Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Elias Hansborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Elias Hansborg

    Nu blev den officiel: Hansborg rykkes op i førsteholdstruppen. Det skal nok blive godt!

    https://ob.dk/nyheder/2024/juni/elia...teholdstruppen

    #2
    Hvad er han for en type?

    Comment


      #3
      Hvor lang kontrakt har den unge mand ?

      Edit: Transfermarkt siger den 30. juni 2025. Håber da lidt det er tanken med en voksenkontrakt.
      Last edited by Polle; 19-06-2024, 11:45.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Hvor lang kontrakt har den unge mand ?

        Edit: Transfermarkt siger den 30. juni 2025. Håber da lidt det er tanken med en voksenkontrakt.
        Vi skrevforlængelsen med ham i 2022 til sommer 2025. Spørgsmålet er om der kommer nu igen en forlængelse.
        https://ob.dk/nyheder/2022/august/vi...sborg-sorensen
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Hvad er han for en type?
          Som jeg forstår det en hårdtarbejdende, rimelig hurtig angriber/kant med en fin målnæse. En sfå-paneldeltager sammenlignede ham som type med Mathias Kvistgården. Søren Berg-typen er måske heller ikke helt skudt ved siden af, hvis man vil have et mere stribet sammenligningsgrundlag.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Hvad er han for en type?
            I en af de seneste Stemmer fra Ådalen udsendelser mindes jeg at han blev beskrevet som en type lidt a la Mathias Kvistgaarden

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Hvor lang kontrakt har den unge mand ?

              Edit: Transfermarkt siger den 30. juni 2025. Håber da lidt det er tanken med en voksenkontrakt.
              plejer man ikke at skrive en fuldtidskontrakt? Syntes det er underligt ikke at skrive hvor længe man har ham på kontrakt...hvis han kun har kontrakt til næste sommer så kan han jo være væk igen lige om lidt...

              Comment


                #8
                Han er rykket op og har samme kontrakt.

                Mon ikke den ændres i løbet af sæsonen, hvis han gør det fornuftigt.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  plejer man ikke at skrive en fuldtidskontrakt? Syntes det er underligt ikke at skrive hvor længe man har ham på kontrakt...hvis han kun har kontrakt til næste sommer så kan han jo være væk igen lige om lidt...
                  Håber godt nok bare det er en fejltagelse at man ikke melder det ud. Hvis man bare har forfremmet ham det sidste år af sin kontrakt er det jo håbløst. Han skal have 4 år.
                  Min søn går i klasse med ham så jeg kan lige høre ham om han vil spørge ham hvis der ikke kommer noget frem snart. De går til eksamen nu og ser ikke meget til hinanden disse dage

                  Comment


                    #10
                    Hvad jeg hører er det en "forfremmelse"...

                    Vil ikke umiddelbart give en lang kontrakt pga. skaden.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Håber godt nok bare det er en fejltagelse at man ikke melder det ud. Hvis man bare har forfremmet ham det sidste år af sin kontrakt er det jo håbløst. Han skal have 4 år.
                      Min søn går i klasse med ham så jeg kan lige høre ham om han vil spørge ham hvis der ikke kommer noget frem snart. De går til eksamen nu og ser ikke meget til hinanden disse dage
                      hvis det er en fejltagelse - så er det håbløst. Hiver man ham bare op på det sidste år af kontrakten, ja - så er det sgu da også håbløst. Fair nok han har været skadet og man vil måske lige se tiden an.

                      Men meld da ordenligt ud. Syntes man ender lidt i en dårlig situation i hvad der kun burde være en god nyhed.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        hvis det er en fejltagelse - så er det håbløst. Hiver man ham bare op på det sidste år af kontrakten, ja - så er det sgu da også håbløst. Fair nok han har været skadet og man vil måske lige se tiden an.

                        Men meld da ordenligt ud. Syntes man ender lidt i en dårlig situation i hvad der kun burde være en god nyhed.
                        Ja enig.. Så sig det dog bare som det er. Kæft hvor kommer der bare mærkelige beslutninger ud fra Ådalen fra tid til anden

                        Comment


                          #13
                          [QUOTE=fmprOB;n344406]

                          Ja enig.. Så sig det dog bare som det er. Kæft hvor kommer der bare mærkelige beslutninger ud fra Ådalen fra tid til anden[/QUOTE]

                          Ja, før det var det valget at fortsætte med en uerfaren cheftræner, som har rykket ned og før det var Alms højrehånd... man tror det er løgn!

                          Comment


                            #14
                            Hansborgs kontrakt løber til årsskiftet 25/26 altså 1,5 år endnu. Det tror jeg ikke er en fejl, men på baggrund af, at knægten skal ses an og evalueres på seniorniveau - særligt med tanke på skadesforløbet etc.

                            Lad os nu se jeg er positiv.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                              Hansborgs kontrakt løber til årsskiftet 25/26 altså 1,5 år endnu. Det tror jeg ikke er en fejl, men på baggrund af, at knægten skal ses an og evalueres på seniorniveau - særligt med tanke på skadesforløbet etc.

                              Lad os nu se jeg er positiv.
                              Det hjælper selvfølgelig på det når det er 1,5 år

                              Comment

                              Working...
                              X