Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 24/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Muligt han er negativ, men han har jo ret. Den var ikke gået I andre klubber.
    Der er alt alt for meget pædagog i SK.

    Derfor vi savner en tysk / engelsk træner med en BS-attitude og så kan assistenterne være de gode politibetjente.

    Der bliver talt kultur - men tror den desværre bliver for "ølejr" med SK


    Edit: tror SK ikke forstår at man ikke skal behandle folk ens, men fair. Der er åbenbart lidt FCN-syndrom om at man altid skal samles i en rundkreds (om man så kan lide det eller ej)... bare se på vores landshold.
    Last edited by Online; 24-06-2024, 22:28.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Der er alt alt for meget pædagog i SK.

      Derfor vi savner en tysk / engelsk træner med en BS-attitude og så kan assistenterne være de gode politibetjente.

      Der bliver talt kultur - men tror den desværre bliver for "ølejr" med SK
      Ja sådan en rigtig hård Peter Hyballa-type..!!! Det gjorde i hvert fald underværker for EFB

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

        Ja sådan en rigtig hård Peter Hyballa-type..!!! Det gjorde i hvert fald underværker for EFB
        Hvorfor tager du en ekstrem som eksempel og ikke Zorniger eller Rösler

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Kommer du til at være træner-negativ hele sæsonen.? Jesus...
          Jeg er bare oprigtigt bekymret for vores klub grundet blandet andet at vi fortsætter med Søren Krogh. Men det er måske ikke tilladt? Tak, men du behøver ikke at kalde mig for Jesus.
          Last edited by Mwape; 25-06-2024, 08:45.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Jeg er bare oprigtigt bekymret for vores klub grundet blandet andet at vi fortsætter med Søren Krogh. Men det er måske ikke tilladt? Tak, men du behøver ikke at kalde mig for Jesus.
            Så er vi to

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Kommer du til at være træner-negativ hele sæsonen.? Jesus...
              Personligt vil jeg meget gerne stoppe med at være træner-negativ, men det kræver at der kommer noget et være positiv omkring og det har jeg simpelthen til gode at se. Der skal mere end flotte udtalelser til. Jeg vil gerne se hvad Søren Krogh kan og indtil videre har det mildest talt været sløjt, så den positive vinkel må være at der er plads til forbedring. Indtil den kommer forbeholder jeg mig ret til at være skeptisk.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Personligt vil jeg meget gerne stoppe med at være træner-negativ, men det kræver at der kommer noget et være positiv omkring og det har jeg simpelthen til gode at se. Der skal mere end flotte udtalelser til. Jeg vil gerne se hvad Søren Krogh kan og indtil videre har det mildest talt været sløjt, så den positive vinkel må være at der er plads til forbedring. Indtil den kommer forbeholder jeg mig ret til at være skeptisk.
                + 1
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Personligt vil jeg meget gerne stoppe med at være træner-negativ, men det kræver at der kommer noget et være positiv omkring og det har jeg simpelthen til gode at se. Der skal mere end flotte udtalelser til. Jeg vil gerne se hvad Søren Krogh kan og indtil videre har det mildest talt været sløjt, så den positive vinkel må være at der er plads til forbedring. Indtil den kommer forbeholder jeg mig ret til at være skeptisk.
                  Ditto. Det skal vises i handlinger og ikke kun i ord.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Personligt vil jeg meget gerne stoppe med at være træner-negativ, men det kræver at der kommer noget et være positiv omkring og det har jeg simpelthen til gode at se. Der skal mere end flotte udtalelser til. Jeg vil gerne se hvad Søren Krogh kan og indtil videre har det mildest talt været sløjt, så den positive vinkel må være at der er plads til forbedring. Indtil den kommer forbeholder jeg mig ret til at være skeptisk.
                    Vi er faktisk helt enige. Vi er blevet fyldt med flotte udtalelser meget længe, men det er sjældent blevet fulgt op af andet end skuffelser.
                    Derfor er vores klub et sørgeligt sted, hvor den skal bygges helt op fra ny.
                    Forhåbentlig bruger man 1. division til det.

                    Indtil videre har der bare ikke været nogle kampe for Søren K at vise sig frem i
                    og derfor virker det for mig lidt som om det kører i selvsving med kritikken af ham.

                    Og jeg synes ikke det sidste halvår kan bruges til noget som helst i forhold til at måle Søren K. Det har været kaos og spillere der stod i kø for at være illoyale.

                    Lad os se når sæsonen starter, jeg tror nok det skal godt.
                    Men jeg tør ikke tænke på forum her, hvis vi skuffer de første par kampe

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Vi er faktisk helt enige. Vi er blevet fyldt med flotte udtalelser meget længe, men det er sjældent blevet fulgt op af andet end skuffelser.
                      Derfor er vores klub et sørgeligt sted, hvor den skal bygges helt op fra ny.
                      Forhåbentlig bruger man 1. division til det.

                      Indtil videre har der bare ikke været nogle kampe for Søren K at vise sig frem i
                      og derfor virker det for mig lidt som om det kører i selvsving med kritikken af ham.

                      Og jeg synes ikke det sidste halvår kan bruges til noget som helst i forhold til at måle Søren K. Det har været kaos og spillere der stod i kø for at være illoyale.

                      Lad os se når sæsonen starter, jeg tror nok det skal godt.
                      Men jeg tør ikke tænke på forum her, hvis vi skuffer de første par kampe
                      Det er da netop i modgang, at man træder i karakter og viser sit værd !

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Det er da netop i modgang, at man træder i karakter og viser sit værd !
                        Det er korrekt, men man er også lidt afhængig af dem man arbejde med gør det samme. Det kan vel ikke helt siges at være tilfælgdet her.

                        Så jeg tænker SK skal have en fair chance for at vise at han kan mere end at snakke.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                          Det er korrekt, men man er også lidt afhængig af dem man arbejde med gør det samme. Det kan vel ikke helt siges at være tilfælgdet her.

                          Så jeg tænker SK skal have en fair chance for at vise at han kan mere end at snakke.
                          Han skal helt bestemt have en fair chance, men det skal vel så også være den sidste ?

                          Comment


                            #43
                            Lidt OT: plejer vi ikke at have nogle sommerkampe mod øens hold på dette tidspunkt eller er de droppet pga. vores situation

                            Comment


                              #44
                              Kan se at de træner to gange i dag. Nogle der kender grunden til det

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Kan se at de træner to gange i dag. Nogle der kender grunden til det
                                Vil tro det er fordi de har nogle test. Ellers er det måske fordi har hård konditions træning før en friweekend. Hvis man da bruger det i moderne fodbold.

                                Comment

                                Working...
                                X