Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bare det at TB taler om OB som en klub (BW talte om OB som en aktie - givetvis på bestilling) og nævner begreber som korpsånd og kultur er nok for mig.

    Jeg har kun haft mulighed for at følge sporadisk med. Er der nævnt noget om kontraktlængde?

    En ny sportsdirektør er selvfølgelig blot en dråbe i den massive genopbygning, der skal finde sted.
    Last edited by Jungledyret; 27-05-2024, 17:09.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Bare det at TB taler om OB som en klub (BW talte om OB som en aktie - givetvis på bestilling) og nævner begreber som korpsånd og kultur er nok for mig.

      Jeg har kun haft mulighed for at følge sporadisk med. Er der nævnt noget om kontraktlængde?
      Han er funktionær, ikke spiller

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Bare det at TB taler om OB som en klub (BW talte om OB som en aktie - givetvis på bestilling) og nævner begreber som korpsånd og kultur er nok for mig.

        Jeg har kun haft mulighed for at følge sporadisk med. Er der nævnt noget om kontraktlængde?
        Hvornår har BW ikke talt om klubben, men en aktie... beklager, men den har jeg misset

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Han er funktionær, ikke spiller
          Tænker også bare han er funktionær med 3-6 måneders opsigelse

          Comment


            Troels Bech var i snakkehumør, da vi fangede ham efter eftermiddagens pressemøde på stadion.

            https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Troels Bech var i snakkehumør, da vi fangede ham efter eftermiddagens pressemøde på stadion.

              https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/
              Det lyder rigtig godt! Glæder mig meget om Troels som fodbolddirektør. Hvad han siger om kultur er lige det jeg ønsker mig for min klub.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Troels Bech var i snakkehumør, da vi fangede ham efter eftermiddagens pressemøde på stadion.

                https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/
                Som altid får i bare lavet de bedste interviews Det klasse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvornår har BW ikke talt om klubben, men en aktie... beklager, men den har jeg misset
                  Jeg tænker, at der er mange ting, du har misset :). Hvis du tænker dig grundigt om, forstår du nok aktie-analogien, og ellers synes jeg, vi lader den være ved det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Som altid får i bare lavet de bedste interviews Det klasse
                    Jeg lapper de ting der i mig. OB har aldrig sagt mig så lidt som de sidste halvandet år, og jeg er glad for bare at have lidt at hænge hatten på igen. Så må vi se, hvad det bliver til in concreto.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Jeg lapper de ting der i mig. OB har aldrig sagt mig så lidt som de sidste halvandet år, og jeg er glad for bare at have lidt at hænge hatten på igen. Så må vi se, hvad det bliver til in concreto.
                      Jeg har også haft en periode hvor det har knebet lidt(kombineret med alt for meget arbejde) og jeg glæder mig bare til det forhåbentlige nye OB og en sjovere tid som fan. Men TB er jo glat på tungen så vi må se hvad sker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Ja? Det er jo præcis det, jeg skriver.
                        Edit: og hvorfor svare to gange på samme indlæg i stedet for at forholde dig til mit svar på din første kommentar til mit indlæg?
                        Pas .. der er lidt tid i mellem så tænkte ikke over det …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aene-citater-0
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            TB købte, hvad Zorninger bad om.
                            BW købte også en del, men meget af det noget Alm nærmest rystede på hovedet af..........

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Troels Bech var i snakkehumør, da vi fangede ham efter eftermiddagens pressemøde på stadion.

                              https://obstruktion.dk/troels-bech-o...nordsjaelland/
                              Flot interview - som altid godt arbejde! Og ingen tvivl om at han siger alle de rigtige ting og får selv en semiskeptiker som mig til at drømme om at det denne gang virkelig kan blive godt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Pas .. der er lidt tid i mellem så tænkte ikke over det …
                                Det er så også fair nok!
                                Men altså, Obstruktions interview med TB overbeviser mig i hvert fald yderligere om at der ikke pt er nogen plan om at fyre SK i løbet af ugen, som man bare ikke prøvede at komme let henover ved pressemødet.

                                Comment

                                Working...
                                X