Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Åhh, længe siden jeg har været inde og læse med..
    Men har oddset i dag. OB taber efter at have været foran. Gav 13 gange igen. Vildt nok, eftersom det er set så mange gange i denne her sæson.
    Nemmest tjente penge længe
    OBeliever

    Comment


      SIDESKIFT! Trubull helt fri til venstre

      Comment


        Med ryggen mod muren og vi spiller som var det en sommerkamp i
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Energien fra første halveg er totalt væk

          Comment


            Så gør dog noget Krogh?!?!???

            Comment


              Ikke nok med at det er super hårdt at se mit elskede hold i sådan et forfald, så bliver man endnu mere trist og høre kommentatorerne kritisere nærmest alt (omend berettiget). De kunne da godt nævne hvor synd det er for fansene.

              Comment


                Det gør ondt at se på...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Med ryggen mod muren og vi spiller som var det en sommerkamp i
                  Bashkim er vist ligeså vred som os

                  Comment


                    OK, når vi stiller os dybt, bagud på hjemmebane, og forsvarer os imod mægtige Lyngby - ja, så har vi ikke noget at gøre i superligaen. Det er slut. Vi spiller 1.div i næste sæson.

                    Comment


                      Det her, er seriøst det mest skandaløse jeg har ser i min tid, som OB fan. Vi har spillet 30 mim af 2.halvleg og ingen ting er sket.
                      Hvad fanden sker der

                      Comment


                        15 min igen - og totalt passivitet. Prøv nu at smide BP op foran eller gør et eller andet Krogh, det her virker ikke

                        Comment


                          Jeg har sjældent set noget lignende. Jeg forsvarer ofte Krogh, men hvad der foregår nu er fuldstændig hjernedødt! SATS for helved!

                          Comment


                            … vi skulle have reageret mens tid var og fyret Krogh efter Hvidovre kampen. Havde selvfølgelig virket desperat men f..k det, handler om overlevelse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                              Det her, er seriøst det mest skandaløse jeg har ser i min tid, som OB fan. Vi har spillet 30 mim af 2.halvleg og ingen ting er sket.
                              Hvad fanden sker der
                              Med vilje og hjerte spiller de... lol
                              OBeliever

                              Comment


                                Der reddede stolpen os

                                Comment

                                Working...
                                X