Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Luca virker for hjernedød på dette niveau. Desværre.
    Han er total blind passager

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Man forstår efterhånden hvorfor Anderlecht ikke ville give mere end 1 mio for Helander
      Og beklager at vi ikke greb chancen...
      Ville bytte ham med Ivan med det samme
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Luca virker for hjernedød på dette niveau. Desværre.
        Jeg kritiserer gladeligt spillere, men hjernedød ligefrem? Hvad skal det overhovedet betyde??

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Han er total blind passager
          Max har desværre bare heller ikke det tekniske niveau til suppen. Vi SKAL have Don ind i anden halvleg i stedet for Luca eller Max. Så håber jeg bare ikke Søren sætter Bashkim ind i midten...

          Comment


            #50
            Der er for få med kvalitet, siger Tøffe.JA.
            Og derfor forsvinder Bjørn til sommer.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

              Jeg kritiserer gladeligt spillere, men hjernedød ligefrem? Hvad skal det overhovedet betyde??
              Det er udtryk som nogen forstår og nogen misforstår.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Max har desværre bare heller ikke det tekniske niveau til suppen. Vi SKAL have Don ind i anden halvleg i stedet for Luca eller Max. Så håber jeg bare ikke Søren sætter Bashkim ind i midten...
                Enig. 2 af vores 3 forreste er desværre ret dårlige i det relationelle spil. Og når de ikke har større spidskompetencer, så bliver det en kæmpe hæmsko

                Comment


                  #53
                  Vi må helst ikke komme bagud, for er godt nok svært at se os lave to mål, ja faktisk bare et mål. Synes virkelig det er svært at se hvad ideen er rent offensivt. Find Rami og håb han kan noget er mit bedste bud hehe.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Der er for få med kvalitet, siger Tøffe.JA.
                    Og derfor forsvinder Bjørn til sommer.
                    Bjørn ryger ikke. Det er jo ham der holder OSE over vande økonomisk..

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Det er udtryk som nogen forstår og nogen misforstår.
                      Det er i hvert fald ikke et udtryk, jeg synes er passende til at beskrive nogen - fodboldspillere eller mennesker i det hele taget - som blot ikke er deres opgave voksen af den ene eller anden grund.

                      Comment


                        #56
                        Det mest rystende er altså bare at der efterhånden er tydeligt at der ingen plan er for vores spil. Og selvom jeg godt kan li' Søren, så falder det jo bare tilbage på træneren

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Bjørn ryger ikke. Det er jo ham der holder OSE over vande økonomisk..

                          Comment


                            #58
                            Det er en mærkelig halvleg. Det virker næsten som om at Randers spiller i overtal på det meste af banen. Specielt i vores opbyggende spil fra forsvarssiden sidder Randers pres godt og vi formår ikke at udnytte at de presser med 6 mand og få spillet den igennem ved at vende spillet. I stedet for sparker vi langt og mister oftest 2. bolden. Det virker også til i vores eget pres at vores midtbane står får langt fra vores forsvarslinie, fordi de er 2 til at presse efter at Randers spiller igennem angribernes pres. Jeg tror jeg ville have en bedre følelse med en 4-4-2.

                            Comment


                              #59
                              Til Lucas forsvar, så for han jo intet at arbejde med..
                              Han bliver slet ikke sat op…. OB er så ringe på indlægsspillet det er skræmmende

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Bjørn ryger ikke. Det er jo ham der holder OSE over vande økonomisk..
                                Hvordan det?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X