Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Så hvis bare vi klapper i hænderne hver gang vi scorer, og ellers bare negligerer når det går skidt, så løser det alle vores problemer?
    Det var faktisk en rigtigt god start?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Slotsager var heller ikke god. Men Gomez er så meget pokal eller hospital. Mod slutningen har han en god aktion hvor han går ind over banen og sætter Deedson op, men et par minutter forinden prøver han at slå en aflevering ud til Grubbe, men ender bare med at jerne den ud over sidelinjen. Jeg synes generelt han er meget klodset og har ofte problemer med at placere sig. Tager man den økonomi vi har bundet op på ham i betragtning, så ligner han bare en dårlig investering.
      Jeg kan slet ikke se hvordan OB skal kunne tabe penge på ham, den situation du nævner der var der en ude på venstre der ikke gad løbe......... flere af OBerne kunne idag ikke sætte en simpel pasning på 8-10 meter, Slotsager spiller den 2 gange direkte i skøjten på en Efb-spiller til farlige omstillinger. mht placering, så er Gomez ung, og det er vel det han skal lære, og grunden til han er i OB. Kunne han det hele, så ville OB ikke være i nærheden af at kunne signe ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Jeg kan slet ikke se hvordan OB skal kunne tabe penge på ham, den situation du nævner der var der en ude på venstre der ikke gad løbe......... flere af OBerne kunne idag ikke sætte en simpel pasning på 8-10 meter, Slotsager spiller den 2 gange direkte i skøjten på en Efb-spiller til farlige omstillinger. mht placering, så er Gomez ung, og det er vel det han skal lære, og grunden til han er i OB. Kunne han det hele, så ville OB ikke være i nærheden af at kunne signe ham.
        James Gomez ligner altså ikke en spiller til 10 mio lige nu. Langt fra.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          James Gomez ligner altså ikke en spiller til 10 mio lige nu. Langt fra.
          det er så heller ikke det han har kostet.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Jeg kan slet ikke se hvordan OB skal kunne tabe penge på ham, den situation du nævner der var der en ude på venstre der ikke gad løbe......... flere af OBerne kunne idag ikke sætte en simpel pasning på 8-10 meter, Slotsager spiller den 2 gange direkte i skøjten på en Efb-spiller til farlige omstillinger. mht placering, så er Gomez ung, og det er vel det han skal lære, og grunden til han er i OB. Kunne han det hele, så ville OB ikke være i nærheden af at kunne signe ham.
            Gomez er 22, kom til Danmark for 4œ år siden, har spillet små 100 kampe i Superligaen og 1. Division. Han kan ikke blive ved med at undskyldes på ungdom og manglende erfaring. Han var skuffende i foråret, decideret dårlig i nogle kampe og har lignet noget der er løgn i opstarten, som selvfølgelig også er grunden til, at han ikke starter i dag, hvor han så absolut heller ikke overbeviste.

            Jeg kan også se, at Gomez har nogle åbenlyse fysiske kompetencer, jeg kan så også se, at han lige nu render og ligner en der ikke ved, hvad han skal både med og uden bold. Om det så handler om, at Gomez ikke er taktisk dygtig nok til det han bliver bedt om i OB, hvor han i Horsens mere simple 5-backkæde der stod lavt og forsvarede sig havde det meget nemmere, eller om det handler om, at han er dårligt instrueret af trænerne i hvad han skal, det er jeg faktisk ikke sikker på, jeg kan bare se, at det er galt meget af det han laver, og på et niveau man kunne forvente fra en helt uprøvet Yaya Boyang, ikke en mand der har kostet 1 million euro.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              det er så heller ikke det han har kostet.....
              €1 mio i transfer, plus løn indtil videre. Hvis vi sælger ham i morgen, så skal vi da nærme os de 10 mio for at komme ud med et overskud.

              Comment


                Gomez har været dårlig i lang tid, og burde ikke have niveau til OB. At man henter sådanne spillere (og mange andre) viser hvilken forfatning OB er i - og den er ikke god. Slotsager er sgu heller ikke særlig god, og jeg kan ikke se noget eksttraordinært talent dér. Han bliver beskyttet fordi han er ung, fra Fyn o.s.v. Men han har fandme været sløj længe

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  €1 mio i transfer, plus løn indtil videre. Hvis vi sælger ham i morgen, så skal vi da nærme os de 10 mio for at komme ud med et overskud.
                  Er det så inkl. træningstøj og leje af cykel?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Gomez har været dårlig i lang tid, og burde ikke have niveau til OB. At man henter sådanne spillere (og mange andre) viser hvilken forfatning OB er i - og den er ikke god. Slotsager er sgu heller ikke særlig god, og jeg kan ikke se noget eksttraordinært talent dér. Han bliver beskyttet fordi han er ung, fra Fyn o.s.v. Men han har fandme været sløj længe
                    Nu har vi altså prøvet at dømme masser af spillere ude for tidligt. At de ikke er gode nok for at de så bliver det. Nu har han kun været i klubben i 6 måneder og været skadet halvdelen af tiden. Han har jo nogle værktøjer og klare spidskompetencer som “bare” skal dyrkes. Så det kan stadig gå begge veje

                    Når det er sagt er jeg heller ikke tryg ved ham pt. Dårlig placeringsevner og mærkelige beslutninger er ikke super godt for en forsvarsspiller. Men det er vel også områder hvor det er nemmere at lære. For styrkerne som fysik,springstyrke,hurtighed og raids op igennem banen er vel hans styrker. De kan nogle gange være en anelse sværere at lægge op

