Oprindeligt indsendt af Jepper
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægeller lade ari starte dernede - og så cob eller desler eller azer med på midten i stedet.
det kan snart ikke længere være en overraskelse for ham at diarra ikke kommer ordenligt i spil fremadrettet - endnu en af tb's efterhånden mange fejldispositioner"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg synes, vi skal hente Ove P. Hans fodboldstil er ikke det mest spændende, men det er hamrende effektivt, og lige nu handler det om at skulle overleve i Superligaen.
Han har en helt klar spillestil, hvilket Troels Bech ikke har. Han er i mine øjne, det vi har brug for lige nu. Og det er ikke sikkert det er et vældigt populært forslag :D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fissirul Se indlægJeg synes, vi skal hente Ove P. Hans fodboldstil er ikke det mest spændende, men det er hamrende effektivt, og lige nu handler det om at skulle overleve i Superligaen.
Han har en helt klar spillestil, hvilket Troels Bech ikke har. Han er i mine øjne, det vi har brug for lige nu. Og det er ikke sikkert det er et vældigt populært forslag :D
Comment
-
Som jeg ser det falder det her kun tilbage på ledelsen, som mente at vi pludselig skulle ændre spillestil i en grad, så vi åbenbart ikke kan slå et indlæg før end vi har haft min. 20 afleveringer. Dybt ineffektivt og ufarligt ad helvede til. Når man så samtidig har så smal en trup og ingen der bare minder om angribere, ja så er jeg sgu glad for at jeg ikke er Troels. Vi har ikke truppen eller spillestilen til at ende højere end 8-12, og det vil en trænerfyring ikke ændre en skid på. Det er på høje tid at ledelsen melder oprigtig ud. Har vi bare ikke pengene til noget der bare minder om kvalitet, så fair nok, så meld dog ud at vi bliver nød til at spare i stedet for at snakke i de samme floskler konstant...... Alt det lort her startede med 2 fyringer uden at man havde noget der bare minder om en plan på plads.....
Comment
-
Hold nu op 😉
Det er Odense boldklub så alle ved jo med sikkerhed at man støver Viggo af og smider ham på bænken i en halvsæson for derefter at snuppe en billig træner som aldrig har vist noget som helst .... Det ligger i kortene 😜JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
JM Barometer 12 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej men det var så også det jeg mener - han kommer ikke i spil - fordi de andre ikke spiller ham ;)
- mon ikke det var en tendens tb burde have spottet?
TB udtaler at det taktiske oplæg ikke blev fulgt og hvad betyder det så?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet gjorde han vel også eftersom han skiftede ham ud men det var næppe TB´s oplæg at bolden ikke skulle ud til Diarra ...
TB udtaler at det taktiske oplæg ikke blev fulgt og hvad betyder det så?
Comment
-
Jeg har længe været positivt indstillet overfor Troels.
Det gør dog ondt at høre på Esben Hansen, ikke fordi han per definition har ret, men han har altså fat i meget i sin kritik, det kan jeg godt mærke. En ting er at have et rædderligt spillemateriale, men derfor kan man godt have en plan, en struktur, en organisation......og det kniber det med. Det er så nemt at gøre tingene sorte og hvide, men tjahh, hvem skulle være træner i stedet for Troels ?
Det er nemt og sige en der har bevist han kan vinde eller en udenlandsk kapacitet. Jeg kunne godt tænke mig nogen navne.
Jeg er dog nået dertil, at det er ikke lige nu Troels skal have sin kontrakt forlænget, men fyres lige nu, så skal der godt nok være en god løsning. Det skal ikke være en fyring efterfulgt af vi skal ud og se på det. Det er trist at forholde sig til at der økonomi inde over, men det er der bare.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet gjorde han vel også eftersom han skiftede ham ud men det var næppe TB´s oplæg at bolden ikke skulle ud til Diarra ...
TB udtaler at det taktiske oplæg ikke blev fulgt og hvad betyder det så?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJeg har længe været positivt indstillet overfor Troels.
Det gør dog ondt at høre på Esben Hansen, ikke fordi han per definition har ret, men han har altså fat i meget i sin kritik, det kan jeg godt mærke. En ting er at have et rædderligt spillemateriale, men derfor kan man godt have en plan, en struktur, en organisation......og det kniber det med. Det er så nemt at gøre tingene sorte og hvide, men tjahh, hvem skulle være træner i stedet for Troels ?
Det er nemt og sige en der har bevist han kan vinde eller en udenlandsk kapacitet. Jeg kunne godt tænke mig nogen navne.
Jeg er dog nået dertil, at det er ikke lige nu Troels skal have sin kontrakt forlænget, men fyres lige nu, så skal der godt nok være en god løsning. Det skal ikke være en fyring efterfulgt af vi skal ud og se på det. Det er trist at forholde sig til at der økonomi inde over, men det er der bare.
Ove C eller Ove P
begge træner har vist at de kan få meget ud af lidt.
og vi er endda så heldige at Ove P står uden kontrakt
Givet at vi med Ove P ved roret nok vil komme til at stå og spille meget defensivt, men det virker. han har vist dette i både Efb Agf og Fcv.
så lige nu vil jeg sige at jeg er stor fan er en mand der i det mindste har et spille koncept, hvilket Troels på ingen måde har ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægLige nu kommer der intet godt ud af at fyre Troels. Vi skal ligge til nedrykning efter 11. runde, så vil det give mening.
Men vi har jo slet ikke råd til dobbeltlønning af træner i det næste år.
Har OB råd til ikke at hente "markante" forstærkninger?
Har OB råd til bare at lade stå til og spille med de spillere, der synes at være råd til her og nu?
Det hele handler om et valg. OB HAR et valg. Lader man stå til som nu, så er der en betydelig risiko for, at den står på 1. div. i den kommende fremtid. Har OB råd til dette?
Comment
Comment