Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Synes Lasse N fin en ok debut i går... Den anden Lasse var helt som forventet på kanten til en joke, men han forsøger, og det er jo første forudsætning for at det kan lykkes en dag...

    Falk var til tider en stor fornøjelse at se på, og han får også min stemme, men han skal have noget mere ud af det, for lige så lovende det kan se ud, lige så hurtigt kan det være ovre, det ville klæde ham at tage dem nemme/kedelige løsning lidt oftere...

    Azer får lige en bemærkning, ikke fordi han virkede helt klar endnu, eller var så meget med, men der er et eller andet over den mand, det er fuldstændig ligegyldigt hvad han foretager sig, så er det med den samme kølige mine, han peger ikke fingre, han brokker sig ikke, klynker ikke, han er ikke en der bruger tid på at stå og ærgre sig, eller at undskylde for en dårlig aflevering, eller en tackling... det er som om han træder ind i et fokus under kampene som han ikke viger fra... ved ikke hvad det er med ham, men det tiltaler mig...

    Ps. Synes egentlig også Schoop var okay i går...
    Helt enig ift Azer. Det kan kun gå for langsomt med at forlænge med ham. Han ligner en kommende styrmand på midten, som de unge vil kunne læne sig op ad i fremtiden. Det er en type som ham, der længe har været savnet på holdet.

    Comment


      #32
      Schoop.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Enig.

        Ari, Toppel, Emil Larsen, Kryger og Bodul var en fornærmelse at se på. OT: Det var ærlig talt en fattig oplevelse at se "Superliga"-bold igen efter VM. Dog mindede OB lidt om Cameroun. Det bliver en laaaang sæson...
        Så burde du se alle de andre superligakampe også. Dér har sgu været rigeligt smæk for skillingen og god underholdning!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Lasse Nielsen får min stemme. Holdt et højt niveau hele kampen igennem, og dirigerede fint med de andre i forsvaret. Han bliver en forstærkning!

          Schoop spillede en fin 1. halvleg, men faldt i niveau i 2. Desler havde et positivt indhop, Høegh spillede fint, indtil han måtte udgå. Azer må banke på til midtbanen, når han er helt klar. Han er, som Kaspernon også siger, Mr. Cool. Falk var jeg ikke så imponeret af. Han driblede når han skulle afslutte, og virkede for forivret på at afgøre kampen. Men han prøvede da i det mindste (og burde have været assist-mager for Bodul, der desværre ikke kan tæmme en badebold).

          Kryger var en katastrofe, Bodul var et vådt hul i jorden, Emil virkede halvhjertet i alt hvad han foretog sig, Diarra virkede ikke klar (hvad han da heller ikke var) Ari løb meget, men havde nogle enorme skæverter, og er ikke den nye Pirlo. Han virker bedre på backen end på midten.

          Hvad lavede Spelmann i går? Han var svær at få øje på, i andet end frispark.
          Ret skal være ret - Krygers hjørnespark, som førte til KL mål var altså godt slået - flere af dem tak!

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Ret skal være ret - Krygers hjørnespark, som førte til KL mål var altså godt slået - flere af dem tak!
            Enig... Hvis vi pludselig bliver truende på dødbolde igen, kan jeg godt leve med at Kryger lige skal bruge et par kampe på at spille sig tilpas på backen... ,o)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              MOM: [blank]

              MvT
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Ret skal være ret - Krygers hjørnespark, som førte til KL mål var altså godt slået - flere af dem tak!
              Absolut, Kryger dumpede ikke den kamp efter min mening. Nuvel, han er ikke af en kaliber der på nuværende tidspunkt løfter truppen (tror jeg iøvrigt heller ikke kommer til at ske), men han sløver den altså heller ikke.

              ER havde et lille opsving i sin sidste tid, men har kostet mål mange gange i de foregående sæsoner fordi han, hvad der ligner, tog for let på opgaven.

              Lasse Nielsen spillede med autoritet - det gjorde AMC også, men i modsætning hertil, har LN noget at have det i. Der i blandt udspilninger fra forsvarszone via jorden - AMC tonsede den konsekvent ud, i 3. sals højde så snart modstanderen lagde det mindste pres, med den konsekvens at bolden var tilbage på modstanderens fødder.

