Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Björn Wesström har ansat Søren Krogh som træner. Uanset om du tror, han ikke ville det, så er det fodbolddirektøren, der ansætter træneren. HVIS det er Thorborg, der har bestemt, Søren Krogh skulle ansættes som træner, så håber jeg da virkelig, Björn Wesström var skredet på stedet, hvis han ikke var enig i det. Så har han jo ingen grund til at være der. Ellers er han jo bare Thorborgs lille logrende hund ligesom alle de andre, og så kan det være skide ligegyldigt, hvem der er træner eller fodbolddirektør for den sags skyld.
Du virker godt nok helt besat af, at det ikke er din bonkammerat Glen Riddersholm, der er blevet ansat. Det er noget af en kærlighedshistorie
Hvis du har læst mine indlæg burde du vide to ting,
1) Jeg har aldrig forstået ansættelsen af SK som cheftræner.
2) Jeg har skrevet, at klubben mangler en mere erfaren og hård cheftræner, som kunne være én af dem, der har talt med BW. Ja, Glen kunne bestemt være en mulighed, men det har jeg da aldrig været besat af. Synes han ville være et godt og realistisk match. At du/andre ikke kan lide ham (pga. ? ? ?) gør ham da ikke mindre kvalificeret. SK er da mega sympatisk, meeen...
Kærlighedshistorie
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægBW går vel bare ind og markerer overfor NT, at han havde ret!
Du virker godt nok helt besat af, at det ikke er din bonkammerat Glen Riddersholm, der er blevet ansat. Det er noget af en kærlighedshistorie
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlægHvor er der dog meget der er galt i vores kære klub i disse dage.
Men lad os nu alle rykke sammen i bussen, og give alt vi kan på tribunen. De næste to kampe kan betyde alt! Jeg vil forsøge at nulstille mit hoved på Mandag, og synge til spillerne som var de et tophold. Så kan man altid afreagere efter lyngby kampen, hvis det viser man har tabt begge kampe.
Men for nu, så lad os alle tage til Vejle og give den gas. Også folk der måske normalt “bare” ser fodbold, bidrag gerne lidt, så vi kan få hele tribunen til at koge.
Ses i Vejle.
Man skifter jo under ingen omstændigheder klub, ej heller selv om der intet troværdigt er i de folk som har ansvaret i OB.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvor er der dog meget der er galt i vores kære klub i disse dage.
Men lad os nu alle rykke sammen i bussen, og give alt vi kan på tribunen. De næste to kampe kan betyde alt! Jeg vil forsøge at nulstille mit hoved på Mandag, og synge til spillerne som var de et tophold. Så kan man altid afreagere efter lyngby kampen, hvis det viser man har tabt begge kampe.
Men for nu, så lad os alle tage til Vejle og give den gas. Også folk der måske normalt “bare” ser fodbold, bidrag gerne lidt, så vi kan få hele tribunen til at koge.
Ses i Vejle.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Uanset spillestil, så handler det om at holdet skal hænge sammen i kæderne. Det går ikke at der står 5 i forsvaret, 3 i angrebet og 2 på midten, og kigger fodbold når bolden ikke lige er dér hvor de er. OB har været nedspillet i alle kampe i sæsonen (også dem man har vundet), og det hænger på det ringe taktiske niveau, som ikke er Superligaen værdig. Derfor mener jeg også, at spillermaterialet er bedre end de præsterer. De er ok spillere - de spiller bare dårlig fodbold.
- Likes 4
Leave a comment:
-
5-2-3 virker ikke. Vores spillere er fuldstændige tomme for selvtillid, eller endnu værre - Mange er måske ligeglade.
Så prøv nu noget andet.
4-3-3 eller 3-5-2 / 5-3-2
Tre mand på midten, med en decideret 6'er og to 8'ere.
kom nu OB, giv det sidste og tag en sejr. Vejle er ligeså dårligt kørende som os selv
Leave a comment:
-
Så skal Al Hajj have lært, at arbejde bare en smule defensivt i løbet af den seneste uge. Ellers kommer Vejle til at løbe lige igennem.
Leave a comment:
-
...ydermere bør man, især på sidste kamp, og hele vores situation i mente, forsøge sig med en opstilling således :
Myhra
Owusu Slots Tribull Helander Mickelson
Köhler Al Hajj
Fenger Kadrii
Luka
Vi har bare et kæmpe problem og det er, at der som minimum er 3 spillere i denne formation, som hvis man spekulerer meget groft, til dels er komplet ligeglade og/eller har en decideret interesse i at OB ikke klar skærene
Köhler : Kan smutte gratis ved nedrykning. Fik afvist tilbud fra Bundesligaen
Helander : Fik afvist bud i vinters, har kontraktudløb. Har decideret udvist hans asympati ved bevist gå efter at blive smidt ud mod Vejle.
Tribull : Afventer kontrakt forlængelse. Tvist; kontrakt længde og om OB bliver oppe. Han smutter bare til 2. bundeliga og får hvad han vil have.
Kadrii : Har kontrakt udløb og bliver ikke forlænget uanset, men må stole på at har noget hjerte alligevel ?
Så vi er nødt til at stole på spillere, som selvfølgelig er bedst i truppen, men som ikke brænder, som i overhovedet, for sagen.
KÆMPE problem.
Dernæst bør spillestilen forlade sig på, at få bolde spillet langt op på forreste kæde, til direkte duel, og lade gode pres spillere som Fenger og Kadrii samle nedfaldet op.
Ydermere bør wingbacks rolle være, at få indlæg tidligt ind mod Luka og Fenger fra dybe løb.
Der skal spilles såkaldt "primitivt". Intet andet virker i den situation OB er i, for at vende tilbage til tidligere skrevet, kampen mod Hvidore i mente, hvor man så at i OB spil slet slet ikke fungerer og med henblik på den selvtillid der er i truppen lige nu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nogle meldinger om Gomez når at blive klar til denne og endnu en kogeplade kamp for overlevelse ?
Leave a comment:
-
Det undrer mig ikke at trænerteamet ikke har fundet en mere holdbar løsning på problemerne - jeg har fra starten været kritisk over valget af SK - endnu engang den billigste og letteste løsning på et problem i OB. SK virker rådvild og tynget af presset - det fører til konstante forandringer, der efterlader spillerne forvirrede og med manglen på resultater til følge. Nu er BW så begyndt at vise sig på træningsbanen også og FH skal deltage i pressearbejdet - alt sammen underbygger billedet af en presset cheftræner - som ikke er den nødvendige og naturlige leder for holdet. Det er desværre mere held end forstand hvis vi redder os fri af nedrykningen ( og skyldes jo i så fald at bunden også er gået ud af Lyngby og Vejle). En nedrykning vil i mine øjne være en "katastrofe" (dårligt ord om sport) - det vil betyde at træningsbaner og stadion fornyelse forsinkes yderligere og formentlig også at der vil tilflyde færre midler til akademi og spillertrup.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: