Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror ikke kommentatoren er klar over at man hele dagen har kunne høre hvad de snakker i baggrunden….

    Comment


      spillerne sendt i omklædningsrummet - vidst pga torden

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tænker at katten Victor kommer ind før Fenger og Manneh
        Var det den du manglede forleden dag, da du ikke kunne få antallet i truppen til at passe ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tænker at katten Victor kommer ind før Fenger og Manneh
          Vel heller ikke dårligt med lidt kattepote på holdet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Var det den du manglede forleden dag, da du ikke kunne få antallet i truppen til at passe ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Vel heller ikke dårligt med lidt kattepote på holdet
              He he Men seriøst. Hvad sker der her 14 dage før sæsonstart?? Skal U17 spillere have spilletid i 2.sidste testkamp?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                He he Men seriøst. Hvad sker der her 14 dage før sæsonstart?? Skal U17 spillere have spilletid i 2.sidste testkamp?
                Jeg er mega bekymret over, at vi kan stå med få eller ingen points efter de første kampe i sæsonen.

                Vi har måske en bedre trup spiller for spiller, men er slet ikke sammenspillet eller har et tydeligt koncept !

                Comment


                  Kamp start igen ca 15.45

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror ikke kommentatoren er klar over at man hele dagen har kunne høre hvad de snakker i baggrunden….
                    Tænker du på noget konkret?

                    Kan høre nogle folk i baggrunden, men intet sådan overdrevet interessant.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      He he Men seriøst. Hvad sker der her 14 dage før sæsonstart?? Skal U17 spillere have spilletid i 2.sidste testkamp?
                      Helt enig, min skepsis vokser også når jeg ser sådan noget, ovenpå et horribelt forår

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                        Tænker du på noget konkret?

                        Kan høre nogle folk i baggrunden, men intet sådan overdrevet interessant.
                        Man kan jo tydeligt høre kommentatoren snakke i baggrunden med en eller anden gut om hvad der lige skal gøres eller siges… Og så går han til mikrofonen og siger det..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Helt enig, min skepsis vokser også når jeg ser sådan noget, ovenpå et horribelt forår
                          Samme her. Troede virkelig man var ved at samle nogen positivt og brugbart. Så mangler der 2 profiler mens Fenger og Manneh stadig er henvist til bænken efter 75 min
                          Last edited by fmprOB; 06-07-2024, 14:21.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Samme her. Troede virkelig man var ved at samle nogen positivt og brugbart. Så mangler der 2 profiler mens Fenger og Manneh stadig er henvist til bænken efter 75 min
                            Kan være at der er kommet bud på dem eller de er er småskadet? Men ja, det ser på papiret mærkeligt ud. Synes dog vi ser generelt bedre ud i mange træningskampe de seneste år. Dog laver vi for mange fejl i forsvaret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kamp start igen ca 15.45
                              Starter vist nu

                              Comment


                                Aab sætter Thelander og Helenius ind

                                så er vi bagud

                                Comment

                                Working...
                                X