              Der er trods alt lyspunkter at spore - men 1. Spellman er ikke hængende angriber og 2. Bodul er ikke superligaen værdig som start 11.er i nuværende forfatning.

              Der skal handles, ansvarligt - men hurtigt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                Absolut, Kryger dumpede ikke den kamp efter min mening. Nuvel, han er ikke af en kaliber der på nuværende tidspunkt løfter truppen (tror jeg iøvrigt heller ikke kommer til at ske), men han sløver den altså heller ikke.

                ER havde et lille opsving i sin sidste tid, men har kostet mål mange gange i de foregående sæsoner fordi han, hvad der ligner, tog for let på opgaven.

                Lasse Nielsen spillede med autoritet - det gjorde AMC også, men i modsætning hertil, har LN noget at have det i. Der i blandt udspilninger fra forsvarszone via jorden - AMC tonsede den konsekvent ud, i 3. sals højde så snart modstanderen lagde det mindste pres, med den konsekvens at bolden var tilbage på modstanderens fødder.

                Der er trods alt lyspunkter at spore - men 1. Spellman er ikke hængende angriber og 2. Bodul er ikke superligaen værdig som start 11.er i nuværende forfatning.

                Der skal handles, ansvarligt - men hurtigt.
                Det eneste der bekymrer mig ved Lasse Nielsen er, at hans afleveringer langs jorden i kampen mod Hobro ikke var meget hårdere og præcise end AMCs. Bolden flyttes generelt for langsomt og upræcist i 4-back-kæden. Det gør det alt for let for modstanderen at blokkere opspilsmulighederne. Prøv en gang at holde øje med, hvor tit en bold fra centerforsvaret ligger på siden eller lidt bagved en fremadskridende back i stedet for foran hans løberetning. Det ødelægger meget af opspillet, fordi dynamikken tages ud af boldflytningen, fordi flowet ødelægges konstant af dårlig boldomgang.
                I min bog ligner det sløs, da det simpelthen ikke kan passe at mine U9-piger afleverer på samme niveau som professionelle fodboldspillere.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  MOM: [blank]

                  MvT
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det eneste der bekymrer mig ved Lasse Nielsen er, at hans afleveringer langs jorden i kampen mod Hobro ikke var meget hårdere og præcise end AMCs. Bolden flyttes generelt for langsomt og upræcist i 4-back-kæden. Det gør det alt for let for modstanderen at blokkere opspilsmulighederne. Prøv en gang at holde øje med, hvor tit en bold fra centerforsvaret ligger på siden eller lidt bagved en fremadskridende back i stedet for foran hans løberetning. Det ødelægger meget af opspillet, fordi dynamikken tages ud af boldflytningen, fordi flowet ødelægges konstant af dårlig boldomgang.
                  I min bog ligner det sløs, da det simpelthen ikke kan passe at mine U9-piger afleverer på samme niveau som professionelle fodboldspillere.
                  Jeg vil prøve at ligge mærke til det - men ikke desto mindre, vil jeg hellere se udspilninger via jorden der kan øves bedre, end de hovedløse 3. sals clearinger.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                    Jeg vil prøve at ligge mærke til det - men ikke desto mindre, vil jeg hellere se udspilninger via jorden der kan øves bedre, end de hovedløse 3. sals clearinger.
                    Helt enig! Men kvaliteten skal bare hæves, hvis det skal kunne bruges til noget.

                    Comment


                      #40
                      Det var nu Ari der lagde det hjørnespark...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        MOM: [blank]

                        MvT
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Helt enig! Men kvaliteten skal bare hæves, hvis det skal kunne bruges til noget.
                        Fuldstændig enig - vi tabte til et første divisions hold, hvor kollektivet inkl. forsvar ikke magtede at indhente 2 personlige fejl.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Ret skal være ret - Krygers hjørnespark, som førte til KL mål var altså godt slået - flere af dem tak!
                          Det var Skula der sparkede det hjørnespark.

                          Men Kryger havde et par skarpe indlæg i feltet, der med en rigtig angriber derinde sagtens kunne have været blevet til mål.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det var Skula der sparkede det hjørnespark.

                            Men Kryger havde et par skarpe indlæg i feltet, der med en rigtig angriber derinde sagtens kunne have været blevet til mål.
                            Du har ret - det var dog ærgerligt, at der ikke var lidt mere at glæde sig over hos LK :o(

                            Comment

                            Working...
                            X