Det er noget af det ringeste, som jeg har set OB spille i de 45 år som jeg har været OB fan. Et er at spille elendigt, men der er jo ingen som kæmpe for trøjen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024
Collapse
X
-
Nico som havde flere gode aktioner begynder at tilpasse sig niveauet af medspillere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægDet er noget af det ringeste, som jeg har set OB spille i de 45 år som jeg har været OB fan. Et er at spille elendigt, men der er jo ingen som kæmpe for trøjen.
Charly ligner en der drømmer om Århus. Sven Köhler drømmer om Heidesheim, Helander drømmer om Anderlecht. Mourirsen drømmer om han 1. division. Søren Krogh drømmer om en spillestil.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er forfærdeligt at se på. Hvidovre er på alle planer bedre end os.
Charly ligner en der drømmer om Århus. Sven Köhler drømmer om Heidesheim, Helander drømmer om Anderlecht. Mourirsen drømmer om han 1. division. Søren Krogh drømmer om en spillestil.
- Likes 2
Comment
Comment