bare farer ud.

    Men for fanden jeg kan snart ikke klare ventetiden længere og kærestens velmenende spørgsmål, om jeg nu har det godt, fordi mine tanker vist ikke lige er fuldt ud hos familien i øjeblikket.

    Tænk der var en gang, hvor vi bare lige kunne lægge små 10 millioner for Erik Bo! Og vupti så havde vi en angriber, der kunne score med knæet, uden han selv opdagede det.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Kortene skal blandes. Vi skal noget andet end i søndags. Lidt af ungdoms mod (som Mikkel viste i søndags) og det bedste på resten af pladserne.

    JC
    LK, DH, LN, AS
    LJ, JS, MD, EL
    RF, AT

    Så har vi Azer, Kasper, Momo, Spellman og Darko som mulige indskiftere i 2 halveg.
    Jeg antager at DH ikke er klar til FCV og Diarra også er ude.

    MT (for kontinuitetens skyld)
    Kryger DH LN Ari
    Lucas Schoop Azer RF
    ...............Bodul
    ..................EL

    jeg må tilstå at jeg har set et stort lys i Momo, men lyset blegner lidt efter lidt, han har skuffet i længere periode synes jeg(måske sammen med holdet) men jeg får sværere og sværere ved at se hans fremtid ligger i OB

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

    D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

    E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


    .....mulighederne er mange.
    sådan kan det jo også være....OB sætter sig mellem 2 stole og laver et klokkeklart selvmål

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Situationen er jo direkte akut, vi har da været i nød før, men ikke sådan her... Det der pokerspil kunne være fint ved den ene handel, men vi skal altså bruge nogle kræfter i angrebet nu... Og en anden ting, det kan altså også nemt ske at der bliver meget mere at lave for den gode JH, for jeg tror ikke vi har set det sidste offensive salg, så der skal altså ske noget meget snart...
    Last edited by Kaspernon; 22-07-2014, 20:17.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

    D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

    E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation (dette var vel det, der skete med Cardiff og Cornelius lige op til deadline....kæmpe, kæmpe overpris fra en desperat klub).


    .....mulighederne er mange.
    .

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Det kan jo være, at vi ganske enkelt ikke har råd til at købe en af vores drømmespillere til den pris, vedkommende står til lige nu.

    Derfor står valget mellem

    A) at vente og købe en af vores drømmespillere, når vedkommendes markedsværdi falder tættere på transferdeadline, fordi sælgende klub er mere villig til at sælge

    B) købe en spiller nu, der står længere nede på prioriteringslisten, men som til gengæld står til en pris, vi kan betale nu.
    C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

    D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

    E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


    .....mulighederne er mange.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Det kan jo være, at vi ganske enkelt ikke har råd til at købe en af vores drømmespillere til den pris, vedkommende står til lige nu.

    Derfor står valget mellem

    A) at vente og købe en af vores drømmespillere, når vedkommendes markedsværdi falder tættere på transferdeadline, fordi sælgende klub er mere villig til at sælge

    B) købe en spiller nu, der står længere nede på prioriteringslisten, men som til gengæld står til en pris, vi kan betale nu.
    det er præcis sådan jeg forestiller mig det er

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ja, da vi solgte Kadrii var jeg sikker på tanken var, at vi nok lige præcis kunne styre forbi Hobro og så præsenterede vi den nye mand mandag klokken 10.00 når træningen begyndte, men.........det lader til vi hellere vil spare plus minus 1,5 million nu og så igonorere hvad vi mister af placeringsindtægter, for slet ikke at tale nedrykning.
    Det kan jo være, at vi ganske enkelt ikke har råd til at købe en af vores drømmespillere til den pris, vedkommende står til lige nu.

    Derfor står valget mellem

    A) at vente og købe en af vores drømmespillere, når vedkommendes markedsværdi falder tættere på transferdeadline, fordi sælgende klub er mere villig til at sælge

    B) købe en spiller nu, der står længere nede på prioriteringslisten, men som til gengæld står til en pris, vi kan betale nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Men det vil være en god ide at gøre dig selv klar til senariet :)
    Det gør jeg fredag middag så. Indtil da vil jeg gerne leve i håbet..

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Ja, da vi solgte Kadrii var jeg sikker på tanken var, at vi nok lige præcis kunne styre forbi Hobro og så præsenterede vi den nye mand mandag klokken 10.00 når træningen begyndte, men.........det lader til vi hellere vil spare plus minus 1,5 million nu og så igonorere hvad vi mister af placeringsindtægter, for slet ikke at tale nedrykning.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vil da være vildt skuffende hvis vi skal igennem endnu en kamp uden angriber
    Men det vil være en god ide at gøre dig selv klar til senariet :)

    Leave a comment:

Working...
X