Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    ‘Hvis der er for mange egeninteresser, opstår der subkulturer, og så det svært at skabe en vinderkultur’.

    Parafraseret fra ovenstående.

    Det er jo hovedet på sømmet. I det øjeblik SK fik de værste lejesvende væk, så blomstrede netop de unge. Ingen kan trives i et miljø af egoisme og ligegyldighed, ja ligefrem skadelig opførsel som tilfældet SK, TT og Rami. TB udtaler også direkte, at han med forundring har fulgt udtalelserne i medierne om manglende lyst til at fortsætte ved nedrykning.

    Har man en en velfungerende trup med en god kultur, så kan en trup sagtens bære et par lejesvende og lottokuponer. I vores tilfælde kammede det over.

    Jeg glæder mig til, at det nu bliver vigtigt at vinde fodboldkampe igen. Under BW handlede det primært om store og hurtige salg. Det gik galt. Ejerkredsens konstante slingren er rædderlig, og jeg håber, de har lært noget……
    Jeg er ret sikker på, at Tverskov har holdt sammen på det hele i de år han var der. Ham havde alle respekt for ikke mindst på grund af hans høje sportslige niveau.
    Hierarkiet crashede, da Martin Hansen, Bjørn Paulsen og Kadrii ikke kunne bære hierarkiet videre af forskellige skiftende årsager (for lavt spillemæssigt niveau, skader etc.) Jeg tror, at det var deres tiltænkte rolle.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Så hvad er din fornemmelse? Ud fra hvad Troels har sagt omkring at opkvalificere det hele - tror jeg på at Søren bliver ændret til assistent, og Frank ryger ud. Ellers forstår jeg ingen ting af ordet “opkvalificere”
      Åhhhh. Jeg har ikke rigtig nogen. Håber de beholder Krogh men måske ændrer på setuppet under ham på en måde.

      Comment


        Efter gårsdagens pressemøde snakkede vi også med Enrico Augustinus, der kunne fortælle, at OB fortsat skal være en del af OS&E, selvom de ikke blander sig i det fodboldfaglige.

        https://obstruktion.dk/enrico-vi-bla...-bliver-i-ose/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Sådan hørte jeg det ikke. Men jeg kan have taget fejl.
          Har lige set pressemødet igen, og Enrico siger (7:20), at Troels har været en del af evalueringsgruppen !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Har lige set pressemødet igen, og Enrico siger (7:20), at Troels har været en del af evalueringsgruppen !
            Det er jo det, som jeg har problematiseret i går. Det er en farlig måde at evaluere på, hvis man reelt ønsker en ekstern evaluering. Hvis der skal siges markante ting til cheferne, er det så bare oplagt at TB tør og gør det? Jeg synes det er et crazy evalueringssetup! Det er jo på ingen måde uvildigt, når TB er endt i klubben. Tør han sige: alle ikke sportslig kompetence skal ud af det sportslige udvalg, OB skal udskilles fra OSE og andre giftige ting, som alle andre eksperter er enige i? Jeg tvivler meget og så har han - hvor dygtige han end må være - ikke det råderum der skal til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Det er jo det, som jeg har problematiseret i går. Det er en farlig måde at evaluere på, hvis man reelt ønsker en ekstern evaluering. Hvis der skal siges markante ting til cheferne, er det så bare oplagt at TB tør og gør det? Jeg synes det er et crazy evalueringssetup! Det er jo på ingen måde uvildigt, når TB er endt i klubben. Tør han sige: alle ikke sportslig kompetence skal ud af det sportslige udvalg, OB skal udskilles fra OSE og andre giftige ting, som alle andre eksperter er enige i? Jeg tvivler meget og så har han - hvor dygtige han end må være - ikke det råderum der skal til.
              Ja, samt han er medvirkende til at BW fyres og derefter får hans job !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Tak. Det er jo en meget lignende formulering som i Obstruktion-interviewet så der ryger min teori om at planerne skulle opdateres, ikke opgraderes eller opkvalificeres, ud af vinduet. Så tror jeg simpelthen bare ikke jeg rigtigt forstår sætningen - planen er at kigge på data og input og den plan skal opkvalificeres hen ad vejen. Hvad pokker betyder det? At man skal kigge på flere eller mere kvalificeret data og input hen ad vejen? Og at det skal SK også gøre sammen med alle andre?
                tror såmænd bare det er en af de Troels Bechske sætninger vi får med i købet.

                for mig at se er det en måde at sige; hvem ved - måske skifter vi træner, uden at give medierne de lydklip. Siger TB at det kan være Krogh skal skiftes så kører den historie. Istedet er historien at Krogh er træner når truppen vender tilbage - eller til man vælger at "opkvalificerer" - og det er lidt for svært at tyde præcist hvad der menes...så derfor går man ikke videre med den.

