Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    slut - ja så henter vi ikke Lyngby mere...eneste mulighed er nu Vejle

    Krogh...hvad laver du?
    Håber han siger op. Det går bare ikke.
    Måske en redningsmand kan gøre noget i de sidste tre kampe.
    Krogh virker så handlingslammet på sidelinjen som holdet på banen.
    Last edited by andlox; 10-05-2024, 20:19.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      havde lidt forventet det - og alligevel er jeg lidt i chok. 1 halvleg var godkendt...men vi kom jo slet ikke ud til anden, skabte intet og der kom ikke noget fra bænken. BP skulle have været smidt i feltet langt før - men selv efter han kom derind kom der ingen indlæg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Når først alle de der fuldstændigt ligegyldige lejesvende er væk fra klubben (yes, også dybt overvurderede SK, Rami, Gomez osv) og vi starter helt forfra med de unge samt en par rutinerede spillere, der vil klubben, så skal det nok over tid blive godt. De unge kan jo ikke blomstre med så dårlige lejesvende omkring sig.

        Akut skal BW væk, største katastrofe i nyere tid, trænerteamet herefter og så må man tage den derfra. Hvad NT angår må man håbe på selvrefleksion (og handling derefter) eller at han endelig trækker sig grundet manglende interesse for 1 division.

        Det skal være drastisk og voldsomt!
        Enig. Jeg glæder mig til at glædes over OB igen. Det kan sagtens være vi ikke bliver tophold i første division, og ej heller rykker op, men bare et hold der vil vinde og som vil OB.

        Udvikle vores egne talenter som vi gjorde en gang.

        Søren K er jeg ambivalent med. Måske kim engstrøm ville give mening.
        Bjørn W skal ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
          Ja så gik 1-2 hjem på odds…. Så let at vinde på OB
          Hvad gav den?
          OBeliever

          Comment


            Nogle der har tjekket offside ved Lyngbys første mål. Rygterne går på, at stregerne er sat forkert.
            Der er noget Real Madrid - Bayern skandale agtigt over det, meldes det.

            Comment


              Hvor er det soergeligt at se paa der ingen vildskab er og hvorfor bliver vi ved med at holde fast I en formation der aldrig har fungeret? Spil nu bare direkte, vi er mentalt lang vaek fra nogen der evner at spille fancy bold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                Nogle der har tjekket offside ved Lyngbys første mål. Rygterne går på, at stregerne er sat forkert.
                Der er noget Real Madrid - Bayern skandale agtigt over det, meldes det.
                hvordan skal vi tjekke det? Vi får dem jo aldrig at se - syntes også den så forkert ud. Men ind imellem er de så hurtige til at trække de streger

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Enig. Jeg glæder mig til at glædes over OB igen. Det kan sagtens være vi ikke bliver tophold i første division, og ej heller rykker op, men bare et hold der vil vinde og som vil OB.

                  Udvikle vores egne talenter som vi gjorde en gang.

                  Søren K er jeg ambivalent med. Måske kim engstrøm ville give mening.
                  Bjørn W skal ud
                  Vores nuværende førstehold er jeg hverken fan eller tilhænger af. For mig er det kun OB af navn. Det har været dejligt bare at stoppe med at se kampene. Andre vaner - fx at læse herinde - er sværere at stoppe med.

                  OB skal genopbygges. Det bliver desværre nok med NT som ejer; jeg håber blot, han har lært noget, men jeg tvivler.

                  BW skal akut ud. Han har skyllet den sidste rest af OB-kulturen ud. Resultatet ser i nu her. Råbte vagt i gevær for længe siden - primært for døve ører.

                  Jeg tror, man skal starts helt forfra, og jeg ville give TH så meget ansvar som mulig. Det, han har skabt, er gide gamle OB-dyder in concreto. Samtidigt tror jeg det er væsenligt at sige helt farvel og tak til trænerne omkring førsteholdet. Det hele skal bygges op på ny, og det har jo været undervejs længe.

                  Bare et OB-hold man kan føle noget for; så er jeg tilbage i folden igen.
                  Last edited by Jungledyret; 10-05-2024, 20:15.

