Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB Trøje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
    Har lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
    jeg købte den nye trøje.. havde den på ved en gåtur i Odense.. ca 2 timers stille slentren.. vaskede den efter anvisningen og fik 5 fnuller/huller på maven..

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
      Har lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
      Samme problem her... der er også en tråd på X som har skrevet om det i går: https://x.com/KarolineVesterg/status...66511047118979
      siden 1887

      Comment


        #78
        Tidligere havde med begge trøjer jeg købte poblemer med tryk på ryggen (hjemmebanetrøje 22)23, den med det røde tryk). Den gik i stykker meget hurtigt selvom har behandlet og vasket begge trøjer meget forsigtigt. Har meldt det til OB dertid og de ville give det videre tii Humnel
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Hummel har aldrig været kvalitet efter min mening. Men den nye slår alle rekorder. Negativt

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Samme problem her... der er også en tråd på X som har skrevet om det i går: https://x.com/KarolineVesterg/status...66511047118979
            Har brokket mig til Hummel over det, men fik bare noget der minder om et autosvar retur

            Comment

            Working...
            X