Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OR-OB
    replied
    Trist med en tur 1. Div .
    Kan vi overhovedet klare os i 1. Div med det her team??

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Gad vide om Bjørn annoncerer sit farvel i interviewet snart

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja hvis Hvidovre havde vundet og vi så ikke selv var i stand til at gøre det der skulle til. Resultatet havde selvf været det samme...men tænk hvis Hvidovre havde scoret i sidste min. - og vi så stadig rykkede ud. Havde da ikke været til at bære...
    Underordnet for mig. Det her er så slemt det kan være.

Leave a comment:

• Sheed
    replied

selvfølgelig. Mon ikke BW ryger - måske træner teamet. Men den øverste ledelse...de tager nok ikke det ansvar de bør
    Hvis Krogh og Hjortebjerg overlever det her, så er det at spytte på os fans.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

På overfladen er det nogen der må betale... Men under overfladen er det med garanti buissness as usual
    selvfølgelig. Mon ikke BW ryger - måske træner teamet. Men den øverste ledelse...de tager nok ikke det ansvar de bør

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kan vi risikere pointstraf eller lignende fra starten af sæsonen i 1. Div? Jeg så ikke rigtig situationen
    Det ville være vanvid, når man ser på hvad FCK og Brøndby har sluppet afsted med gennem tiden

Leave a comment:

• OensBK
    replied
    Så skete det omsider. I virkeligheden måske rent held, at vi har undgået det så længe, når man tænker på, hvordan man har forsømt at udvikle klubben.

Vi er nu kørt ud over grøften. Spændende at se hvor langt vi falder. Inden for få uger skal vi spille betydende kampe, og gerne vinde de fleste for at rykke op igen. Jeg ser lige nu ikke et hold, der kan stå sammen igennem uvejret. Vi må se om endnu en eksplosion af
    trupsmensætningen kan gøre noget.

Jeg håber, der er nogle af dem øverst i klubbens ledelse der sover rigtigt skidt i nat over den halvhjertede og risikable måde man har drevet klubben på.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Meget værre?
    ja hvis Hvidovre havde vundet og vi så ikke selv var i stand til at gøre det der skulle til. Resultatet havde selvf været det samme...men tænk hvis Hvidovre havde scoret i sidste min. - og vi så stadig rykkede ud. Havde da ikke været til at bære...

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Håber da lige at ham der Ibrahim Svin lige får en tackling han kan smage. Klamme svin!

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kan vi risikere pointstraf eller lignende fra starten af sæsonen i 1. Div? Jeg så ikke rigtig situationen
    Næppe. En hjemmekamp uden tilskuere, måske.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.
    Men derfor behøver kommentatoren da ikke skabe sig som et lille barn. Der er jo hverken folk der har stormet banen eller lignende. Ja, så er det sgu ikke værre

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Ved godt det er for sent, men der er jo klart straffe til Fenger der.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.

Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.

Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske
    På overfladen er det nogen der må betale... Men under overfladen er det med garanti buissness as usual

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.

Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.

Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske
    Meget værre?

Leave a comment:

Working...
X