Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er så også fair nok!
    Men altså, Obstruktions interview med TB overbeviser mig i hvert fald yderligere om at der ikke pt er nogen plan om at fyre SK i løbet af ugen, som man bare ikke prøvede at komme let henover ved pressemødet.
    Har ikke fået det læst endnu men kaster mig straks over det. Hørte Medianos opfølgning på Viborg-OB da jeg var oppe og træne og kan høre Azad Corlu der er meget begejstret for OB’s Akademi tale for at beholde de nuværende trænere fordi de har erfaring med at spille med unge talenter ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Har ikke fået det læst endnu men kaster mig straks over det. Hørte Medianos opfølgning på Viborg-OB da jeg var oppe og træne og kan høre Azad Corlu der er meget begejstret for OB’s Akademi tale for at beholde de nuværende trænere fordi de har erfaring med at spille med unge talenter ..
      Ja, det er jo hele argumentet om at SK fandt frem til noget rigtigt de sidste tre kampe og at det derfor kn give fin mening at beholde Krogh med opdrag om mere af det samme - også for at fastholde et eller andet fikspunkt i en tid med mange udskiftninger (og samtidig gøre det nemmere at afløse nogle af afgangene med egne talenter)

      Comment


        Pressemødet mindede mig mistænkelig meget om noget man har hørt før,
        Flotte ord, gode intentioner. Og varm luft frygter jeg.
        og Thorborg der formulerer noget i retning af, at nu har TB nøglerne.

        Lad os nu se hvad der sker. Min optimisme omkring det her går lidt op og ned.

        Og så var min klare fornemmelse at Søren K er færdig. Troels er i gang med at finde en ny, er jeg sikker på.

        Beklager hvis der er skrevet om det her, har ikke lige kunne følge tråden

        Comment


          Som jeg hører det er det TB der stoppede fyringen af Søren og Frank. Han satte foden ned overfor Thorborg og Enrico og har forlangt at hvis de skulle fyres var det ham der skulle gøre det, vurderet ud fra samtaler og den information der kom ind. Samme kilde som fortalte mig om BW og et pressemøde i denne uge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Som jeg hører det er det TB der stoppede fyringen af Søren og Frank. Han satte foden ned overfor Thorborg og Enrico og har forlangt at hvis de skulle fyres var det ham der skulle gøre det, vurderet ud fra samtaler og den information der kom ind. Samme kilde som fortalte mig om BW og et pressemøde i denne uge
            Hvis det er sandt, så er det fandeme lovende (undskyld mit franske)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Som jeg hører det er det TB der stoppede fyringen af Søren og Frank. Han satte foden ned overfor Thorborg og Enrico og har forlangt at hvis de skulle fyres var det ham der skulle gøre det, vurderet ud fra samtaler og den information der kom ind. Samme kilde som fortalte mig om BW og et pressemøde i denne uge
              positivt hvis TB allerede har sat sig lidt i respekt. Om Krogh er den rigtige er jeg stadig i tvivl over, men syntes det er rart hvis det bliver den nye sportsdirektør der træffer beslutningen. Og det ikke bare bliver endnu en automatreaktion.

              Syntes også man kunne høre på Enrico at det lader til de endelig har forstået at de ikke har kompetencerne - og de skal have nogle fodbold faglige folk ind over. Lad os håbe det går bedre end sidst de fik hjælp udefra.
              Og så er det da ufatteligt at man skal så langt ud før de erkender det. HVIS de har erkendt det...jeg håber de har lært af dette her, omvendt så har vi jo lidt hørt det her før. Bliver spændende at se om TB får lov til at rydde ordenligt op - i hvad end det er der skal ryddes op i.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Som jeg hører det er det TB der stoppede fyringen af Søren og Frank. Han satte foden ned overfor Thorborg og Enrico og har forlangt at hvis de skulle fyres var det ham der skulle gøre det, vurderet ud fra samtaler og den information der kom ind. Samme kilde som fortalte mig om BW og et pressemøde i denne uge
                Det lyder rigtig godt at TB viser tænderne og afgrænser territoriet fra første fløjt. Vi har brug for en stærk sportsdirektør som agerer selvstændig og tsger ansvaret
                ​​​​
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Som jeg hører det er det TB der stoppede fyringen af Søren og Frank. Han satte foden ned overfor Thorborg og Enrico og har forlangt at hvis de skulle fyres var det ham der skulle gøre det, vurderet ud fra samtaler og den information der kom ind. Samme kilde som fortalte mig om BW og et pressemøde i denne uge
                  Så hvad er din fornemmelse? Ud fra hvad Troels har sagt omkring at opkvalificere det hele - tror jeg på at Søren bliver ændret til assistent, og Frank ryger ud. Ellers forstår jeg ingen ting af ordet “opkvalificere”

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Så hvad er din fornemmelse? Ud fra hvad Troels har sagt omkring at opkvalificere det hele - tror jeg på at Søren bliver ændret til assistent, og Frank ryger ud. Ellers forstår jeg ingen ting af ordet “opkvalificere”
                    Hvor læser du det? Jeg kan ikke finde noget om at opkvalificere i Obstruktion-interviewet i hvert fald, blot at SK er en dygtig træner og at han ser det som sportsdirektørens job at støtte den til enhver tid siddende træner. (Og så siger han noget med st det er den nuværende plan og enhver plan skal “opgraderes” løbende, men mon ikke han mente “opdateres”?)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Hvor læser du det? Jeg kan ikke finde noget om at opkvalificere i Obstruktion-interviewet i hvert fald, blot at SK er en dygtig træner og at han ser det som sportsdirektørens job at støtte den til enhver tid siddende træner. (Og så siger han noget med st det er den nuværende plan og enhver plan skal “opgraderes” løbende, men mon ikke han mente “opdateres”?)
                      Stort set alle interviews jeg har set/hørt omkring det emne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Hvor læser du det? Jeg kan ikke finde noget om at opkvalificere i Obstruktion-interviewet i hvert fald, blot at SK er en dygtig træner og at han ser det som sportsdirektørens job at støtte den til enhver tid siddende træner. (Og så siger han noget med st det er den nuværende plan og enhver plan skal “opgraderes” løbende, men mon ikke han mente “opdateres”?)
                        “På mandagens pressemøde faldt snakken også på cheftræner Søren Krogh, og Troels Bech var klar i mælet omkring, at han også er træner i OB i næste uge.

                        - Den vil jeg gerne vove mig ud i at sige, at Søren er træner i dag. Det var han også i sidste uge, og det er han også i næste uge.

                        - Det, der er planen, er at kigge på alt den data og alle de inputs, vi kan få, og så er alle planer jo skabt for at blive opkvalificeret hen ad vejen. Den opgave har Søren også sammen med alle andre involverede.”

                        https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-i-naeste-uge

                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          “På mandagens pressemøde faldt snakken også på cheftræner Søren Krogh, og Troels Bech var klar i mælet omkring, at han også er træner i OB i næste uge.

                          - Den vil jeg gerne vove mig ud i at sige, at Søren er træner i dag. Det var han også i sidste uge, og det er han også i næste uge.

                          - Det, der er planen, er at kigge på alt den data og alle de inputs, vi kan få, og så er alle planer jo skabt for at blive opkvalificeret hen ad vejen. Den opgave har Søren også sammen med alle andre involverede.”

                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-i-naeste-uge

                          Tak. Det er jo en meget lignende formulering som i Obstruktion-interviewet så der ryger min teori om at planerne skulle opdateres, ikke opgraderes eller opkvalificeres, ud af vinduet. Så tror jeg simpelthen bare ikke jeg rigtigt forstår sætningen - planen er at kigge på data og input og den plan skal opkvalificeres hen ad vejen. Hvad pokker betyder det? At man skal kigge på flere eller mere kvalificeret data og input hen ad vejen? Og at det skal SK også gøre sammen med alle andre?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Tak. Det er jo en meget lignende formulering som i Obstruktion-interviewet så der ryger min teori om at planerne skulle opdateres, ikke opgraderes eller opkvalificeres, ud af vinduet. Så tror jeg simpelthen bare ikke jeg rigtigt forstår sætningen - planen er at kigge på data og input og den plan skal opkvalificeres hen ad vejen. Hvad pokker betyder det? At man skal kigge på flere eller mere kvalificeret data og input hen ad vejen? Og at det skal SK også gøre sammen med alle andre?
                            Opkvalificeret i denne kontekst er vel bare et andet ord for ændret. Jeg læser det bare som om, at han sammen med andre i det sportslige setup vil analysere, kigge på data og så vil han selv vurdere om noget skal ændres på trænerfronten på den baggrund.

                            Comment


                              https://tv2fyn.dk/odense/se-foerste-...aa-jeg-er-klar


                              Synes han rammer hovedet på sømmet i denne udtalelse. Det ligner i hvert fald ude fra som en af de ting der har været i vejen i de sidste par sæsoner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                                https://tv2fyn.dk/odense/se-foerste-...aa-jeg-er-klar


                                Synes han rammer hovedet på sømmet i denne udtalelse. Det ligner i hvert fald ude fra som en af de ting der har været i vejen i de sidste par sæsoner
                                ‘Hvis der er for mange egeninteresser, opstår der subkulturer, og så det svært at skabe en vinderkultur’.

                                Parafraseret fra ovenstående.

                                Det er jo hovedet på sømmet. I det øjeblik SK fik de værste lejesvende væk, så blomstrede netop de unge. Ingen kan trives i et miljø af egoisme og ligegyldighed, ja ligefrem skadelig opførsel som tilfældet SK, TT og Rami. TB udtaler også direkte, at han med forundring har fulgt udtalelserne i medierne om manglende lyst til at fortsætte ved nedrykning.

                                Har man en en velfungerende trup med en god kultur, så kan en trup sagtens bære et par lejesvende og lottokuponer. I vores tilfælde kammede det over.

                                Jeg glæder mig til, at det nu bliver vigtigt at vinde fodboldkampe igen. Under BW handlede det primært om store og hurtige salg. Det gik galt. Ejerkredsens konstante slingren er rædderlig, og jeg håber, de har lært noget……
                                Last edited by Jungledyret; 28-05-2024, 06:38.

                                Comment

                                Working...
                                X