Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

OB har altid klaret sig bedre efter TB end med TB. Hans samlede pointsnit er sølle 1,29 (ca midt i tabellen) hans seneste i OB var 0,69. Hans højeste snut ever i en sæson er 1,47 hvilket historisk er en 4/5 plads i tabellen. Han har aldrig fået et hold til at slutte over deres plads i budget fødekæden, hverken som træner eller sportschef/direktør! Hvordan han bliver ved med at få folk til at glemme hvor elendigt det var i hans sidste periode i klubben er mig en gåde!
    ...som træner.
    Nu har han en anden rolle. Bif gjorde det vel meget godt da han var der.?

Jeg siger heller ikke jeg er fuldstændig blæst bagover, så synes ikke jeg skal forsvare noget.

Men det kunne godt være hans kompetencer vi har brug for. Ikke alene, men til at indgå i et team med Nagel, Tonny, Søren K osv.

Og så var det mere din useriøse sammenligning med en alvorlig sygdom jeg reagerede på

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Med fare for at blive totalt lynchet, så håber jeg at SK fortsætter i konstellationen med TB.

Der er ingen tvivl om, at SK har lavet en del taktiske fejl, og det har været svært at se planen. I ham ligger dog IMHO et stort trænertalent, som blev givet nøglerne til en hvis ikke sønderskudt, så synkende skude. Noget han ikke havde pondus og erfaring til at redde.

Men jeg ønsker at se hans ærlige kommunikation, hans insisteren på at spillere er loyale (hvilket de jo ikke har været) og hans tilgang til spillet i vores klub. Måske med mere tid og en sportsdirektør som TB kunne det blive rigtigt godt.

Teamet som det er i dag med TB ind som sportsdirektør virker som den bedste forudsætning p.t.

Leave a comment:

• Il Corvo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Aaarh..?
    OB har altid klaret sig bedre efter TB end med TB. Hans samlede pointsnit er sølle 1,29 (ca midt i tabellen) hans seneste i OB var 0,69. Hans højeste snut ever i en sæson er 1,47 hvilket historisk er en 4/5 plads i tabellen. Han har aldrig fået et hold til at slutte over deres plads i budget fødekæden, hverken som træner eller sportschef/direktør! Hvordan han bliver ved med at få folk til at glemme hvor elendigt det var i hans sidste periode i klubben er mig en gåde!

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Efterhånden som mine tanker myldrer rundt om det her, stiger min optimisme en smule, det kan godt blive godt det her.
    Ikke sikkert det gør, men det kan.

På kort sigt skal strategi og trænerteam fastlægges.
    Truppen skal sammensættes. Der er et utal af dyre fejlskud som skal sendes videre.
    Forhåbentlig satses der på egen avl, tilsat erfarne, dygtige støttespillere.

Arbejdet omkring at klubben får sin kultur og sjæl tilbage skal der arbejdes videre med (Krogh er begyndt imo) Her burde Troels have en fordel.

På længere sigt, Træningsfaciliteter er altafgørende at få forbedret.

Troels får travlt

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror jeg kender hende Dorthe
    Det var det med "hånden langt op i", som ringede en klokke?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Anna og Dorthe?
    Mon ikke der menes Anna og Lotte !

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Der er lige lavet en med Søren Krogh og en med Martin Davidsen fra SFÅ omkring medier når krisen kradser.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
    Jeg har også fuldt OB siden jeg var barn (46 år and counting) for det første er det usmageligt at sammenligne ham eller andre med cancer. Desuden har han arbejdet med en ejer før og det var i Brøndby og han har fået og får meget ros for sit arbejde der af Brøndbys fans mv. Derudover er der altså MEGET stor forskel på, at være træner og så sportsdirektør. Hvis han var blevet hentet som træner, så jeg enig så ville det være en kæmpe fejl. Det er ligesom prøvet. Men han har vist at han kan være en dygtigt sportsdirektør og han kender dansk fodbold og klubben ud og en. Han har også fået langt mere erfaring og har styrken til at kunne sætte sig igennem over for NT og jeg er sikker på, at han har haft nogle klare krav til jobbet inden han takkede ja. Det han mere end klog nok til også fordi det vil jo skade ham hvis det ikke bliver en success. Med andre ord synes jeg dit udbrud er malplaceret.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Anna og Dorthe?
    Tror jeg kender hende Dorthe

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Tja - Slotsager er jo åbenlys. De andre er "bare" spillere som næppe får landskampe.
    Arh, jeg synes nu godt mindre kan vurderes som en succes. man kan da godt være en stærk superligaspiller uden nødvendigvis at være fast mand på A-landsholdet...

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    https://troelsbech.com/podcast/

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Okay. Aske, Slots, Ejdum, Jenner, Charly, Fenger. Jeg synes det er mere end godkendt.
    Og flere guldmedaljer til U19 og U17. Akademiets succes synes jeg ikke kan diskuteres. Det er mere et spørgsmål om at få spillerne løftet til superliganiveau.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg er ekstremt positiv.

Havde frygtet det absolut værste på den position. TB kender klubben på godt og på ondt, og han føler uden tvivl for både klub og projekt, ligesom han helt grundlæggende har noget på sinde.

Efter vores globale vanvidsridt har vi brug for noget nært og lokalt.

Jeg tror, at TB her fjerde gang i OB finder sin rolle.

Kæft, jeg glæder mig til næste sæson!
    kan vi ikke snart droppe den fortælling? Joel King var vel det mest eksotiske der blev hentet under BW.

Langt størstedelen var da fra nordeuropæiske lande og eller havde spillet i de ligaer. Holland, Tyskland, Sverige, Finland

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
    Anna og Dorthe?

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg er ekstremt positiv.

Havde frygtet det absolut værste på den position.

TB kender klubben på godt og på ondt, og han føler uden tvivl for både klub og projekt, ligesom han helt grundlæggende har noget på sinde.

Efter vores globale vanvidsridt har vi brug for noget nært og lokalt.

Jeg tror, at TB her fjerde gang i OB finder sin rolle.

Kæft, jeg glæder mig til næste sæson!

Leave a comment:

Working...
X