Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC - OB, Fredag d. 19. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    tænker man vil forsøge at få smidt nogle bolde i feltet - owusu og mickelson skal smide den ind prøve at ramme luca og så kan kadrii og fenger forhåbentlig være i nærheden til at samle nedfaldet op.

    aner ikke om det er vejen frem - men de sidste par kampe har intet virket og vi har skabt og scoret alt for lidt. Så er helt med på at de prøver noget nyt.

    Midtbanen er jeg også lidt urolig overfor - det har set godt ud tidligere men det virker så også til de andre hold har regnet den ud...men hvis det er det Krogh og trænerstaben tror på så tænker jeg også det vil være for meget helt at smide alt det ud de har arbejdet på hidtil.

    så fint de har lavet lidt ændringer - for noget skulle der jo ske.
    Det du skriver giver mening. Hvis vi altså har bolden og kan få lagt nogle indlæg til Fenger og Kjerrumgaard. Jeg tror desværre bare vi kommer til at have bolden alt for lidt, og Randers kommer til at spise de to unge fyre på indlæg. Hvis Søren Krogh tænker som dig, så virker det meget desperat - men jeg krydser i den grad fingre for, at Krogh har fundet et eller andet, der virker.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

      Det du skriver giver mening. Hvis vi altså har bolden og kan få lagt nogle indlæg til Fenger og Kjerrumgaard. Jeg tror desværre bare vi kommer til at have bolden alt for lidt, og Randers kommer til at spise de to unge fyre på indlæg. Hvis Søren Krogh tænker som dig, så virker det meget desperat - men jeg krydser i den grad fingre for, at Krogh har fundet et eller andet, der virker.
      ser ikke ud til at virke - og Luca har også svært ved at skulle tage kampen med Dammers og Høegh...kan godt være han er en stor spiller - højdemæssigt men fysisk kan han ikke være med

      Comment

      Working...
      X