Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Det Silkeborg hold der ikke har vundet i 14 superligakampe, altså siden engang i oktober, ville jeg personligt ikke fiske nogen spillere fra.
    Det er ganske ordinære overskudsspillere fra andre klubber. De er kanonføde i slutspillet og har intet at spille for. Er faktisk glad for OB ikke er i deres sted.
    Vi er da i det mindste i en konkurrence situation
    Det Silkeborg som havde en forrygende periode i efteråret, og har spillet langt bedre end OB og lige nu er i pokalfinalen, ja uha da det ser skidt ud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      fair nok - men nu blev der snakket om top 6. Helt grundlæggende handler det vel om om man mener vores spillere er gode nok til at ville kunne klare top 6. Ikke om de kan gå ind på et FCK eller FCM mandskab - der er også udtryk og spillestil til forskel.

      Som du skriver er der jo et midterfelt som PT nok er dem OB skal måle sig med - først og fremmest handler det om at bryde ind i top 6. Og det bliver nok som nr 6 - måske en 5. plads hvis alt spiller, mener trods alt ikke AGF og FCN har set ud til at være SÅ langt væk.

      Top 3 der er voldsom lang vej igen.

      Der er åbenlyse mangler i OBs trup, men for mig at se er det store problem at holdet ikke fungerer. Spiller for spiller ville man så sige at de spillere Silkeborg har er "top 6" spillere? Tænker jeg ikke - men de fungerer som et hold, ihvertfald bedre end OB.

      Får man holdet til at fungere så er det "godt nok" til top 6 (eller måske endnu en solid 7. eller 8. plads) men ihvertfald en del bedre end det vi ser pt.

      Men jeg håber da også at man får styrket truppen til sommer (hvis vi overlever) tænker en 4-5 spillere af samme kaliber som Gomez og Myhra.

      Og så bliver der skudt en del på de udenlandske - og mener da bestemt også man skal give vores egne talenter længere snor. Men at man har udvist SÅ stor tillid til Charly og senest Luca har jo også været et fejlskud. I sommers skulle man have hentet en "starter" til en kant position - og i vintervinduet en angriber.
      Ej, du kan ikke nøjes med at sammenligne med SIF og så kalde det top 6, og vi kan slet slet ikke få succes med et hold, hvor en del af spillerne måske kunne spille i SIF, men ikke i nogen af de andre top 6 hold, det holder bare ikke.

      OBs problem er, at der er alt for mange dårlige spillere. Jeg køber simpelthen ikke det blændværk som sjoveren med det lange skæg har bjæffet om, det spillermateriale er bare ikke særligt godt. Det har intet at gøre med, at det ikke er sammenspillet, eller bare lidt dårligt sammensat. Det er også dårligt sammensat, og helt ude af sync med strategien, men spillerne har da været for ringe, flere af dem har man da også nærmest måtte smide ud igen, inden de nærmest har berørt græsbanen, det er så elendigt.

      Comment


        OB har et dårligt hold, og OB er spiller for spiller utroligt dårlige.

        Fuldt hus.

        Der er en grund til at BW tog fra Stockholm til en - desværre - fuldstændig ligegyldig dansk klub. Han var ikke god nok, og det tog ham få vinduer at totalsmadre en klub, der i forvejen var i dårlig forfatning.

        Folk er bare blændet af hans retorik (der i øvrigt ikle er ret god mere) og udseende.

        Løbet er kørt :). OB er helt færdige, og enten kan man fortsætte ligegyldigheden sådan her eller håbe på noget helt drastisk.

        Men folk er jo åbenbart i det store og hele tilfredse med rigets tilstand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          OB har et dårligt hold, og OB er spiller for spiller utroligt dårlige.

          Fuldt hus.

          Der er en grund til at BW tog fra Stockholm til en - desværre - fuldstændig ligegyldig dansk klub. Han var ikke god nok, og det tog ham få vinduer at totalsmadre en klub, der i forvejen var i dårlig forfatning.

          Folk er bare blændet af hans retorik (der i øvrigt ikle er ret god mere) og udseende.

          Løbet er kørt :). OB er helt færdige, og enten kan man fortsætte ligegyldigheden sådan her eller håbe på noget helt drastisk.

          Men folk er jo åbenbart i det store og hele tilfredse med rigets tilstand.
          og håb. Jeg havde samme håb til Poul Hansen i sin tid, indtil man så hvor elendig han var. Når man som klub gang på gang hyrer middelmådige folk til nøglepositioner, kommer man jo ingen steder. Det falder tilbage på det katastrofale ejerskab.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Ej, du kan ikke nøjes med at sammenligne med SIF og så kalde det top 6, og vi kan slet slet ikke få succes med et hold, hvor en del af spillerne måske kunne spille i SIF, men ikke i nogen af de andre top 6 hold, det holder bare ikke.

            OBs problem er, at der er alt for mange dårlige spillere. Jeg køber simpelthen ikke det blændværk som sjoveren med det lange skæg har bjæffet om, det spillermateriale er bare ikke særligt godt. Det har intet at gøre med, at det ikke er sammenspillet, eller bare lidt dårligt sammensat. Det er også dårligt sammensat, og helt ude af sync med strategien, men spillerne har da været for ringe, flere af dem har man da også nærmest måtte smide ud igen, inden de nærmest har berørt græsbanen, det er så elendigt.
            hvorfor ikke? Skal vi sammenligne med FCK og BIF? så er det klart vi kommer til at se ENDNU dårligere ud end vi er i forvejen.

            Jeg mener vi bør starte indenfor hvad der burde være realistisk og der burde vi med nuværende trup kunne konkurrere med SIF, Viborg og Randers. Når vi har gjort det så kan vi rette sigtekornet efter AGF og FCN og måske gå efter en 4. plads...top 3 der er rigtig rigtig langt igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              hvorfor ikke? Skal vi sammenligne med FCK og BIF? så er det klart vi kommer til at se ENDNU dårligere ud end vi er i forvejen.

              Jeg mener vi bør starte indenfor hvad der burde være realistisk og der burde vi med nuværende trup kunne konkurrere med SIF, Viborg og Randers. Når vi har gjort det så kan vi rette sigtekornet efter AGF og FCN og måske gå efter en 4. plads...top 3 der er rigtig rigtig langt igen

              "Den nuværende trup" er kodeordet her. Den skifter jo ret meget og ret tit.

              "Burde" er i øvrigt død og har været det længe!

              Det er muligt kvaliteten af de enkelte spillere kan, men som trup/hold kan OB ikke konkurrere med andre end Lyngby og Vejle, og der skal vi endda også stå tidligt op for at være med.

              I sidste sæson var der en gylden mulighed for top-6, med et BIF der kun lige sneg sig med, FcM der var væk, og AaB behøver jeg slet ikke nævne. Heller ikke der kunne vi slå til.

              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                "Den nuværende trup" er kodeordet her. Den skifter jo ret meget og ret tit.

                "Burde" er i øvrigt død og har været det længe!

                Det er muligt kvaliteten af de enkelte spillere kan, men som trup/hold kan OB ikke konkurrere med andre end Lyngby og Vejle, og der skal vi endda også stå tidligt op for at være med.

                I sidste sæson var der en gylden mulighed for top-6, med et BIF der kun lige sneg sig med, FcM der var væk, og AaB behøver jeg slet ikke nævne. Heller ikke der kunne vi slå til.
                Vi bliver nok nødt til at flytte fra Åmosen for at få styr på det helt eksentielle - træningsforholdene. Det piner mig at se de mange spillere vi ikke kunne bruge som stortrives i andre klubber. Det skyldes ikke kun træningsforholdene, men mon ikke de er en væsentlig grund.
                Hvis vi ryger ned bliver der nok endnu mindre råd til det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                  "Den nuværende trup" er kodeordet her. Den skifter jo ret meget og ret tit.

                  "Burde" er i øvrigt død og har været det længe!

                  Det er muligt kvaliteten af de enkelte spillere kan, men som trup/hold kan OB ikke konkurrere med andre end Lyngby og Vejle, og der skal vi endda også stå tidligt op for at være med.

                  I sidste sæson var der en gylden mulighed for top-6, med et BIF der kun lige sneg sig med, FcM der var væk, og AaB behøver jeg slet ikke nævne. Heller ikke der kunne vi slå til.
                  nej desværre ikke. Men det var også lidt min pointe - det er holdet som heldhed der ikke fungere optimalt. Dét er for mig det største problem.

                  og ja den "nuværende" trup; jeg kan da godt huske tilbage for et par år siden - det var minimalt hvad der blev skiftet ud - mantraet var "kontinuitet" det var det der skulle rykke os. Det virkede heller ikke. At holde sammen på en gruppe spillere der ikke er gode nok var heller ikke vejen frem. Og det irriterede mig hvert år når vi skulle høre på den plade igen.

                  BW er så styret helt over i den anden ende af det spektrum. Og mon ikke "sandheden" findes et sted midt i mellem.

                  Comment

                  Working...
                  X