Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- Randers 19.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvor er det fedt at OB smadrer igennem. Sådan vinder man fodboldkampe med den type spillere OB har og med den måde akademiet spiller på. Ærgerligt at kulturen har været i opløsning så mange år.

    Comment


      #32
      Er det egentlig ikke sket i en del kampe, at OB er foran og så taber?

      Comment


        #33
        Hvor er det en fornøjelse at se at der bliver tacklet igennem og kæmpet for hinanden. De er jo som forvandlet idag

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

          I hvilken kamp, mener du Randers har været bedst?
          De første 30 min

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            I hvilken kamp, mener du Randers har været bedst?
            De virker mere afklarede og automatiserede i deres spil, hvor vi mere spiller på entusiasme og vilje. Sådan ser jeg det. Men jeg ser da vores føring som fortjent.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
              Er det egentlig ikke sket i en del kampe, at OB er foran og så taber?
              Jo, desværre. Frygter en gentagelse......

              Comment


                #37
                God halvleg. Nok den bedste i nyere tid.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                  De virker mere afklarede og automatiserede i deres spil, hvor vi mere spiller på entusiasme og vilje. Sådan ser jeg det. Men jeg ser da vores føring som fortjent.
                  Enig, Randers har en bund i deres spil. Måske er jeg bare lidt høj over den gejst OB spiller med.

                  Comment


                    #39
                    God 1st halveg, godt kæmpet og det ville have været fortjent vi førte med en mere, selvom de havde en stor lige til sidst, håber vi kan fortsætte så langt som muligt ind i anden halveg, kan godt være lidt bekymret når der skal skiftes ud

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hvor er det fedt at OB smadrer igennem. Sådan vinder man fodboldkampe med den type spillere OB har og med den måde akademiet spiller på. Ærgerligt at kulturen har været i opløsning så mange år.
                      Meget enig. Nu er jeg jo kun mandagstræner, og kan se alt på bagkant. Men hvor er det sørgeligt, at vi ikke allerede i midten af efteråret så, at der skulle ske noget markant, for at vi ikke skulle havne der, hvor vi er nu.

                      Comment


                        #41
                        Set fra stadion har OB været bedst. Vilje og energi. Så skønt. Kan nu kun frygte 2. Halvleg og de nu bliver bange for at tabe. Men dejligt de fortsatte med at presse efter scoringen.
                        OBeliever

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                          Meget enig. Nu er jeg jo kun mandagstræner, og kan se alt på bagkant. Men hvor er det sørgeligt, at vi ikke allerede i midten af efteråret så, at der skulle ske noget markant, for at vi ikke skulle havne der, hvor vi er nu.
                          Ja. Tror det er mega svært at bænke så mange spillere med så fine CVer til fordel for spillere tæt på uden superligaerfaring. Og tæt på alle herinde synes jo at BP er langt fra god nok. Men til den her slags fodbold er han fin. At holde så stædigt fast i top 6 målsætning er i min optik en af de store fadæser i denne sæson. Det har ødelagt så meget.

                          Comment


                            #43
                            Derudover ved jeg at de unge i truppen rigtig godt kan lide SK.

                            Comment


                              #44
                              Lektien er klar: nostalgi og klubkultur betyder noget, og man kan ikke skabe et hold med nomader og rejsende gøglere.

                              Om det hedder division eller superliga; lad dette være en kæmpe lektie, og lad os håbe, at fusentaster som BW er fortid og ligegyldigheder som SK, TB og Rami ikke får et sekund mere i den smukke trøje!

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Derudover ved jeg at de unge i truppen rigtig godt kan lide SK.
                                Godt at vide, men kan han egentlig lide at være cheftræner. Måske skal de finde en anden og beholde ham som assistent.

                                Comment

                                Working...
                                X