Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu skal man generelt ikke ligge meget i træningskampe… Meeeen synes det er bekymrende at Krogh vil spille med højt pres, når vi overhovedet ikke evner det. Forsvaret sejler stadig, det skal sku ordnes i foregårs. Utroligt.

    Der ligger et kæmpe arbejde foran Troels, truppen er stadig et decideret kæmpe rod. Krogh fortsætter med at skuffe. Han kan ende med at være den dårligste træner i OBs historie.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Nu skal man generelt ikke ligge meget i træningskampe… Meeeen synes det er bekymrende at Krogh vil spille med højt pres, når vi overhovedet ikke evner det. Forsvaret sejler stadig, det skal sku ordnes i foregårs. Utroligt.

      Der ligger et kæmpe arbejde foran Troels, truppen er stadig et decideret kæmpe rod. Krogh fortsætter med at skuffe. Han kan ende med at være den dårligste træner i OBs historie.
      Under de dårligste forudsætninger i OBs historie

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Nu skal man generelt ikke ligge meget i træningskampe… Meeeen synes det er bekymrende at Krogh vil spille med højt pres, når vi overhovedet ikke evner det. Forsvaret sejler stadig, det skal sku ordnes i foregårs. Utroligt.

        Der ligger et kæmpe arbejde foran Troels, truppen er stadig et decideret kæmpe rod. Krogh fortsætter med at skuffe. Han kan ende med at være den dårligste træner i OBs historie.
        Kun 1 kamp tilbage før det bliver alvor. Må bare konstatere vi står et dårligere sted end jeg i min vildeste fantasi havde troet.
        Hvor skal optimismen komme fra?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Kun 1 kamp tilbage før det bliver alvor. Må bare konstatere vi står et dårligere sted end jeg i min vildeste fantasi havde troet.
          Hvor skal optimismen komme fra?
          Jep, der skal handles ind til den midtbane, inden Esbjerg-kampen, mindst 1 spiller, mindst 2, hvis Manneh er på vej væk.

          Comment


            Søren var meget godt tilfreds med kampen siger han til OBs eget medie men indrømmer overmatchingen i 3. Halvleg hvor det var U17/U19 imod Superliga

            Comment


              1. periode ender 1-1 og er vel nogenlunde den opstilling der starter ud. Jeg forstår så ikke hvorfor man ikke finder en passende modstander til det næste niveau, det giver nul mening at matche et u17/u19 hold imod et superligahold, så beder man jo selv om at se dårlig ud, medmindre at de næstbedste i Aab bare er en klasse over OBs næstbedste.....

              Comment


                Man skal naturligvis ikke lægge alt i et par træningskampe og med flere udskiftninger i disse. Plus, der sker også meget i truppen i den kommende tid. Men generelt set synes jeg det positive er at der er mere gejst og der er trods alt langt færre fejl end der har været i træningskampene i sidste par år.

                Men det ser ud til at vi spiller 4-3-3 og det positive er at vi ser ud til at skabe flere chancer men vi giver godt nok også mange væk. I starten af kampen havde Aab utrolig mange hele og halve chancer. Myrah stod godt, men det bliver jo ikke ved med at gå godt i løbet af en sæson.

                Jeg er med på, at vi skal skabe kampene i 1 Div. Men det er naivt at tro, at vi altid vil være så meget bedre end de andre. Jeg mener ikke at vi rent defensivt har det som skal til for at spille 4-3-3. Især hvis vi mister/spiller uden Slotsager. Bjørn P. gør det ok, men han har aldrig været hurtig og hans hurtighed bliver jo ikke bedre. Gomez spiller lidt for sjældent simpelt og virker tit lettere ugidelig også i kampen i går.


                Jeg synes det fortsat er for let at spille igennem vores forsvar og komme til chancer imod os. Jeg tror vi får nogle målrige kampe at se. Så vi må håbe at vi får rigtig godt gang i målene.
                Jeg må indrømme at jeg er bekymret for vores 4-3-3 også når vi mister flere af vores offensive kræfter. For jeg tvivler på at vi kan få noget tilsvarende ind på nuværende tidspunkt.


                Jeg ville foretrække at vi spillede 4-4-2 med diamant på midtbanen og med et aggressivt presspil som vi så det i de sidste kampe i Superligaen. Det så langt mere stabilt ud især defensivt end både 3-5-3 og nu 4-3-3.

                Desuden mærkværdigt at Fenger og Manneh ikke fik chancen i går. Men de kan naturligvis også være på vej væk. Men det håber jeg godt nok ikke. Vi kommer til at mangle deres kvalitet.
                Men meget kan jo heldigvis ske endnu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                  Man skal naturligvis ikke lægge alt i et par træningskampe og med flere udskiftninger i disse. Plus, der sker også meget i truppen i den kommende tid. Men generelt set synes jeg det positive er at der er mere gejst og der er trods alt langt færre fejl end der har været i træningskampene i sidste par år.

                  Men det ser ud til at vi spiller 4-3-3 og det positive er at vi ser ud til at skabe flere chancer men vi giver godt nok også mange væk. I starten af kampen havde Aab utrolig mange hele og halve chancer. Myrah stod godt, men det bliver jo ikke ved med at gå godt i løbet af en sæson.

                  Jeg er med på, at vi skal skabe kampene i 1 Div. Men det er naivt at tro, at vi altid vil være så meget bedre end de andre. Jeg mener ikke at vi rent defensivt har det som skal til for at spille 4-3-3. Især hvis vi mister/spiller uden Slotsager. Bjørn P. gør det ok, men han har aldrig været hurtig og hans hurtighed bliver jo ikke bedre. Gomez spiller lidt for sjældent simpelt og virker tit lettere ugidelig også i kampen i går.


                  Jeg synes det fortsat er for let at spille igennem vores forsvar og komme til chancer imod os. Jeg tror vi får nogle målrige kampe at se. Så vi må håbe at vi får rigtig godt gang i målene.
                  Jeg må indrømme at jeg er bekymret for vores 4-3-3 også når vi mister flere af vores offensive kræfter. For jeg tvivler på at vi kan få noget tilsvarende ind på nuværende tidspunkt.


                  Jeg ville foretrække at vi spillede 4-4-2 med diamant på midtbanen og med et aggressivt presspil som vi så det i de sidste kampe i Superligaen. Det så langt mere stabilt ud især defensivt end både 3-5-3 og nu 4-3-3.

                  Desuden mærkværdigt at Fenger og Manneh ikke fik chancen i går. Men de kan naturligvis også være på vej væk. Men det håber jeg godt nok ikke. Vi kommer til at mangle deres kvalitet.
                  Men meget kan jo heldigvis ske endnu.

                  Ja nu så jeg kun de første 50 minutter af kampen igår, og det var de to spillere jeg manglede for at se en start-11'er der lignede noget. Især på midtbanen manglede vi Manneh som balancespiller. Der bliver efterladt for stort et rum, når vi bliver spillet over i presset, og det tror jeg også medvirker til vores forsvar ser lidt skrøbeligt ud. Troels og Nagel får en opgave med at finde en solid 6'er mere der er god til at dække mellemrummene. Jeg håber fortsat på man kan overbevise Jeppe Grønning, som så ud til at være lidt til overs i Viborg i foråret. Han ville også komme med noget lederskab til vores unge hold.

                  Comment


                    Fenger skulle doseres med blot 30 minutters bold, så han ikke gik i stykker.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                      Fenger skulle doseres med blot 30 minutters bold, så han ikke gik i stykker.
                      Ahhhhh. Frygtede det værste. Syntes dog ikke at indstillingen var god da han kom ind

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jeg er mega bekymret over, at vi kan stå med få eller ingen points efter de første kampe i sæsonen.

                        Vi har måske en bedre trup spiller for spiller, men er slet ikke sammenspillet eller har et tydeligt koncept !
                        Hvis det bliver tilfældet, vil jeg håbe man straks fyrer Søren K, i stedet for at vente til vi har tabt til Middelfart i Pokalen-

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ahhhhh. Frygtede det værste. Syntes dog ikke at indstillingen var god da han kom ind
                          Det samme her. Klubben bør være bedre til at kommunikerer den slags. Ved godt der er GDPR etc. men det kan man godt tale sig ud af.

                          Comment


                            Vi ved jo ikke, hvad Troels, Søren og de andre ønskede sig af denne træningskamp, men mon ikke det er at få set en del ting, så Troels og scouteren kan få farten op og handle bedre end forgængeren. Troels har sagt et sted at der skal et par vinduer til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Vi ved jo ikke, hvad Troels, Søren og de andre ønskede sig af denne træningskamp, men mon ikke det er at få set en del ting, så Troels og scouteren kan få farten op og handle bedre end forgængeren. Troels har sagt et sted at der skal et par vinduer til.
                              Det samme sagde BW (... og dem før ham)!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Det samme sagde BW (... og dem før ham)!

                                Comment

                                Working...
                                X