Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-AAB
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægJeg havde glædet mig og set frem med spænding til at se hvor vi stod. Jeg ved ikke om jeg er tosset, men min holdning er at vi SKAL rykke op i den kommende sæson - uanfægtigt hvordan holdet ser ud nu.
Sådan en kamp som i dag forventer jeg på forhånd klart at vi vinder eller worst case scenario spiller uafgjort.
Desværre har jeg set 30 gode første minutter. Siden har det været som at se en sommerkamp uden at der er "noget på spil". Det er ikke opløftende eller glædesinspirerende :(.
Og selv om det er en træningskamp er jeg tættere på frustereret og vred, end spændt og glad.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg havde glædet mig og set frem med spænding til at se hvor vi stod. Jeg ved ikke om jeg er tosset, men min holdning er at vi SKAL rykke op i den kommende sæson - uanfægtigt hvordan holdet ser ud nu.
Sådan en kamp som i dag forventer jeg på forhånd klart at vi vinder eller worst case scenario spiller uafgjort.
Desværre har jeg set 30 gode første minutter. Siden har det været som at se en sommerkamp uden at der er "noget på spil". Det er ikke opløftende eller glædesinspirerende :(.
Og selv om det er en træningskamp er jeg tættere på frustereret og vred, end spændt og glad.
Leave a comment:
-
Fenger ligner 100% en der ikke gider. Har også lavet frustrations frispark. Han gider knapt nok løbe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Kan være at der er kommet bud på dem eller de er er småskadet? Men ja, det ser på papiret mærkeligt ud. Synes dog vi ser generelt bedre ud i mange træningskampe de seneste år. Dog laver vi for mange fejl i forsvaret.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Samme her. Troede virkelig man var ved at samle nogen positivt og brugbart. Så mangler der 2 profiler mens Fenger og Manneh stadig er henvist til bænken efter 75 min
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Kan være at der er kommet bud på dem eller de er er småskadet? Men ja, det ser på papiret mærkeligt ud. Synes dog vi ser generelt bedre ud i mange træningskampe de seneste år. Dog laver vi for mange fejl i forsvaret.
Leave a comment:
-
Aab har været det klart bedre hold, men det er så også et superliga hold igen.
Bekymrende som vi sejler rundt defensivt. Bekymrende som vi åbenbart ikke har noget der ligner en startopstilling 14 dage før turneringsstart.
Leave a comment:
Leave a comment: