Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Marcus McCoy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Marcus McCoy

    "Jeg har selv været på stadion, siden jeg var en lille dreng. Så OB er blevet en del af mit liv, og klubben betyder næsten alt for mig"

    Så "velkommen til" er de forkerte ord, hellere: det er bare fedt at du bliver ved og tager det næste skridt i OB!

    https://www.ob.dk/nyheder/2024/april...teholdsspiller

    Én som kan spille alle positioner i bagkæden. Nogen der ved hvilken position han foretrækker og er bedst?
    Last edited by andlox; 24-04-2024, 12:51.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Tror det er venstre back selv om han er højrebenet. Det er i hvert fald back positionerne.

    men ja "velkommen til".

    Comment


      #3
      Hvor høj er han egentligt ? Transfermarket siger 172cm, men lyder lavt til en CB

      Comment


        #4
        Jeg har kun set ham blive brugt som back, men det er noget tid siden.

        De 172 cm tror jeg ligeledes er lidt tid siden :)
        Last edited by Jungledyret; 24-04-2024, 13:26.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Tror det er venstre back selv om han er højrebenet. Det er i hvert fald back positionerne.

          men ja "velkommen til".
          ja "velkommen til"

          er da også lidt i tvivl om hvilken position han spiller - men en back så må der vel skulle min. én back ud også. Er det højreback så Grubbe på et leje ville give fin mening.

          Eller at man finder en klub i 1 division og starter med at leje McCoy ud så han kan få noget spilletid (forudsætter selvf at OB bliver i superligaen)

          Comment


            #6
            Fedt med Marcus McCoy, jeg tror der er store forventninger til ham. VB er vel hans foretrukne position så jeg tror han hurtigt er "på lige fod" med vores 2 nuværende og naturlige vb'ere. Min glæde over hans fine kontrakt drukner dog lidt i det morads klubben er havnet i .. det er jo ikke ham der skal redde os i denne sæson.
            Last edited by manner; 25-04-2024, 04:23.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Velkommen til Marcus. Altid spændende med nye, egenudviklede folk.

              I præsentationen giver han jo allerede udtryk for noget som det virker til meget få i truppen besidder - kærlighed og vilje til OB.

              Så håber jeg bare at han bliver mønsterbryder og får noget spilletid på seniorniveau, så ikke hans udvikling visner.
              Måske en udlejning til sommer. (Eller back på førsteholdet, hvis vi rykker ned)

              Comment

              Working...
              X