                    Så skal vi ikke bare blive enige om at indtil videre har han været en skuffelse men at han sagtens kan forbedre sig. Han er jo kun 22 år

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nu har vi altså prøvet at dømme masser af spillere ude for tidligt. At de ikke er gode nok for at de så bliver det. Nu har han kun været i klubben i 6 måneder og været skadet halvdelen af tiden. Han har jo nogle værktøjer og klare spidskompetencer som “bare” skal dyrkes. Så det kan stadig gå begge veje

                      Når det er sagt er jeg heller ikke tryg ved ham pt. Dårlig placeringsevner og mærkelige beslutninger er ikke super godt for en forsvarsspiller. Men det er vel også områder hvor det er nemmere at lære. For styrkerne som fysik,springstyrke,hurtighed og raids op igennem banen er vel hans styrker. De kan nogle gange være en anelse sværere at lægge op

                      Så skal vi ikke bare blive enige om at indtil videre har han været en skuffelse men at han sagtens kan forbedre sig. Han er jo kun 22 år
                      Jeg synes også han skal have chancen. Han virker udfordret i vores lidt offensive system. Hans gennembrud kom i Horsens, som primært parkerede bussen, hvor det er nemmere for en midtstopper at placere sig, og han kan bruge sin stærke fysik. Der stilles større krav til hans placeringsevne hos os, og det er han udfordret på.
                      Han spillede fine kampe inden hele holdet fik en nedsmeltning og han faldt sammen med dem. Siden har han været for usikker, men hans stærke fysik, hurtighed og raids på bolden er altså et fint fundament at have lagt for at blive en dygtig forsvarsspiller, så jeg er villig til at give ham tid, hvor han forhåbentlig kan holde sig skadesfri og bygge på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg synes også han skal have chancen. Han virker udfordret i vores lidt offensive system. Hans gennembrud kom i Horsens, som primært parkerede bussen, hvor det er nemmere for en midtstopper at placere sig, og han kan bruge sin stærke fysik. Der stilles større krav til hans placeringsevne hos os, og det er han udfordret på.
                        Han spillede fine kampe inden hele holdet fik en nedsmeltning og han faldt sammen med dem. Siden har han været for usikker, men hans stærke fysik, hurtighed og raids på bolden er altså et fint fundament at have lagt for at blive en dygtig forsvarsspiller, så jeg er villig til at give ham tid, hvor han forhåbentlig kan holde sig skadesfri og bygge på.
                        Ja, vi skåner Slots, mens Gomez får høvl. Det er vel meget naturligt med en nedtur i den alder og situation vi er havnet i. Tror det er fint for sidstnævnte med et år i 1. Division, hvor fejlene nok ikke er så kostbare i længden, spilles ordentligt ind på holdet, så han er mere selvsikker/klar til SL

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Ja, vi skåner Slots, mens Gomez får høvl. Det er vel meget naturligt med en nedtur i den alder og situation vi er havnet i. Tror det er fint for sidstnævnte med et år i 1. Division, hvor fejlene nok ikke er så kostbare i længden, spilles ordentligt ind på holdet, så han er mere selvsikker/klar til SL
                          Ingen skåner Slots. Han var dårlig i går, og har nok også været let overvurderet.

                          Du mester - som så mange andre herinde - disciplinen helt eklatant at overvurdere vores udenlandske spillere. Jo mere eksotisk, jo bedre.

                          Gomez er bare dårlig og et kæmpe fejlkøb.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Ingen skåner Slots. Han var dårlig i går, og har nok også været let overvurderet.

                            Du mester - som så mange andre herinde - disciplinen helt eklatant at overvurdere vores udenlandske spillere. Jo mere eksotisk, jo bedre.

                            Gomez er bare dårlig og et kæmpe fejlkøb.
                            Det er jo decideret vrøvl !

                            Slots har ikke været særlig god i meget lang tid, ikke kun i går. Tror han har fået for meget ansvar i for ung en alder, men bare min ydmyge mening.

                            At kalde Gomez et kæmpe fejlkøb vurderet på så få kampe i en periode, hvor forsvaret på ingen måde hang sammen finder jeg grinagtigt !

                            Tror du skal vende din udtalelse om - "disciplinen helt eklatant at overvurdere vores akademi spillere. Jo mere fynsk, jo bedre" !​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Ingen skåner Slots. Han var dårlig i går, og har nok også været let overvurderet.

                              Du mester - som så mange andre herinde - disciplinen helt eklatant at overvurdere vores udenlandske spillere. Jo mere eksotisk, jo bedre.

                              Gomez er bare dårlig og et kæmpe fejlkøb.
                              Du mestrer derimod - som så mange andre herinde - at helt skråsikkert kalde en 22-årig midterforsvarer, der tidligere har været budt store summer for, for dårlig og et fejlkøb.

                              Baseret på…… 7 måneders kontrakt, en håndfuld kampe på et kriseramt mandskab, der rykkede ned og en svær første kamp i NordicBet Ligaen.

                              James Gomez startede rigtig godt, han har tidligere vist et tårnhøjt niveau for Horsens, og det var dét niveau, der fik ham solgt til Sparta Prag, der er en stor klub i sammenligning med OB. Han er faldet i niveau, sammen med alle andre på holdet i øvrigt.

                              Jeg vil se mere fra James Gomez, der naturligvis skal udvikle sig til en bærende spiller på det her OB-hold, men jeg synes det er tidligt at kalde ham definitivt ude.

                              Comment


                                Hvorfor spillede vi uden navn bag på trøjerne?

                                Comment

                                Working...
                                X