Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.
    Tverskov spildte flere af sine bedste år i OB. Jeg har faktisk dårlig samvittighed over det.

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Der er mange dårlige spillere ikke kun Owusu. Jeg har længe synes at Al Hajj er ringe, igen tvivl om dejlig teknik , men han er langsom og varmer bolden for meget. Holdet virker uden styring hiraki, man kæmper lidt i starten så glider det hele ud i alibifodbold..Der mangler klubånd vinder kultur struktur hiraki ja alt. Kompetente ledere på alle niveauer Man frygter en Esbjerg Vores klub er i total opløsning. Der skal ske en kæmpe udrensning.Sæt igang.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

jo jo , håbet han man ind til det ikke længere er muligt, men det ændre ikke på at NT har været en katastrofe de sidste 14 år har meldt top 6 ud og opnået det engang. Han griner dsv. nok hele vejen til banken.
    Der burde komme 0 tilskuere til de sidste hjemmekampe. De er så glade for de flotte tilskuertal og de store salg. Men der er ingen fokus på at skabe et hold, som tilskuerne har fortjent.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    At Krogh var tilfreds efter første halvleg siger også en del... han har heller ikke klassen til Superligaen.
    Han lyder fuldstændig som et tågehorn. Jeg begynder at tænke, at vi bevægede os stort skridt tættere på nedrykning ved at ansætte ham som cheftræner. Set over hele sæsonen er truppen bare heller ikke god nok, selvom selvtilliden er suget helt ud af spillere som Köhler, Trybull (som dog stadig spiller godt i nogle kampe), Helander, Don D...alle spillere, som var betydeligt bedre i august-september end nu. Det her hold kan simpelthen ikke tackle modgang. Under Michelsen havde jeg ALTID troen på, at vi kunne vende 0-1 til sejr. Dengang var jeg altid tryg ved, at vi nok skulle score et mål i kampens sidste 15 minutter. I dag gruer jeg for at komme foran, fordi jeg ved at holdet falder sammen, når modstanderen udligner, hvilket de gør. Hvor få gange har vi holdt rent bur? Under Alm var der et system - et usammenhængende et, hvor vi uden et bindeled som Gigovic på midtbanen, tit førte til at holdet knækkede i to. Men et system trods alt, hvor vi ville spille os til chancer gennem midten. At vi så blev dårligere og dårligere til at udføre trænerens ideer, er en anden sag - ligesom Alm også var for stædig og til tider for naiv. Under Krogh er der ingen plan, intet system, ingen systematik; det eneste Krogh og co. har holdt stædigt fast på, er at spille med en 5-backkæde, som har neutraliseret vores offensiv uden at vi fik defensiv stabilitet til gengæld. Der famles i blinde efter en start-11'er. Vi kender sjældent vores besøgelsestid, og trænerteamet har flere gange læst modstanderholdet fuldstændig forkert og måtte korrigere mellem halvlegene for at stabilisere; hvilket betyder, at vi i flere kampe har spildt en halvleg på at finde vores egne ben at stå på. Når trænerteamet hverken kan bryste sig af system, taktisk snilde undervejs i kampene eller kampafgørende udskiftninger, eller bare RETTIDIGE udskiftninger (tænk hvis Luca var kommet efter 60 minutter?), kunne man håbe, at de kunne indgyde selvtillid og fjerne spillernes mentale blokering. Men selv det formår de ikke. Derfor kan jeg ikke se hvorfor Krogh og Hjortebjerg skulle være de rigtige trænere for os efter den uundgåelige trupudrensning, når den med al sandsynlighed står på 1. division efter sommerferien.

Leave a comment:

• andlox
    replied

jeg tror nu de fleste mente han var for god til OB - og syntes han havde fortjent et ophold et bedre sted. Havde bare håbet det var uden for landets grænser.
    Der er nu en hel flok som ønsker uden af landets grænser...

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied

Jeg mener nu at flere skrev, at han let kunne undværes. Måske jeg husker forkert. Men han, og to-tre på samme niveau kunne have gjort en stor forskel for os. Men sådan gik det ikke.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

Enig. En der kendte klubben, og havde et godt niveau. Men der var mange der mente, at han ikke var god nok til os længere ​​​​​

Leave a comment:

• ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja ja ... 12 point tilbage at spille om. Rolig nu det skal nok gå
    jo jo , håbet han man ind til det ikke længere er muligt, men det ændre ikke på at NT har været en katastrofe de sidste 14 år har meldt top 6 ud og opnået det engang. Han griner dsv. nok hele vejen til banken.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Mouritsen skyder til Trott. Pinligt
    Er du overrasket?

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Vi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
    Synes Bp var bedre end både Gomes og Helander

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Jeg savner i den grad Tverskov.
    Enig. En der kendte klubben, og havde et godt niveau. Men der var mange der mente, at han ikke var god nok til os længere ​​​​​

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Fandme godt jeg er gået på barsel så jeg slipper for at gå forbi Leifs kriseskilt hver dag på job ☹️

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    frispark i sidste sekund - ALLE mand med fremme og Mouritsen smider den lige ind til vejles keeper. Nu gider jeg ikke hører mere om hans "gode" fod til standard situationer...klovn
    Det er jo kvaliteten i en nøddeskal. INGEN træner kan redde den trup. Byg op om unge spillere i 1. Div. Et HOLD med den rette mentalitet i stedet for en flok lejesvende, som har travlt med at slå fast at de i hvert fald IKKE er i OB efter en nedrykning over for medierne i den sværeste tid. Beskæmmende og total skadeligt for kollektivet i en så svær situation. BW har spillet FIFA med OBs trup.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    godt vi lavede så stort overskud sidste sommer.

Det kan vi så bruge til at betale for en sæson i 1 division...

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Vi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
    Enig. Især NM er en joke og har aldrig fattet hvad vi skulle med ham. Måske gøre os klar til 1 div.

Nå, jeg skal hen og lave noget andet end fodbold nu ellers går jeg helt sort.

Leave a comment:

Working...
X