Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
    ENIG...... troede egentlig på TB, men det her er da bunden !!

    Uengageret indsats, og vel kun LN kan være sin indsats bekendt.

    Føj, og sikke et indkøb på HB, Kryger sate vel ikke en fod rigtigt og flyttede bare bolden til Falk.... SAVNER RUUD !!

    En HB + defensiv midt + 2 nye angribere..... og evt en ny træner, så er vi på rette vej!!
    der er absolut ingen der kan være indsatsen bekendt, hverken den såkaldte MOM eller andre løntagere i spillertruppen. Det er pinligt og ydmygende og en kstastrofe. "Vi skal vise viljen til at slås" noget lign. sagde LN op til kampen. INGEN , absolut ingen viste at de ville slås for OB. Jeg gider ikke undskyldninger for denne miserable indstilling og attitude. Alle spillere hører hjemme i lavere divisioner end superligaen.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      eller lade ari starte dernede - og så cob eller desler eller azer med på midten i stedet.

      det kan snart ikke længere være en overraskelse for ham at diarra ikke kommer ordenligt i spil fremadrettet - endnu en af tb's efterhånden mange fejldispositioner
      Diarra var da tit med offensivt men blev ikke spillet af bla Schoop ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Jeg synes, vi skal hente Ove P. Hans fodboldstil er ikke det mest spændende, men det er hamrende effektivt, og lige nu handler det om at skulle overleve i Superligaen.
        Han har en helt klar spillestil, hvilket Troels Bech ikke har. Han er i mine øjne, det vi har brug for lige nu. Og det er ikke sikkert det er et vældigt populært forslag :D

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlæg
          Jeg synes, vi skal hente Ove P. Hans fodboldstil er ikke det mest spændende, men det er hamrende effektivt, og lige nu handler det om at skulle overleve i Superligaen.
          Han har en helt klar spillestil, hvilket Troels Bech ikke har. Han er i mine øjne, det vi har brug for lige nu. Og det er ikke sikkert det er et vældigt populært forslag :D
          Som brandslukker er det fint nok, men han skal ikke have en flere årige aftale. Vil stadig mene for at OB kan løfte sig igen så skal vi hente en træner uden for Danmark.

          Comment


            #35
            Som jeg ser det falder det her kun tilbage på ledelsen, som mente at vi pludselig skulle ændre spillestil i en grad, så vi åbenbart ikke kan slå et indlæg før end vi har haft min. 20 afleveringer. Dybt ineffektivt og ufarligt ad helvede til. Når man så samtidig har så smal en trup og ingen der bare minder om angribere, ja så er jeg sgu glad for at jeg ikke er Troels. Vi har ikke truppen eller spillestilen til at ende højere end 8-12, og det vil en trænerfyring ikke ændre en skid på. Det er på høje tid at ledelsen melder oprigtig ud. Har vi bare ikke pengene til noget der bare minder om kvalitet, så fair nok, så meld dog ud at vi bliver nød til at spare i stedet for at snakke i de samme floskler konstant...... Alt det lort her startede med 2 fyringer uden at man havde noget der bare minder om en plan på plads.....

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Venze Se indlæg
              Som brandslukker er det fint nok, men han skal ikke have en flere årige aftale. Vil stadig mene for at OB kan løfte sig igen så skal vi hente en træner uden for Danmark.
              Jeps, kun som brandslukker! Men det ville han også være ideel til, synes jeg.

              Comment


                #37
                Hold nu op 😉
                Det er Odense boldklub så alle ved jo med sikkerhed at man støver Viggo af og smider ham på bænken i en halvsæson for derefter at snuppe en billig træner som aldrig har vist noget som helst .... Det ligger i kortene 😜
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Diarra var da tit med offensivt men blev ikke spillet af bla Schoop ...
                  nej men det var så også det jeg mener - han kommer ikke i spil - fordi de andre ikke spiller ham ;)
                  - mon ikke det var en tendens tb burde have spottet?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    nej men det var så også det jeg mener - han kommer ikke i spil - fordi de andre ikke spiller ham ;)
                    - mon ikke det var en tendens tb burde have spottet?
                    Det gjorde han vel også eftersom han skiftede ham ud men det var næppe TB´s oplæg at bolden ikke skulle ud til Diarra ...

                    TB udtaler at det taktiske oplæg ikke blev fulgt og hvad betyder det så?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det gjorde han vel også eftersom han skiftede ham ud men det var næppe TB´s oplæg at bolden ikke skulle ud til Diarra ...

                      TB udtaler at det taktiske oplæg ikke blev fulgt og hvad betyder det så?
                      Det var så ekstremt, at der må ligge noget bag - hvad har Diarra gjort for at gøre sig så upopulær, at man ikke vil spille ham - det var jo provokerende tydeligt, at den var helt gal! Lige hvad der er brug for på et hold i krise - eller måske derfor holdet er i krise - fordi chefen ikke er i stand til at håndtere personalet ordentligt!

                      Comment


                        #41
                        Jeg har længe været positivt indstillet overfor Troels.

                        Det gør dog ondt at høre på Esben Hansen, ikke fordi han per definition har ret, men han har altså fat i meget i sin kritik, det kan jeg godt mærke. En ting er at have et rædderligt spillemateriale, men derfor kan man godt have en plan, en struktur, en organisation......og det kniber det med. Det er så nemt at gøre tingene sorte og hvide, men tjahh, hvem skulle være træner i stedet for Troels ?

                        Det er nemt og sige en der har bevist han kan vinde eller en udenlandsk kapacitet. Jeg kunne godt tænke mig nogen navne.

                        Jeg er dog nået dertil, at det er ikke lige nu Troels skal have sin kontrakt forlænget, men fyres lige nu, så skal der godt nok være en god løsning. Det skal ikke være en fyring efterfulgt af vi skal ud og se på det. Det er trist at forholde sig til at der økonomi inde over, men det er der bare.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Det gjorde han vel også eftersom han skiftede ham ud men det var næppe TB´s oplæg at bolden ikke skulle ud til Diarra ...

                          TB udtaler at det taktiske oplæg ikke blev fulgt og hvad betyder det så?
                          Jeg melder mig også uforstående overfor at sideskiftene til Diarra var så godt som ikke-eksisterende. Men han kom op i pausen og luntede lidt rundt længe før de resterende spillere kom. Desuden var der en læge/fys på banen også. Det kunne tyde på at han måske ikke var helt fit for fight, og lige skulle prøve af om han kunne spille.

                          Comment


                            #43
                            Lige nu kommer der intet godt ud af at fyre Troels. Vi skal ligge til nedrykning efter 11. runde, så vil det give mening.

                            Men vi har jo slet ikke råd til dobbeltlønning af træner i det næste år.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Jeg har længe været positivt indstillet overfor Troels.

                              Det gør dog ondt at høre på Esben Hansen, ikke fordi han per definition har ret, men han har altså fat i meget i sin kritik, det kan jeg godt mærke. En ting er at have et rædderligt spillemateriale, men derfor kan man godt have en plan, en struktur, en organisation......og det kniber det med. Det er så nemt at gøre tingene sorte og hvide, men tjahh, hvem skulle være træner i stedet for Troels ?

                              Det er nemt og sige en der har bevist han kan vinde eller en udenlandsk kapacitet. Jeg kunne godt tænke mig nogen navne.

                              Jeg er dog nået dertil, at det er ikke lige nu Troels skal have sin kontrakt forlænget, men fyres lige nu, så skal der godt nok være en god løsning. Det skal ikke være en fyring efterfulgt af vi skal ud og se på det. Det er trist at forholde sig til at der økonomi inde over, men det er der bare.

                              Ove C eller Ove P

                              begge træner har vist at de kan få meget ud af lidt.
                              og vi er endda så heldige at Ove P står uden kontrakt

                              Givet at vi med Ove P ved roret nok vil komme til at stå og spille meget defensivt, men det virker. han har vist dette i både Efb Agf og Fcv.
                              så lige nu vil jeg sige at jeg er stor fan er en mand der i det mindste har et spille koncept, hvilket Troels på ingen måde har ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Lige nu kommer der intet godt ud af at fyre Troels. Vi skal ligge til nedrykning efter 11. runde, så vil det give mening.

                                Men vi har jo slet ikke råd til dobbeltlønning af træner i det næste år.
                                Har OB råd til ikke at have dobbeltlønning af træner det næste år?
                                Har OB råd til ikke at hente "markante" forstærkninger?
                                Har OB råd til bare at lade stå til og spille med de spillere, der synes at være råd til her og nu?

                                Det hele handler om et valg. OB HAR et valg. Lader man stå til som nu, så er der en betydelig risiko for, at den står på 1. div. i den kommende fremtid. Har OB råd til dette?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X