Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Aab har været det klart bedre hold, men det er så også et superliga hold igen.
    Bekymrende som vi sejler rundt defensivt. Bekymrende som vi åbenbart ikke har noget der ligner en startopstilling 14 dage før turneringsstart.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Kan være at der er kommet bud på dem eller de er er småskadet? Men ja, det ser på papiret mærkeligt ud. Synes dog vi ser generelt bedre ud i mange træningskampe de seneste år. Dog laver vi for mange fejl i forsvaret.
      AGF leder efter en central midtbane spiller og Sports chefen var forbi og se kampen mod B93, så måske de har lagt et bud på Manneh og han er ved at blive solgt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Samme her. Troede virkelig man var ved at samle nogen positivt og brugbart. Så mangler der 2 profiler mens Fenger og Manneh stadig er henvist til bænken efter 75 min
        Om det betyder at de er på vej væk? En anden god forklaring har svært at finde...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Kan være at der er kommet bud på dem eller de er er småskadet? Men ja, det ser på papiret mærkeligt ud. Synes dog vi ser generelt bedre ud i mange træningskampe de seneste år. Dog laver vi for mange fejl i forsvaret.
          Det er vel også muligt at de i trænerteamet ved hvad de har og får så behovet er større for at se på alternativerne.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Ligegyldig kamp nu. Superliga mod forstærket U19

            Comment


              Fenger ligner 100% en der ikke gider. Har også lavet frustrations frispark. Han gider knapt nok løbe

              Comment


                1-3

                Comment


                  Ligegyldig kamp lige nu, vi får ikke et ben til jorden.

                  Comment


                    er Sauli kommet på banen? troede ikke han var i truppen?

                    Comment


                      Jeg slukker. Gider ikke at se det her

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kom nu videre Kielberg. Der har været 1 træningskamp…. Giv det nu en chance..
                        Gav det en chance. Jeg har fortsat ingen tiltro til Søren Krogh.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg slukker. Gider ikke at se det her
                          Hold nu op... mange mener jo at SK er konge, men bare skal have tid.... laaaaaaaaaang tid, da oprykning jo kun er en sekundær ting, da kulturopbygningen, som vi ser i dag er vigtigst !

                          Comment


                            Jeg havde glædet mig og set frem med spænding til at se hvor vi stod. Jeg ved ikke om jeg er tosset, men min holdning er at vi SKAL rykke op i den kommende sæson - uanfægtigt hvordan holdet ser ud nu.

                            Sådan en kamp som i dag forventer jeg på forhånd klart at vi vinder eller worst case scenario spiller uafgjort.
                            Desværre har jeg set 30 gode første minutter. Siden har det været som at se en sommerkamp uden at der er "noget på spil". Det er ikke opløftende eller glædesinspirerende :(.
                            Og selv om det er en træningskamp er jeg tættere på frustereret og vred, end spændt og glad.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Jeg havde glædet mig og set frem med spænding til at se hvor vi stod. Jeg ved ikke om jeg er tosset, men min holdning er at vi SKAL rykke op i den kommende sæson - uanfægtigt hvordan holdet ser ud nu.

                              Sådan en kamp som i dag forventer jeg på forhånd klart at vi vinder eller worst case scenario spiller uafgjort.
                              Desværre har jeg set 30 gode første minutter. Siden har det været som at se en sommerkamp uden at der er "noget på spil". Det er ikke opløftende eller glædesinspirerende :(.
                              Og selv om det er en træningskamp er jeg tættere på frustereret og vred, end spændt og glad.
                              Der skal du nok lige arbejde lidt med dig selv og dine forventninger.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Der skal du nok lige arbejde lidt med dig selv og dine forventninger.
                                Jeg er godt klar over at det nok ikke er realistiske forventninger som situationen er, men det er forventninger isoleret set baseret på, hvad OB som klub bør kunne.

                                Comment

                                Working...
                                X