Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024
Collapse
X
-
- Likes 7
-
Der er mange dårlige spillere ikke kun Owusu. Jeg har længe synes at Al Hajj er ringe, igen tvivl om dejlig teknik , men han er langsom og varmer bolden for meget. Holdet virker uden styring hiraki, man kæmper lidt i starten så glider det hele ud i alibifodbold..Der mangler klubånd vinder kultur struktur hiraki ja alt. Kompetente ledere på alle niveauer Man frygter en Esbjerg Vores klub er i total opløsning. Der skal ske en kæmpe udrensning.Sæt igang.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
jo jo , håbet han man ind til det ikke længere er muligt, men det ændre ikke på at NT har været en katastrofe de sidste 14 år har meldt top 6 ud og opnået det engang. Han griner dsv. nok hele vejen til banken.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægAt Krogh var tilfreds efter første halvleg siger også en del... han har heller ikke klassen til Superligaen.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Enig. En der kendte klubben, og havde et godt niveau. Men der var mange der mente, at han ikke var god nok til os længere
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa ja ... 12 point tilbage at spille om. Rolig nu det skal nok gå
Leave a comment:
-
Fandme godt jeg er gået på barsel så jeg slipper for at gå forbi Leifs kriseskilt hver dag på job ☹️
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfrispark i sidste sekund - ALLE mand med fremme og Mouritsen smider den lige ind til vejles keeper. Nu gider jeg ikke hører mere om hans "gode" fod til standard situationer...klovn
Leave a comment:
-
godt vi lavede så stort overskud sidste sommer.
Det kan vi så bruge til at betale for en sæson i 1 division...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægVi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
Nå, jeg skal hen og lave noget andet end fodbold nu ellers går jeg helt sort.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: