Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00
Collapse
X
-
5 mand i bagkæden spiller man såfremt man formoder at modstanderen er klart bedre end det hold mand sender i kamp. Signalet at man spiller så defensivt i kampe imod Hvidovre, Lyngby, Vejle osv er i den gra alarmerende. Det er klart at hvis man spiller med 4 så skal både Trybull og Koehler spille, for at opnå den rette balance imellem defensvt orienterede og offensivt. men sålænge man spiller med folk som Mouritzen, Horneman, BK, Deedson med de præstationer de leverer, så er det ligegyldigt, så har OB intet at gøre i Superligaen. OB rykker sgu nok ned, ked af at sige det, at man ikke kan levere bedre imod et af rækkens ringeste hold, siger klart hvor OBs niveau er, og det er ikke superliga. OB må ned og runde en tur, man kan så håbe der er et stadion når man kommer op igen. Odense Stadion er rigeligt fint til 1. division, så der køber man lidt tid, på faciliteter er man snart også den klub der ligger sidst.
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uvirkeligt-mig
OB: TUTUT må jo betyde uafgjort ..
LB: TUUTU må jo betyde uafgjort ..
VB: VUTTU tjae .. intet mønster ..
HIF: TTUVV stærkeste hold i Nedrykningsspillet …
Leave a comment:
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uvirkeligt-mig
OB: TUTUT må jo betyde uafgjort ..
LB: TUUTU må jo betyde uafgjort ..
VB: VUTTU tjae .. intet mønster ..
HIF: TTUVV stærkeste hold i Nedrykningsspillet …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Nok mere det sidste for Rami på kant er ikke optimalt ..
- tror bare det kunne være fint at give Köhler lidt friere tøjler så han også kunne komme med i feltet. Og så give Trybull det primære ansvar for at dække af.
Syntes noget af det jeg så i går når vi blev løbet over ende centralt var at Rami gik for langt frem - tættere på de 3 forreste...så var der Sven på midten og 5 nede bagved - det hang slet ikke sammen. Men Köhler har også tendenser til at skubbe med op - i sig selv ikke dårligt men det vcar ofte en enkelt dyb aflevering og så var vi i problemer
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det nytter ikke at de vender stenene i skoene i stedet for at fjerne dem !
Det er tydeligt, at trænerteamet er gået kolde for ideer
Men igen, "if you pay peanuts - you get monkeys"
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-hver-en-sten
Prøver noget nyt igen igen … men i det mindste 8 dage til at starte forfra ..
VB kan gå forbi OB efter denne kamp. LB møder RFC hjemme.
Om stenene ikke bliver svimmel med alt den rotation de får i OB?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tænker vi taber kampen.
Radio silence efter endnu nyt bundniveau. Hvad er planen for overlevelse? Hvad har man tænkt sig at gøre i den nuværende krise?
Intet, udover floskler som at vende hver en sten (var den ikke også brugt efter Fredericia?). Vi har hørt det hele før. Nu skal der være handling.
Det kommer der ikke, og derfor ændrer situationen sig ikke. Måske ikke ift. formkurven, men Vejle har over sæsonen været væsentlig bedre end Hvidovre. Vi må være underdogs.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg ser også gerne en formations ændring...men det skal være for at styrke midtbanen - tænker jeg ikke sker med den opstilling. Så gerne;
Myhra
Owusu Slots Helander Mickelson
Trybull Köhler Al Hajj
Don D Kadrii Fenger
de 3 på midtbanen kan "vendes" som man nu vil - evt med Trybull mere som en oprydder foran forsvaret og så Sven og Rami som to 8'er
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det gik også skidt i 4-4-2 men ikke så skidt ..
Myhra
Owusu. Slotsager. Helander. Mickelson.
DonD. Kohler. Al Haji. Fenger.
Kadrii. Luca.
Myhra
Owusu Slots Helander Mickelson
Trybull Köhler Al Hajj
Don D Kadrii Fenger
de 3 på midtbanen kan "vendes" som man nu vil - evt med Trybull mere som en oprydder foran forsvaret og så Sven og Rami som to 8'er
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Er det ved at være på tide at vi går væk fra den 5-bagkæde?
Den virker jo tydeligvis ikke. Og vi skaber intet fremad banen.
Myhra
DonD. Kohler. Al Haji. Fenger.
Kadrii. Luca.
————-
Myhra
DonD. Kohler. Ejdum. Fenger
Al Haji
Kadrii.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-hver-en-sten
Prøver noget nyt igen igen … men i det mindste 8 dage til at starte forfra ..
VB kan gå forbi OB efter denne kamp. LB møder RFC hjemme.
Den virker jo tydeligvis ikke. Og vi skaber intet fremad banen.
Leave a comment:
Leave a comment: