Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Du skulle bare have losset den væk, Max...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Pis pis pis. Giv os nu lidt medvind forhelvede!
      Vi fik århundredets medvind med en scoring i sidste minut, og så pisser vi det væk.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Hubba bubba

        Comment


          hvorfor dømte VAR ikke frispark ved forlængelsen til deres 2-2?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Vi fik århundredets medvind med en scoring i sidste minut, og så pisser vi det væk.
            Det var mest os fans jeg tænkte på. Tillykke med indlæg 20000 :).

            Comment


              Fantastisk at få et point.
              Michelson og Baskim var vel de bedste.

              Comment


                Undskyld mig, men hvorfor fanden står Niels Thorborg og smiler/griner på sidelinjen da kampen bliver fløjtet af??

                Comment


                  Stod Thorborg seriøst med et stort smil og gav Krogh en krammer…

                  Comment


                    Puha. Vildt ærgerligt m deres scoring til sidst, men hvis vi skal ærlige, så var vi ikke uheldige med overhovedet at få point.

                    Comment


                      Havde gerne solgt den for 1 point før kampen, men hvor jeg dog gerne taget 3 sygt grimme point. Vi møder et formstærkt hold, der heldigvis er uskarpe på dagen, og hvert point tæller. Næste kamp er en must win!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                        Det var mest os fans jeg tænkte på. Tillykke med indlæg 20000 :).
                        Nååå, ja den kan jeg godt følge dig på.

                        Tak..
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Stod Thorborg seriøst med et stort smil og gav Krogh en krammer…
                          Det så lidt sjovt ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Pis pis pis. Giv os nu lidt medvind forhelvede!
                            Jeg er som sådan helt enig. Og en sejr kan ændre meget. Jeg vil så mene, at vi ikke opsøger heldet.

                            Comment


                              Fint at se at vi stadig er i stand at score men frustrerende at se en gang mere at vi ikke kan forsvare.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                                Havde gerne solgt den for 1 point før kampen, men hvor jeg dog gerne taget 3 sygt grimme point. Vi møder et formstærkt hold, der heldigvis er uskarpe på dagen, og hvert point tæller. Næste kamp er en must win!
                                famous last words.... vi er på hjemme bane... syntes vi har hørt den sang før og uhm håber.

                                Comment

                                Working...
                                X