Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC - OB, Fredag d. 19. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Er der nogen der ved, hvilken bar der viser Randers - OB i aften i Odense?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      FS/SF gætter på

      .................Viljar
      ....Slots.....Helander... Gomez
      Max.......Sven......Rami......Mouridsen
      ......Charly...Luca.......Bashkim

      SFÅ meldte i går Gomez tvivlsom, og at Bashkim overtager hvervet som anfører
      Hvis ikke Owusu, hvorfor så ikke Mickelson hvis han ikke skal bruges i venstre side?
      Det der med spillere ude af position ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
        Er der nogen der ved, hvilken bar der viser Randers - OB i aften i Odense?
        Tør ikke love noget, men Kick off, plejer vidst at vise OB's kampe, evt Proud Mary også eller hvad den hedder inde i Arkaden kan også være et bud.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Hvis ikke Owusu, hvorfor så ikke Mickelson hvis han ikke skal bruges i venstre side?
          Det der med spillere ude af position ..
          Kan være han ikke er på 100% efter sin skade fra sidste uge.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

            Tør ikke love noget, men Kick off, plejer vidst at vise OB's kampe, evt Proud Mary også eller hvad den hedder inde i Arkaden kan også være et bud.
            tusind tak.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
              Er der nogen der ved, hvilken bar der viser Randers - OB i aften i Odense?
              Ryans, Proud Mary, Old Irish, Kickoff

              kickoff altid at foretrække

              Comment


                #37
                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...51819798622370

                Kjerrumgaard fra start. Vi har nærmest ikke set ham siden Brøndby kampen, og så starter han pludselig en så vigtig kamp. Lidt mærkeligt forløb han har haft. Jeg er heller ikke fan af at Deedson ikke spiller. Han er nærmest vores eneste mand der kan score lidt ud af ingenting.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...51819798622370

                  Kjerrumgaard fra start. Vi har nærmest ikke set ham siden Brøndby kampen, og så starter han pludselig en så vigtig kamp. Lidt mærkeligt forløb han har haft. Jeg er heller ikke fan af at Deedson ikke spiller. Han er nærmest vores eneste mand der kan score lidt ud af ingenting.
                  Kjerrumgaard starter både inde og ude!
                  OB – Ingen hader os

                  Comment


                    #39
                    Puuuha vigtig kamp, håber godt nok Luca har snøret støvlerne rigtigt på
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Syntes OB spillerne flere gange har vist at mentalt kan de ikke holde til det og tror at en tur under stregen går helt galt.
                      Vejle og Lyngby har langt større erfaring med denne overlevelseskamp så OB er voldsomt bagud på point på det område også.
                      Lyngby har tidligere sat en stime sammen og Vejle kan se at de runde for runde kommer tættere og tættere på overlevelse i forhold til både vinterpausen og da nedrykningsspillet begyndte.
                      OB har kun oplevet nedtur på nedtur ..

                      Det kommer til at være en enormt pres at møde Hvidovre på hjemmebane til det der må være den “nemmeste” kamp endeligt at vinde på hjemmebane … velvidende at man tabte sidste gang .. forsmæderligt .. kæmpepres …
                      jeg er desværre helt enig.

                      Pointen var bare at isoleret set - så tæt som det er, så BØR det ikke være en katastrofe hvis Vejle går forbi os en enkelt uge, med trods alt en del kampe at spille endnu.

                      Men med det spil de har vist på det seneste så frygter jeg også hvordan det går når/hvis vi kommer under stregen...men igen - havde det været næstsidste kamp og vi kunne ende under stregen så havde der været endnu mere tryk på...men lad os få de 3 point så vi ikke skal tænke på det.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...51819798622370

                        Kjerrumgaard fra start. Vi har nærmest ikke set ham siden Brøndby kampen, og så starter han pludselig en så vigtig kamp. Lidt mærkeligt forløb han har haft. Jeg er heller ikke fan af at Deedson ikke spiller. Han er nærmest vores eneste mand der kan score lidt ud af ingenting.
                        Enig hvis vi taler om en Deedson i sidste efterårets forfatning. Men sidst virkede han som én som står ved suden af sig selv. Måske det er situationen om familien i hjemmelandet som trækker ham ned.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Sælger den gerne for 1 point i aften. Vi vinder nok ikke igen som sidste gang i Randers.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...51819798622370

                            Kjerrumgaard fra start. Vi har nærmest ikke set ham siden Brøndby kampen, og så starter han pludselig en så vigtig kamp. Lidt mærkeligt forløb han har haft. Jeg er heller ikke fan af at Deedson ikke spiller. Han er nærmest vores eneste mand der kan score lidt ud af ingenting.
                            Det må jo blive
                            Myhra
                            Slotsager. Helander. Gomez.
                            Owusu. Sven. Haji. Mickelson.
                            Fenger. Luca. Kadrii.

                            Hvem skal save den “ind over” til Luca hvis det er det man satser på?
                            Hvem er Luca oppe imod ud over Daniel Høegh?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              https://twitter.com/Odense_Boldklub/...51819798622370

                              Kjerrumgaard fra start. Vi har nærmest ikke set ham siden Brøndby kampen, og så starter han pludselig en så vigtig kamp. Lidt mærkeligt forløb han har haft. Jeg er heller ikke fan af at Deedson ikke spiller. Han er nærmest vores eneste mand der kan score lidt ud af ingenting.
                              Er alvorligt bange for at Søren Krogh ikke er opgaven voksen. Vi er i forvejen på spanden mentalt, og jeg forventer intet af aftenens kamp, men det hjælper ikke at stille med en midtbane bestående af Köhler og Rami. Kan lide begge spillere, men det er bare en tynd kop the, som hestene kommer til at løbe igennem. Gætter på vi kommer til at stå for dybt, og så hjælper det ikke at mangle fart oppe foran. Hvad i al verden Kjerrumgaard skal på toppen i den kamp forstår jeg heller ikke. Det er vel næppe hans styrke at løbe kontra, og han kommer sikkert til at løbe lidt rundt og blive lidt ked af det en times tid.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                Er alvorligt bange for at Søren Krogh ikke er opgaven voksen. Vi er i forvejen på spanden mentalt, og jeg forventer intet af aftenens kamp, men det hjælper ikke at stille med en midtbane bestående af Köhler og Rami. Kan lide begge spillere, men det er bare en tynd kop the, som hestene kommer til at løbe igennem. Gætter på vi kommer til at stå for dybt, og så hjælper det ikke at mangle fart oppe foran. Hvad i al verden Kjerrumgaard skal på toppen i den kamp forstår jeg heller ikke. Det er vel næppe hans styrke at løbe kontra, og han kommer sikkert til at løbe lidt rundt og blive lidt ked af det en times tid.
                                tænker man vil forsøge at få smidt nogle bolde i feltet - owusu og mickelson skal smide den ind prøve at ramme luca og så kan kadrii og fenger forhåbentlig være i nærheden til at samle nedfaldet op.

                                aner ikke om det er vejen frem - men de sidste par kampe har intet virket og vi har skabt og scoret alt for lidt. Så er helt med på at de prøver noget nyt.

                                Midtbanen er jeg også lidt urolig overfor - det har set godt ud tidligere men det virker så også til de andre hold har regnet den ud...men hvis det er det Krogh og trænerstaben tror på så tænker jeg også det vil være for meget helt at smide alt det ud de har arbejdet på hidtil.

                                så fint de har lavet lidt ændringer - for noget skulle der jo ske.

                                Comment

                                Working...
                                X