Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    tja den positive vinkel; OB handler - de har travlt, så der skulle helt sikkert ske noget.

Med så kort sigte så starter man vel så højt oppe man kan med sportsdirektøren. Ideelt set havde man lagt sig fast på en strategi, men der er nok bare ikke tid til det. Håber dog at TB og Thorborg(?) har haft sig nogle snakke om hvad der skal ske, hvor man skal hen. Så må Bech være med til at formulerer en strategi.

I og med Bech kender OB og ådalen så skal han nok heller ikke bruge den første uge på at finde kaffemaskinen.

Den lidt mere negative side; hvad er det nu? Fjerde gang vi går tilbage til Bech? Og tænker også en del af det handler om hvem man kunne få ind så relativt hurtigt...men udelt begejstret er jeg ikke. Håber jeg tager fejl.

- Der er ihvertfald rigeligt at se til

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
    Aaarh..?

Leave a comment:

• Il Corvo
    replied
    Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Talenter der får landskampen er oftest solgt inden de bliver aktuelle for 1. holdet fordi de store klubber støvsuger markedet tidligere da det er billigere for dem.

Tag Minteh som eksempel koster Newcastle 60-80 mil for et år siden og hans værdi er vel nærmere 150-200 mil nu efter hans sæson i Feyenoord.

Tænker TB er godt valg i vores situation. Han kender klubben og de sygdomstegn der gennemsyre den. Vi har meget kort tid til at være klar til den nye sæson, så en udenfra skulle bruge 3 uger på at analysere tingene. Dette er der ikke tid til når sæsonen starter om 6-7 uger.
    Sidst har han vel været med til at bringe Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold sammen med Zorninger. De kører stadig på det fundament der blev bygget i de år.
    I FCN får mange talenter da spilletid for 1. holdet og efter et par sæsoner solgt videre for meget store beløb.

Leave a comment:

• Elvic
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Tja - Slotsager er jo åbenlys. De andre er "bare" spillere som næppe får landskampe.
    Talenter der får landskampen er oftest solgt inden de bliver aktuelle for 1. holdet fordi de store klubber støvsuger markedet tidligere da det er billigere for dem.

Tag Minteh som eksempel koster Newcastle 60-80 mil for et år siden og hans værdi er vel nærmere 150-200 mil nu efter hans sæson i Feyenoord.

Tænker TB er godt valg i vores situation. Han kender klubben og de sygdomstegn der gennemsyre den. Vi har meget kort tid til at være klar til den nye sæson, så en udenfra skulle bruge 3 uger på at analysere tingene. Dette er der ikke tid til når sæsonen starter om 6-7 uger.
    Sidst har han vel været med til at bringe Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold sammen med Zorninger. De kører stadig på det fundament der blev bygget i de år.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Håber han skærer 10+ mill af budgettet og smider det i akademiet

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

Lidt mere positive toner fra Jan Bech trods alt https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09...mhed-i-italien
    Har faktisk hørt fra et par Bif fans siden mit indlæg, de var meget glade for ham dengang, men de spillede jo også med om mesterskab til det sidste.

Så jeg er lidt mere optimist nu. Så længe vores akademister får en rolle på førsteholdet

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Okay. Aske, Slots, Ejdum, Jenner, Charly, Fenger. Jeg synes det er mere end godkendt.
    Tja - Slotsager er jo åbenlys. De andre er "bare" spillere som næppe får landskampe.

Leave a comment:

• Stribetsiden1986
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
    De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.
    Lidt mere positive toner fra Jan Bech trods alt https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-09...mhed-i-italien

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

er det det? eller lever vi på en myte?
    Vi er i hvert fald ikke gode til at få superligaspillere ud af det. Det er fint at vinde et U mesterskab, men vi ved alle at dem der spiller der ofte er de næstbedste.

Jeg mener at akademiet er ok stærkt, men så er det heller ikke vildere.
    Okay. Aske, Slots, Ejdum, Jenner, Charly, Fenger. Jeg synes det er mere end godkendt.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

OB's akademi er så stærkt, at det hverken for TB eller klubben er en mulighed at sylte det - det nægter jeg at tro på!
    er det det? eller lever vi på en myte?
    Vi er i hvert fald ikke gode til at få superligaspillere ud af det. Det er fint at vinde et U mesterskab, men vi ved alle at dem der spiller der ofte er de næstbedste.

Jeg mener at akademiet er ok stærkt, men så er det heller ikke vildere.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Jeg har altid godt kunnet lide TB, og synes han gjorde et godt stykke arbejde i Brøndby (set udefra). Jeg havde troet at Thorborg ville vælge den nemme løsning (Jimmi Nagel), men jeg tror at TBs kommunikative evner og kendskab til klubben vil gavne os. Mere klubmand er TB ikke, så ansættelsen føles ikke indspist som det i mine øjne gjorde, da MH blev gjort til sportschef i sin tid.

Leave a comment:

• Stribetsiden1986
    replied

De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Tja, hvad skal man sige.. Troels skal da have chancen. For fjerde gang.

Velkommen hjem. Håber det ændrer noget, men er lidt skeptisk
    Er helt enig. Det er lidt lunken vand, men trods alt har han noget erfaring fra BIF som måske kan gavne os. Jeg tror så ikke han har fulgt så godt med i Superligaen og første division. Det virke ikke sådan når han er blevet interviewet, men nu skal han vil heller ikke scoute.

Udfordringen er et det igen er en NT mand. Der skal skiftes næsten totalt ud i sportsudvalget, ellers kan man ansætte hvem som helst uden at de vil gøre den store forskel.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

OB's akademi er så stærkt, at det hverken for TB eller klubben er en mulighed at sylte det - det nægter jeg at tro på!

Leave a comment:

Working...
X