                  Comment


                    Troede Vejle hjemme var lavpunktet, så troede Hvidovre hjemme var lavpunktet, så kom den her anden halvleg hvor vi måtte ud at jagte og kom til den første afslutning på mal i 88. Faktisk skabte vi intet før, stod dybt (!) og Lyngby kontrollerede kampen.så vi havde kun én gode chance som opstod tilfældigt og som Gomez ødelæggede dilletsntisk. Enten er Krogh en dilletant, en sympatisk af floksen, eller han har tabt hver indflydelse på holdet.
                    Vores eneste chance er at hente en redningsmand ind og er ret ligegyldigt hvem det er. Om det bliver Ole OB, Lars Elstrup, vinderen af Albani Pause Quiz, Katten Viktor eller hvem ellers. Hvis han kun kan vågne op holdet. Men med Krogh frygter må vi kke spille de næste kampe, vi kan god give de point væk uden overhovedet at løbe på banen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Det blir’ en god dag når Bjørn takker af
                      og tonny sætter dig i stolen i ro og mag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Troede Vejle hjemme var lavpunktet, så troede Hvidovre hjemme var lavpunktet, så kom den her anden halvleg hvor vi måtte ud at jagte og kom til den første afslutning på mal i 88. Faktisk skabte vi intet før, stod dybt (!) og Lyngby kontrollerede kampen.så vi havde kun én gode chance som opstod tilfældigt og som Gomez ødelæggede dilletsntisk. Enten er Krogh en dilletant, en sympatisk af floksen, eller han har tabt hver indflydelse på holdet.
                        Vores eneste chance er at hente en redningsmand ind og er ret ligegyldigt hvem det er. Om det bliver Ole OB, Lars Elstrup, vinderen af Albani Pause Quiz, Katten Viktor eller hvem ellers. Hvis han kun kan vågne op holdet. Men med Krogh frygter må vi kke spille de næste kampe, vi kan god give de point væk uden overhovedet at løbe på banen.
                        Der er ingen chance. Løbet er kørt. Der findes ingen redningsmand.

                        Det eneste, der kan redde klubben, er dynamit. Væk med alle de strukturer og personer, der er rådne og intet kan.

                        Tror nedrykning bliver godt over tid - og det kan snildt tage mange år. Men det her hold og dets ledere kan ingen jo føle noget for.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Det blir’ en god dag når Bjørn takker af
                          og tonny sætter dig i stolen i ro og mag
                          …er da ligegyldigt….Niels sidder stadig for enden af bordet

                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Det er overstået. Nemt at være bagklog, men som vi var mange der påpegede var det ikke Alm den var gal med. Alt er blevet ringere med Krogh.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Troede Vejle hjemme var lavpunktet, så troede Hvidovre hjemme var lavpunktet, så kom den her anden halvleg hvor vi måtte ud at jagte og kom til den første afslutning på mal i 88. Faktisk skabte vi intet før, stod dybt (!) og Lyngby kontrollerede kampen.så vi havde kun én gode chance som opstod tilfældigt og som Gomez ødelæggede dilletsntisk. Enten er Krogh en dilletant, en sympatisk af floksen, eller han har tabt hver indflydelse på holdet.
                              Vores eneste chance er at hente en redningsmand ind og er ret ligegyldigt hvem det er. Om det bliver Ole OB, Lars Elstrup, vinderen af Albani Pause Quiz, Katten Viktor eller hvem ellers. Hvis han kun kan vågne op holdet. Men med Krogh frygter må vi kke spille de næste kampe, vi kan god give de point væk uden overhovedet at løbe på banen.
                              der er simpelthen nogen der må fortælle ham at den formation ikke fungerer. Flere gange i anden halvleg - Trybull trukket ned til forsvaret for at få bolden, de 3 angribere plus de 2 wingbacks ligger helt oppe foran nærmest på linje - og så har man Ejdum eller senere Al hajj liggende helt alene inde centralt - bolden spilles ind til ham og Lyngby kan let lukke det ned da der ingen afspilsmuligheder er. Alternativt så spilles bolden baglæns og vi prøver igen.

                              Det går ikke - hvis de 5 nede bagved så betød vi lukkede af og ikke indkasserede mål - men det er vi jo heller ikke i nærheden af.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er overstået. Nemt at være bagklog, men som vi var mange der påpegede var det ikke Alm den var gal med. Alt er blevet ringere med Krogh.
                                den var sgu også gal med Alm. Men han var ikke ene om at være problemet, men det har da været tydeligt længe

                                Comment

                                Working...
                                X