Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 18/7 på Falen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Tror også vi vil opleve at have spillere som ikke passer 100% til vores nuværende spillestil. Men spørgsmålet er så om vi holder fast, hvis vi begynder at blive hægtet af i oprykningskampen, eller vi holder fast?
    Jeg synes bl.a. ikke vi har fart nok i vores midterforsvar, og jeg synes ikke Manneh som ene 6'er fylder nok, når vi ikke har bolden. Mickelson og Mckoy er højre backs, som ser ud til at skulle agere venstre backs og Jenner har jeg endnu til gode at se få nok output på kanten.
    Personligt tror jeg det rækker i det jeg vurdere som en relativt svag 1. Division, hvor jeg håber vi får et par gennembrud fra enkelte akademister, men jeg tror vi kommer til at hakke os igennem mange kampe, hvor vi måske hiver den hjem med en enkelt pind, fordi vi ganske enkelt har højere kvalitet hos vores profiler.
    Ikke at jeg ikke giver dig ret. Men tror du ikke alle andre hold kan finde deres egne svagheder ligesom vi kan?

    Men vi kommer helt sikkert ikke til at cruise igennem 1.div mm at vi styrker os væsentligt. Vi har heldigvis den økonomiske muskel som de fleste andre ikke har sidst i vinduet eller til vinter hvis det bliver nødvendigt

    Vi kommer nok ikke til at have mange clean sheets. Det er vores defensiv simpelthen for svag til. Men vi kommer helt sikkert til at score mange mål og der er det der skal få os igennem de fleste kampe

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ikke at jeg ikke giver dig ret. Men tror du ikke alle andre hold kan finde deres egne svagheder ligesom vi kan?

      Men vi kommer helt sikkert ikke til at cruise igennem 1.div mm at vi styrker os væsentligt. Vi har heldigvis den økonomiske muskel som de fleste andre ikke har sidst i vinduet eller til vinter hvis det bliver nødvendigt

      Vi kommer nok ikke til at have mange clean sheets. Det er vores defensiv simpelthen for svag til. Men vi kommer helt sikkert til at score mange mål og der er det der skal få os igennem de fleste kampe
      Det kan de. Og i 1. Division vil langt flere hold have svagheder på flere positioner end i superligaen. Vi vil kunne udnytte det, til at lægge vores i flere svagere led end i superligaen, og få et stort udbytte. Derfor har jeg også en tro på vi kommer til at score mange mål. Men jeg kan ikke lade være med at frygte vi som i superligaen, ikke får scoret nok, og mister så mange point, at en oprykning pludselig er langt væk. Tør vi så fortsætte og håbe på det nok skal komme, ved et indkøb eller to i vinterpausen og hårdt arbejde på træningsbanen, eller sadler vi om, fyrer SK og skal finde de nye vise sten i et eller andet koncept.
      Forhåbentlig går det ikke så galt

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg kom lidt ind i træningen. LR og en god del fra SFÅ var også tilstede

        Alle som ikke er “udstødt” er stort set klar. Fenger trænede en anelse med men ellers gik han til den ovre ved fyssen og ligner en der burde være klar til at indgå i lidt fælles engang i næste uge. Så er der selvfølgelig problem barnet Martin Hansen som må give OB grå hår. Mere om det senere

        Bjørn er klar igen efter mistet tand.

        På en ellers udemærket falen bane blev der gået gået til den idag. De har vel trænet 1,5-2 timer. Der var diverse forsvars og angrebs øvelser, små spil osv som der altid er.

        Jeg må bare sige at Bonde imponerer mig. Han bliver en kæmpe gevinst. Ved godt det måske er på et tyndt grundlag men jeg kan tydeligt se forskellen med ham på holdet som 8`er ift Grubbe. Hvilken dybde løber han er og en teknik han har. Mega målfarlig og kan nemt blive en Top 3 topscorer i OB næste sæson. Jeg kalder den. Virkelig en god signing.

        Holdet til på lørdag ligner

        Myhra
        Owusu Bjørn Slots Nico
        Bonde Manneh Ejdum
        DD Luca Jenner

        Man rokerede dog lidt rundt i forsvaret med Gomez også og prøvede alle 3 kombinationer. Men tror de vælger Bjørn og Slots da de simpelthen er mere driftsikre. Gomez laver nogle mærkelige ting engang imellem og jeg tror ikke de er helt trygge ved ham endnu. Ellers er der ikke den store tvivl om de andre.

        Målmandsposten….. Puha. Vi har Myhra.. Men syntes jeg hørte nogen snakke om idag at Mads Eriksen som jo agerer 2. Målmand pt simpelthen ikke er spilleberettiget. Så det må betyde at han ikke må sidde på bænken lørdag. Hvem skal så? Jeg ved det simpelthen ikke.. Det bliver ikke Martin Hansen og ingen fra U-holdene har trænet med. De starter først træning på mandag. Så som jeg ser det er der 3 muligheder hvis det er rigtigt

        1) Vi har ingen reservekeeper med lørdag

        2) At der bliver lavet en kort aftale med Eriksen idag eller i morgen

        3) At vi henter en ny målmand inden

        Og den målmandspost er jo en sjov en. Hvis Myhra er klar er der jo ikke de store problemer. Men sker der noget med ham så bliver der ragnarock i Ådalen uden tvivl. Få nu bare lavet en aftale med Eriksen resten af året. Vi skal alligevel ud og hente 2 i alt. Så kan han blive 3. Målmand og den nye vi henter 2. Målmand.
        Martin Hansen tror jeg er færdig i OB og kommer aldrig på holdkortet igen. Jeg tror han spiller skadet og satser på at OB bliver så træt af ham at de køber ham ud af kontrakten. Men det bliver en rigtig rigtig dyr omgang.
        Men det er selvfølgelig ikke noget jeg ved med sikkerhed men turde godt spille en 100kr på det

        På de udstødte trænede Aske,Mustafic og Rami som sædvanligt. Dog idag med Thomas Helveg som træner. Buray stadig skadet.. Mustafic er stadig en joke og min bedstemor har en bedre kondi end ham. Rami ligner en i super form og kan løbe solen sort. Efter træning blev de 3 sat til at løbe noget interval løb og det var sgu imponerende hvilken form Rami er i. Efter Mustafic var bukket under og Aske var stoppet fortsatte Rami med at løbe i højt tempo og lignede ikke en der var presset på nogen måde. Han er klar til at blive skudt afsted

        Er også imponeret over vores transition træner. Syntes han er meget mere inkluderet end den tidligere i selve hovedtræningen og er hurtigt ovre de unge hvis han ser noget der skal rettes. Så får de meldingen hurtigt og kontant..

        Syntes vores start 11 begynder at ligne noget og jeg er noget mere optimistisk end jeg var for en uge siden. DD ser bedre og bedre ud og Manneh strøer de bolde rundt efter behag. Ejdum er en kæmpe presspiller og stadig god på bolden. Så håbet om 3p på lørdag er kommet tættere på i mit hoved. Bare der ikke kommer skader
        Der er jo intet galt med Martin Hansen, hvis man ser træningen idag… så din spekulation er nok spot on.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Der er jo intet galt med Martin Hansen, hvis man ser træningen idag… så din spekulation er nok spot on.
          Bliver spændende at se om han er klar til bænken i morgen så… Tænker der har været snakke

          Comment

          Working...
          X