Jeg flyttede fra Sjælland til Odense i 1998 og siden har jeg været OB-fan. Har været på flere udebaneture inkl i Berlin. Jeg var selvfølgelig ikke OB-fan fra dag et. Og spillede oldboys i B1913. Men jeg har elsket klubben næsten alle år. Og lidt med de mange fejl.
Jeg er ked af de reaktioner der er blandt de tilrejsende, men jeg forstår skuffelsen og vreden.
Jeg er meget ked af det lige nu. Så tillad mine udfald.Jeg sidder alene i min stue med en Vestfyen Porter.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj
Collapse
X
-
tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.
Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.
Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske
- Likes 3
Leave a comment:
-
Så er det matematisk og officielt, hvad jeg har forventet i ugevis. Mens det er sommer og sol hos nogen, føles det mørkt og blæsende på Fyn...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægSå er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægSå er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægSå er det jo heller ikke værre. Kommentatoren hidser sig helt op
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så er det jo heller ikke værre. Kommentatoren hidser sig helt op
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
Leave a comment:
Leave a comment: