Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-AAB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg kan heller ikke forestille mig at vores midtbane kommer til at hedde; Grubbe - Ejdum og Martin. Tænker kun det er Ejdum der starter inde
    Tænker at Grubbe nu er 6`er i OB. Han gør det ok som oprydder,presser og bølgebryder. Tænker han er i spil til den centrale midtbane

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

jeg kan heller ikke forestille mig at vores midtbane kommer til at hedde; Grubbe - Ejdum og Martin. Tænker kun det er Ejdum der starter inde
    Tror jeg bestemt heller ikke. Men det er samtidig heller ikke første gang at vores midtbane står svagt, når vi er uden bold.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    direkte rødt til en AAB'er der nedlægger Martin i en omstilling

Edit: eller var det markus jensen?
    Jensen. Den var sgu grov

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enig presset sidder ganske fint, men vi står der ikke, når de kommer forbi. Presset bliver også lidt for naivt fra Jenner og Martin, når ham den store midtstopper i aab-forsvaret for 5. gang bare tager et træk forbi dem og åbner en ladeport bag sig. Nu må de snart vide han tager det træk.
    Vanvittig manøvre Aab'eren laver der i en fucking træningskamp!!

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Mildest talt en unødvendig tackling i en træningskamp.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    syntes det ser fint ud når vi er på AABs banehalvdel - og kan presse dem. Omvendt så syntes jeg de kommer for let igennem centralt - vi mangler at få styr på defenssiven.

Kan godt li' Myhra kommandere med forsvaret når bolden skal gives op - mon ikke han er den nye anfører?
    Enig presset sidder ganske fint, men vi står der ikke, når de kommer forbi. Presset bliver også lidt for naivt fra Jenner og Martin, når ham den store midtstopper i aab-forsvaret for 5. gang bare tager et træk forbi dem og åbner en ladeport bag sig. Nu må de snart vide han tager det træk.
    Vanvittig manøvre Aab'eren laver der i en fucking træningskamp!!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    direkte rødt til en AAB'er der nedlægger Martin i en omstilling

Edit: eller var det markus jensen?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    syntes det ser fint ud når vi er på AABs banehalvdel - og kan presse dem. Omvendt så syntes jeg de kommer for let igennem centralt - vi mangler at få styr på defenssiven.

Kan godt li' Myhra kommandere med forsvaret når bolden skal gives op - mon ikke han er den nye anfører?
    Det er det nok ja

Leave a comment:

replied
    Det er vel det man kalder en "ikke-historie"

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    altså en ikke-artikel...

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi sejler stadig defensivt. Ser virkelig skrøbeligt ud
    Vi er stadig ret skrøbelige uden bolden.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det er altså for skidt at Charly ikke får en afslutning på i den situation

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Vi sejler stadig defensivt. Ser virkelig skrøbeligt ud

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De odds er gode