Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Randers 19.5.24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg kunne kun se kampen med halvt øje. Er der gengivelser eller noget? Jeg har norlys som flow tv og almindelige streamingtjenester.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Jeg kunne kun se kampen med halvt øje. Er der gengivelser eller noget? Jeg har norlys som flow tv og almindelige streamingtjenester.
      Hvis du mener højdepunkter, så gå ind på Superliga.dk - der ligger et kort sammendrag.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Kan ikke lade være med at tænke, hvilken sæson vi kunne have fået, hvis man havde satset på det hold her fra start.
        Ærgerligt at trænerne havde tillid til at BW havde hentet nogle spillere som var bedre end det der var i forvejen. Men også lidt vildt at kun Owusu fra sommervinduet har det der skal til, når Trybull er ude. Én ud af 34….

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ærgerligt at trænerne havde tillid til at BW havde hentet nogle spillere som var bedre end det der var i forvejen. Men også lidt vildt at kun Owusu fra sommervinduet har det der skal til, når Trybull er ude. Én ud af 34….
          Og Deedson, men ja, det er vildt og samtidig tilfredsstillende at se de unge drenge gå forrest.

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

Hvis du mener højdepunkter, så gå ind på Superliga.dk - der ligger et kort sammendrag.
            Jeg mener hele kampen inklusiv optakt og nedtakt hvis muligt

Comment

Har du Yousee tv abonement ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

fedt der endelig blev gjort noget ved den negative hjemmebane statestik - så skal man ikke trække den med til næste sæson. Også godt der er en spillestil og et udtryk der peger fremad. Uanset om det hedder superliga eller 1 division næste sæson.

Vil desværre stadig mene vi er favoritter til at rykke ud. Men lad os se efter imorgen - hvordan Lyngby håndterer presset.

Comment

Den er i hele sin længde på VIAPLAYs sportspakke

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Den er i hele sin længde på VIAPLAYs sportspakke
                    Øv den har jeg desværre ikke adgang til. Må håbe den dukker op på norlys udsendelser et tidspunkt :).

Comment

I øvrigt en sjov detalje. Ved begge OB's mål kan man høre Peter Sørensens JA JA JA og JA DA, haha. Dejligt med nogle kommentatorer der giver lidt tilbage til os fans, efter nogle af vores rædsomme præstationer er blevet sablet helt ned af dem.

Comment

Luca Kjerrumgaard giver fansene æren for dagens sejr.

https://obstruktion.dk/kjerrumgaard-...ld-vi-vinder/#

Comment

Luca om fansene:

"Jeg er så glad for, at de bliver ved med at være det, og det er også deres skyld, at vi vinder den her kamp. Med den energi de bringer, så får vi lidt mere, end vi har i forvejen, og så bringer det lige lidt ekstra til holdet."

https://obstruktion.dk/kjerrumgaard-...yld-vi-vinder/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            fedt der endelig blev gjort noget ved den negative hjemmebane statestik - så skal man ikke trække den med til næste sæson. Også godt der er en spillestil og et udtryk der peger fremad. Uanset om det hedder superliga eller 1 division næste sæson.

Vil desværre stadig mene vi er favoritter til at rykke ud. Men lad os se efter imorgen - hvordan Lyngby håndterer presset.
                            Heldigvis gav sejren VFF rigtig fine incitamenter til at nakke Lyngby i morgen. Men ja. Alvoren er med højeste sandsynlighed gået for sent op for os.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Heldigvis gav sejren VFF rigtig fine incitamenter til at nakke Lyngby i morgen. Men ja. Alvoren er med højeste sandsynlighed gået for sent op for os.
                              ja men Viborg vil så også have rigelig grund til at tage kampen op med os. Håber på Viborg sejr i morgen, så har vi det da i det mindste i egne hænder.

Og så tænker jeg da ikke nødvendigvis at Hvidovre bare bliver en let sejr or Lyngby. Hvidovre spiller hjemme - sidste hjemmekamp i superligaen i hvem ved hvor lang tid. Og så kan der jo også gå gummiben i den or Lyngby. For et par runder siden var de vel næsten fri af nedrykning...

Og hvad med Vejle - tænker de klare sig, men nu har de jo faktisk noget de kan tabe.

OB er for mig at se stadig favorit til at rykke ned. Men overlevelseschancerne er blevet en smule bedre.

Og om ikke andet så må vi tage de positive takter med videre. Tænk om man skulle være gået ind til næste sæson, uden sejre i nedrkningsspillet, en fortsat forbandelse af hjemmebanen og generelt bare dårligt spil. Det er der alt sammen rettet en smule op på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Mere Fenger (fra OBstruktion): “

Vi havde de rigtige spillere på banen, vi har fem akademidrenge i startopstillingen, der vil dø for logoet, det vil vi alle sammen i dag. Det er fantastisk, og nu er det på lørdag, det her kan fortsætte.”

Stemning i omklædningsrummet?

https://obstruktion.dk/fenger-efter-...ere-paa-banen/
                                ​​​​​​​
                                ... Og Max har prøvet det før. Han fik chancen med Frø, Klynge og Eskesen i forlængelse af Corona, da skaderne haglede. Ned over os. Dengang leverede de her drenge også, så vi fik en kamp om Europa i Aarhus. Siden forsvandt de stort set allesammen, først ud af start-11'eren og siden ud af klubben. Max har vi heldigvis nu igen efter et par lejeophold og han viser bare vejen. Han kommer nok aldrig til at lave 15 mål, men han kan til gengæld bare gives en plads på banen og så går han ydmygt til opgaven og leverer det træneren beder ham om. Sikke et overskud han meget sent i kampen viser, efter at have smadret rundt, hvor han sætter 3 desperat jagtende Randers-spillere. Han ikke bare arbejder, men viser jo også kvalitet. Det samme kan siges om Ejdum, der laver en assist og ligeså vel kunne have lavet to, foruden han også løber solen sort. Kjerrumgaard tager også bare slåskampene hele vejen igennem. Guderne skal vide at han får mange håbløse bolde at skulle håndtere, men han tager duellerne hver gang, og så er han jo uhyggelig i felterne.
                                Det er ikke bare rugbrød der er i de drenge. De får det nok svært imod top 4-holdene, som de står lige nu, men vis nu de drenge tilliden, uanset om det hedder superliga eller 1. Division næste år. De har hjertet og hovederne de rigtige steder, og dermed har de nok også nemmere ved at efterleve en strategi og spillestil, end en flok spillere, der hele tiden skuler efter deres næste eventyr, uden 1 gram af interesse for, hvordan de efterlader OB når de en dag skal videre.

Comment

Working...
                                X