                Tænker det er smart lige at finde ud af hvad man skal - vil TB ind og ændre spillestil - hvad siger Krogh til det? Han skal jo også selv kunne se sig i det. Både ham og Hjortebjerg er vel formet af den nordsjællandske skole - og er det det vi skal forsættte med? I det tilfælde kan "opkvalificerer" vel også bare betyde at man finder en træner der passer bedre ind.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Jeg er ret sikker på, at Tverskov har holdt sammen på det hele i de år han var der. Ham havde alle respekt for ikke mindst på grund af hans høje sportslige niveau.
                  Hierarkiet crashede, da Martin Hansen, Bjørn Paulsen og Kadrii ikke kunne bære hierarkiet videre af forskellige skiftende årsager (for lavt spillemæssigt niveau, skader etc.) Jeg tror, at det var deres tiltænkte rolle.
                  Jeg har arbejdet meget med ledelse af dysfunktionelle teams og teams der har haft dårlig ledelse. Det er min klare opfattelse at der har manglet respekteret ledelse. Drt er svært at få lejesvende med egen interresse nærmest til at præstere kollektivt hvis ikke de kan se en direkte personlig gulerod, nærer respekt for deres ledelse og kollegaer. Man har i OB systemisk nedbrudt ledernes respekt i kollektivet ved at skiftet ud på anfører post og i anfører gruppen igen og igen. SK har ikke haft lejesvendenes respekt og det er kun Trybull der har haft format nok til at give den en skalle selvom han ønskede sig væk. En stor del er problemet her er at man forfremmede assistenten der var søbet ind i historien. Det bliver værer og han skaber distance til lejesvendene når han snakker om ingen over klubben, tænk på klubben når du har sex med kæresten etc. Der skuæle han i stedet hive haft i hvad en positiv afslutning også betyder for deres individuelle karrierer! De unge spillere har en helt anderledes respekt om SK, SK var dog forlænge om at forstå dette og returnere tilliden, det gav pote da han gjorde det. Derfor er jeg ikke ubetinget begejstret for SK, men han må have lært meget og udviklet sig enormt som leder og er projektet fremadrettet flere egne talenter, så han pt den bedste OB træner jeg kan se os tiltrække.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Så hvad er din fornemmelse? Ud fra hvad Troels har sagt omkring at opkvalificere det hele - tror jeg på at Søren bliver ændret til assistent, og Frank ryger ud. Ellers forstår jeg ingen ting af ordet “opkvalificere”
                    Såfremt vi skal skifte træner, så håber jeg da så sandelig at den nye træner får lov at vælge sit eget team og ikke bare får "prakket" folk på...
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                      Jeg har arbejdet meget med ledelse af dysfunktionelle teams og teams der har haft dårlig ledelse. Det er min klare opfattelse at der har manglet respekteret ledelse. Drt er svært at få lejesvende med egen interresse nærmest til at præstere kollektivt hvis ikke de kan se en direkte personlig gulerod, nærer respekt for deres ledelse og kollegaer. Man har i OB systemisk nedbrudt ledernes respekt i kollektivet ved at skiftet ud på anfører post og i anfører gruppen igen og igen. SK har ikke haft lejesvendenes respekt og det er kun Trybull der har haft format nok til at give den en skalle selvom han ønskede sig væk. En stor del er problemet her er at man forfremmede assistenten der var søbet ind i historien. Det bliver værer og han skaber distance til lejesvendene når han snakker om ingen over klubben, tænk på klubben når du har sex med kæresten etc. Der skuæle han i stedet hive haft i hvad en positiv afslutning også betyder for deres individuelle karrierer! De unge spillere har en helt anderledes respekt om SK, SK var dog forlænge om at forstå dette og returnere tilliden, det gav pote da han gjorde det. Derfor er jeg ikke ubetinget begejstret for SK, men han må have lært meget og udviklet sig enormt som leder og er projektet fremadrettet flere egne talenter, så han pt den bedste OB træner jeg kan se os tiltrække.
                      Det kan godt være, at Søren K efter din mening har lært meget og udviklet sig som leder, men det ændrer ikke på, at jeg er overbevist om, at en erfaren træner havde reddet OB fra nedrykning. Jeg mener heller ikke, at trænerjobbet i OB i fremtiden skal være en læreplads. Under SK`s ledelse er der begået giga fejl lige fra starten, og i de første 7 kampe i nedrykningsspillet, hvor vi fik 2 points. Luca K, Manneh og Aske fik overhovedet ikke spilletid. Mærkelige og sene indskiftninger. SK holdt stædigt fast i tåbeligt forsvarssystem til trods for medierne højlydt foreslog, at spille med omvendt diamant. Bangsgård hjælper som rådgiver i de sidste 3 kampe - og alt for sent - skifter vi så til diamanten, og finder gode, unge spillere frem, som hele tiden havde været i truppen.
                      Sporene skræmmer, og jeg tror ikke på hurtigt retur til SL med det nuværende trænerteam. Det kan godt være, at Troels B mener, at SK er en glimrende træner. Det har han bestemt ikke vist hidtil i OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Det kan godt være, at Søren K efter din mening har lært meget og udviklet sig som leder, men det ændrer ikke på, at jeg er overbevist om, at en erfaren træner havde reddet OB fra nedrykning. Jeg mener heller ikke, at trænerjobbet i OB i fremtiden skal være en læreplads. Under SK`s ledelse er der begået giga fejl lige fra starten, og i de første 7 kampe i nedrykningsspillet, hvor vi fik 2 points. Luca K, Manneh og Aske fik overhovedet ikke spilletid. Mærkelige og sene indskiftninger. SK holdt stædigt fast i tåbeligt forsvarssystem til trods for medierne højlydt foreslog, at spille med omvendt diamant. Bangsgård hjælper som rådgiver i de sidste 3 kampe - og alt for sent - skifter vi så til diamanten, og finder gode, unge spillere frem, som hele tiden havde været i truppen.
                        Sporene skræmmer, og jeg tror ikke på hurtigt retur til SL med det nuværende trænerteam. Det kan godt være, at Troels B mener, at SK er en glimrende træner. Det har han bestemt ikke vist hidtil i OB.
                        Jeg er ikke uenig i at den rette profil kunne have reddet os eller at SK har begået kæmpe fejl. Jeg var ekstremt kritisk over ansættelsen af ham permanent, der var ikke noget i hans første periode der berretigede det. Jeg har også bandet ham væk og ment at der skulle skiftes ud igen inden de sidste 5 kampe. De holdninger har jeg også beskrevet på andre sider på det her forum. Men det han har vist, eller rettere, det spillerne har vist når stammen har været egen avl berettiger at han overvejes seriøst hvis det er projektet fremadrettet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

                          Jeg har arbejdet meget med ledelse af dysfunktionelle teams og teams der har haft dårlig ledelse. Det er min klare opfattelse at der har manglet respekteret ledelse. Drt er svært at få lejesvende med egen interresse nærmest til at præstere kollektivt hvis ikke de kan se en direkte personlig gulerod, nærer respekt for deres ledelse og kollegaer. Man har i OB systemisk nedbrudt ledernes respekt i kollektivet ved at skiftet ud på anfører post og i anfører gruppen igen og igen. SK har ikke haft lejesvendenes respekt og det er kun Trybull der har haft format nok til at give den en skalle selvom han ønskede sig væk. En stor del er problemet her er at man forfremmede assistenten der var søbet ind i historien. Det bliver værer og han skaber distance til lejesvendene når han snakker om ingen over klubben, tænk på klubben når du har sex med kæresten etc. Der skuæle han i stedet hive haft i hvad en positiv afslutning også betyder for deres individuelle karrierer! De unge spillere har en helt anderledes respekt om SK, SK var dog forlænge om at forstå dette og returnere tilliden, det gav pote da han gjorde det. Derfor er jeg ikke ubetinget begejstret for SK, men han må have lært meget og udviklet sig enormt som leder og er projektet fremadrettet flere egne talenter, så han pt den bedste OB træner jeg kan se os tiltrække.
                          Meget enig i det meste med en lille undtagelse.
                          Jeg tror ikke at Trybull ønskede sig væk men forudsættede at spille på højeste plan for at forlænge.
                          Kæmpe forskel på ham og Køhler da sidstnævnte har en kontrakt der går ud over sæsonen mens Trybulls havde udløb.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Jeg har lige en ting til det pressemøde. Den metafor de kørte med det der låg på syltetøjsglasset, den har jeg i løbet af dagen faktatjekket lidt på, det kan simpelthen ikke lade sig gøre, at skrue det forkert på, har forsøgt mange gange, hvordan f....... det åbenbart er lykkedes i OB er mig ganske enkelt en gåde....

                            Comment


                              https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000652776166

                              Bech interviewer SK og virker meget begejstret. Har kendt hinanden længe og selv undervist ham .. svært at se det bliver helt objektivt at til-/fravælge SK som træner i OB ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Er der nogen der har hørt medianos special om OB - Troels Bech - BW - Thorborg osv. ( jeg har ikke. da det kræver abonnement.

                                Comment

                                Working...
                                X