Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-AAB
Collapse
X
-
-
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes det ser fint ud når vi er på AABs banehalvdel - og kan presse dem. Omvendt så syntes jeg de kommer for let igennem centralt - vi mangler at få styr på defenssiven.
Kan godt li' Myhra kommandere med forsvaret når bolden skal gives op - mon ikke han er den nye anfører?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsyntes det ser fint ud når vi er på AABs banehalvdel - og kan presse dem. Omvendt så syntes jeg de kommer for let igennem centralt - vi mangler at få styr på defenssiven.
Kan godt li' Myhra kommandere med forsvaret når bolden skal gives op - mon ikke han er den nye anfører?
Vanvittig manøvre Aab'eren laver der i en fucking træningskamp!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Enig presset sidder ganske fint, men vi står der ikke, når de kommer forbi. Presset bliver også lidt for naivt fra Jenner og Martin, når ham den store midtstopper i aab-forsvaret for 5. gang bare tager et træk forbi dem og åbner en ladeport bag sig. Nu må de snart vide han tager det træk.
Vanvittig manøvre Aab'eren laver der i en fucking træningskamp!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg kan heller ikke forestille mig at vores midtbane kommer til at hedde; Grubbe - Ejdum og Martin. Tænker kun det er Ejdum der starter inde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg kan heller ikke forestille mig at vores midtbane kommer til at hedde; Grubbe - Ejdum og Martin. Tænker kun det er Ejdum der starter inde
Comment
Comment