Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Myhra som anfører, Bonde viceanfører.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Myhra som anfører, Bonde viceanfører.
      Godt valg.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Tempoet ? Så du vores tempo med pasningerne på kryds/tværs og tilbage i sidste sæson ?

        EfB starter på hjemmebane med masser af selvtillid/succesoplevelser. De har fået ro på i baglandet og kan vel spille frit, da de ikke ses som naturlig oprykker. Deres offensiv har selvtillid (seks spillere har scoret 8 mål eller mere i sidste sæson... ja, en lavere række), så tror virkelig, at SK skal have fokus på vores defensiv.
        Jeg synes nu vi sluttede pænt af. Vi kan sagtens tage udgangspunkt de dårligste kampe, og så kan EFB nok sagtens følge med, men de spillere som sluttede sæsonen af, de kom med massere power. Den power har vi også set prøver på i træningskampene, og det vil jeg tvivle på EFB kan følge med i, uagtet de har ryddet bordet i 2. Division. Spørgsmålet er om vi rammer tempoet eller lader os lokke ned i tempo, for så kan alle hold slå os. Men vi er vores egen værste fjende. Efb tror jeg ikke på kommer med noget eventyrligt.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg synes nu vi sluttede pænt af. Vi kan sagtens tage udgangspunkt de dårligste kampe, og så kan EFB nok sagtens følge med, men de spillere som sluttede sæsonen af, de kom med massere power. Den power har vi også set prøver på i træningskampene, og det vil jeg tvivle på EFB kan følge med i, uagtet de har ryddet bordet i 2. Division. Spørgsmålet er om vi rammer tempoet eller lader os lokke ned i tempo, for så kan alle hold slå os. Men vi er vores egen værste fjende. Efb tror jeg ikke på kommer med noget eventyrligt.
          Ja og vi har også set vi er ringe defensiv også i det nye system,da midterforsvaret er for langsomt og det kan Esbjerg sagtens udnytte.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg synes nu vi sluttede pænt af. Vi kan sagtens tage udgangspunkt de dårligste kampe, og så kan EFB nok sagtens følge med, men de spillere som sluttede sæsonen af, de kom med massere power. Den power har vi også set prøver på i træningskampene, og det vil jeg tvivle på EFB kan følge med i, uagtet de har ryddet bordet i 2. Division. Spørgsmålet er om vi rammer tempoet eller lader os lokke ned i tempo, for så kan alle hold slå os. Men vi er vores egen værste fjende. Efb tror jeg ikke på kommer med noget eventyrligt.
            Set prøver på... det skal være mere eller mindre 80+ min ... vi overlever ikke på "prøver" i et par træningskampe !

            Jeg ved godt, jeg lyder og opfører mig som en gammel sur mand, men hvad er vores åbenbentlyse koncept... jeg ser det desværre ikke

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Var Helveg ikke blevet "forfremmet" til scout
              Han skulle vel bare scoute på Rami og Aske

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Set prøver på... det skal være mere eller mindre 80+ min ... vi overlever ikke på "prøver" i et par træningskampe !

                Jeg ved godt, jeg lyder og opfører mig som en gammel sur mand, men hvad er vores åbenbentlyse koncept... jeg ser det desværre ikke
                Jep du lyder faktisk som du selv skriver - hvad havde du regnet med efter 3 træningskampe hvor du Max har set 2 ? Ja det var en katastrofe sidste år og mange år før det - men ingen bliver større eller bedre af konstant at møde negative røster fra os der bør bakke op i en svær tid - det bør vi huske inden vi rakker det hele ned

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  Jep du lyder faktisk som du selv skriver - hvad havde du regnet med efter 3 træningskampe hvor du Max har set 2 ? Ja det var en katastrofe sidste år og mange år før det - men ingen bliver større eller bedre af konstant at møde negative røster fra os der bør bakke op i en svær tid - det bør vi huske inden vi rakker det hele ned
                  Hvad er din pointe ?

                  Comment


                    #99
                    Hvis ikke den er feset ind endnu er potentialet for at den gør det nok begrænset - alligevel her kommer den - de mange negative vibes allerede Ibsen sæsonstarten gavner ingen allermindst de unge nye spillere. Måske skulle vi som fans styre retorikken lidt ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Set prøver på... det skal være mere eller mindre 80+ min ... vi overlever ikke på "prøver" i et par træningskampe !

                      Jeg ved godt, jeg lyder og opfører mig som en gammel sur mand, men hvad er vores åbenbentlyse koncept... jeg ser det desværre ikke
                      Det er ret tydeligt at vi pt. arbejder hen imod noget Zorniger-fodbold, hvor spillerne trænes hårdere og derigennem også skal overmande modstanderen med et højt pres og hurtigt spil fra vi erobre bolde til vi får eksekveret en afslutning.
                      Det har man arbejdet på, men den sidder ikke i skabet endnu. Der mangler fortsat lidt luft i lungerne, og vi skal nok også have tilføjet 1-2 spillere, som passer bedre til spillestilen end enkelte af de 11 vi stiller med i morgen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det er ret tydeligt at vi pt. arbejder hen imod noget Zorniger-fodbold, hvor spillerne trænes hårdere og derigennem også skal overmande modstanderen med et højt pres og hurtigt spil fra vi erobre bolde til vi får eksekveret en afslutning.
                        Det har man arbejdet på, men den sidder ikke i skabet endnu. Der mangler fortsat lidt luft i lungerne, og vi skal nok også have tilføjet 1-2 spillere, som passer bedre til spillestilen end enkelte af de 11 vi stiller med i morgen.
                        Og jeg synes det er en fed spillestil. Håber fandme at det lykkes TB og trænerteamet at få det til fungere med den rette trup og de rigtige træninger.

                        Comment


                          Så er det i dag rejsen tilbage til superligaen starter. Lad os begynde med 3 point mod oprykkerne fra vestjylland, og vise fodbolddanmark der stadig er liv i Odense BK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Så er det i dag rejsen tilbage til superligaen starter. Lad os begynde med 3 point mod oprykkerne fra vestjylland, og vise fodbolddanmark der stadig er liv i Odense BK.
                            Ja - men det er vigtigt at huske på at selv om det måske ikke bliver til en sejr i dag er det vigtigt at alle mand har tro -tro -tro på projektet og bakker fuldt og fast op om det langsigtede projekt klubben er i gang med. Jeg erindrer at BIF med Henrik Jensen var træner derinde sagde at "man vinder ikke noget med 4 youngsters på holdet" og det gjorde de heller ikke den gang. Forhåbningerne er store hos os alle, det er helt sikkert.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Selvfølgelig skal det gerne være en hurtig rejse mod Superligaen.

                              Men mest af alt skal det være rejse mod at OB bliver en klub med ånd igen, som man reelt kan holde af.

                              Jeg er slet ikke sikker på, at OB blot sådan lige rejser sig igen. Men jeg håber det. Det har klubben, byen og vi fortjent.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Og jeg synes det er en fed spillestil. Håber fandme at det lykkes TB og trænerteamet at få det til fungere med den rette trup og de rigtige træninger.
                                Det er det, og med mange unge OB'ere er jeg villig til at give det lang snor, uagtet det måske vil betyde to sæsoner i 1. Div.
                                spørgsmålet er bare om ledelsen er det samme.

                                Comment

                                Working...
                                X