Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
JC havde fint niveau, og jeg havde såmænd gerne set vi havde brugt ham. Men han var formentlig superligaens anden eller tredjebedst betalte målmand. Det er sgu en dyr en at have på bænken. Det har forhindret, at vi kunne have opgraderet på målmandsposten, hvilket jeg mener vi har behov for, uanset at Toppel har hævet niveauet.
Skoubo har gjort det fint, men det er jo begrænset, hvor mange mål han har bidraget med. Igen en meget dyr spiller i forhold til, hvad vi har fået for pengene.
Anders Møller er pensionsmoden ja. Men det ændrer ikke på, han de sidste par år var endnu en dyr mand ift hvad vi har fået for pengene. Når vi forlængede med ham, tror jeg udelukkende, at det skyldtes Jesper Hansen havde travlt sidste sommer og vi derfor valgte en sikker løsning. Havde vi haft en ordentlig sportslig ledelse inden JH, havde vi haft en afløser klar for Anders Møller sidste år.
Ruud er i en anden liga end de andre. Men han har stadig siddet til en høj løn, som har gjort det vanskeligt at finde råderum til at få andre ind.
Og ja Bodul var vel en handel, TB stod fadder til. Det viser jo kun, hvor fuldstændig tåbeligt det var, at man mente, at den samme mand kunne klare at være træner og samtidig lige finde et par gode spillere.
Det illustrerer jo bare, hvor vigtigt det er at have en god sportschef, der kan finde en række mulige emner frem. Det havde vi ikke med Poul Hansen og TC, men har da heldigvis fået med JH, og det styrker TB.
Leave a comment: