Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Hobro 20/07/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Nuij hvor har det været jammerligt indtil videre. Hvis det er standarden for vores niveau, så er det kun bunden af ligaen der venter os.
    - Nicolai

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
      Nuij hvor har det været jammerligt indtil videre. Hvis det er standarden for vores niveau, så er det kun bunden af ligaen der venter os.
      Det må være varmen, der plager OB....Hobro kommer fra en anden landsdel, og er vant til noget helt andet...eller noget...
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #63
        hvor er det rart vi har så mange alternativer til angrebet siddende på bænken når nu vi skal bruge min. 2 kasser......nå nej

        Comment


          #64
          Håber en af de unge kommer ind. De må være sultne efter, at vise noget. Dem der inde nu, er i hvert fald ikke.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Det må være varmen, der plager OB....Hobro kommer fra en anden landsdel, og er vant til noget helt andet...eller noget...
            jo men varmen burde påvirke dem mere da de jo kommer fra det høje nord hvor vejret må være en del koldere....

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
              Kryger er ikke kommet godt fra start. To farlige boldtab indtil nu...
              Han er kommet fra start helt som ventet . Men er du gal Ari er elendig .. Vi skal slås med dem blev der sagt inden kampen , det venter vi så stadig på .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Hobro'en sagde det: Vi spiller som et hold.

                ... og det gør OB sgu ikke i dag ..

                Comment


                  #68
                  Nøj hvor er Boduls sidste aktion i første halvleg et glimrende eksempel på hvorfor han bare er så piv elendig. Spil dog bolden i stedet for alt det driblen rundt og små finurlige finter. Det duer ikke når vi er bagud til et oprykkerhold! Hold op det ser ud til det bliver en lang sæson.. Det er vildt hvor ideforladt det hele er igen i dag.. Øv hvor skal vi meget igennem med vores klub :(

                  Comment


                    #69
                    Den kontra de scorer på er de 2 mod 5 ... Jeg mangler ord.
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #70
                      Efter hvad jeg kunne ane i 1. halveg, så giver jeg den til 55-60 min., og så begynder vi at se møre ud...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #71
                        Jeg er MEGET nervøs for denne sæson, efter hvad vi har set de første 45 minutter...

                        Tror også, at Troels taktisk har fejlcastet Hobro totalt.. Vi kan jo forhelvede da ikke drible ind til det lille felt for at score, når deres defensiv er så kompakt, hvilket den har været i alle 1. divisionskampene. Prøv nu at skyd ude fra! Vi har massere af folk, der har evnerne (Kryger, Ari m.fl.). Det er sådan mange mål er scoret på Hobro, netop fordi man ikke kan spille sig ind i det lille felt.

                        Det er direkte pinligt, at vi hovedsagligt spiller i højre side af banen. Hvordan kan man stille med en mand, som ingen tør/kan/må spille til (Diarra)? Det isolerer os jo totalt.

                        Er bestemt ikke imponeret over Troels. Han har aldrig vist noget for OB, og vi har kørt i tomgang siden han kom til.

                        Pinligt, OB!

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Han er kommet fra start helt som ventet . Men er du gal Ari er elendig .. Vi skal slås med dem blev der sagt inden kampen , det venter vi så stadig på .
                          Ligeledes som ventet er Kryger fra en noget anden hylde end Ruud, der stort set gik med i alt offensivt. Det er lidt for nemt for Hobro, når næsten alle gennembrud kommer centralt.
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            #73
                            Måske skal Ari og Momo skifte plads.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Måske skal Ari og Momo skifte plads.
                              Jeg ville tage Momo ud og sætte O'brien eller Azer ind i stedet, og så Ari ned på venstre back. Tror det ville give større bonus.

                              Comment


                                #75
                                Ud med Diarra, ind med Azer/O'Brien og Ari ud på VB. Vi har været aaaaaaaaaaalt for endimensionelle i første halvleg. Har lige smidt 1k på OB-sejr. VAMOS!

                                Comment

                                Working...
                                X