Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Viborg 12-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    syntes det så fint ud i optakten her i vinters...vi fik også de point vi kunne håbe på i de 5 kampe der var tilbage af grundspillet.

    Men det har jo set helt vildt dårligt ud på det sidste

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      syntes det så fint ud i optakten her i vinters...vi fik også de point vi kunne håbe på i de 5 kampe der var tilbage af grundspillet.

      Men det har jo set helt vildt dårligt ud på det sidste
      Enig, der var for mit eget vedkommende en spæd optimisme i forbindelse med vinteren. (Der spillede selvfølgelig heller ikke betydende kampe) og det blev da forstærket af vores start på foråret, men nu skal jrg da love for det er gået helt skævt.

      Synes desværre ofte det er det man ser ved en nedrykning. Et hold der kører helt skævt.
      Vi er jo bedre end det her, men selvfølgelig ikke så længe vi ikke viser det.

      Ned og vende, sælg ud af diverse transferemner.
      lad Markus J, Nouck, Ejdum, Grubbe, Aske, med flere få deres gennembrud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
        Søren Krogh er ikke dygtig nok, men ifølge Mediano var han jo Thorborgs mand. Wesstrøm ønskede Freyr Alexandersson.
        Hvis det er sandt må Wesstrøm vel efterhånden også begynde at overveje hvad han vil stå model til?

        ​​​​
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

          Hvis det er sandt må Wesstrøm vel efterhånden også begynde at overveje hvad han vil stå model til?

          ​​​​
          Men gik rygtet ikke, at Freyr sagde nejtak?. Måske var det ikke en reel mulighed.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            Hvis det er sandt må Wesstrøm vel efterhånden også begynde at overveje hvad han vil stå model til?

            ​​​​
            hvis det er sandt er det jo dybt problematisk - så tyder det jo på Thorborg ikke stoler på BW og hans beslutninger, og er det tilfældet så er man jo nødt til at skille sig af med BW.

            Syntes Krogh har gjort det fint langt hen af vejen så at sige alt pludselig er på den beslutning vil jeg ikke. Men hvis ejeren blander sig på den måde så skal det jo for fanden gå galt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Enig, der var for mit eget vedkommende en spæd optimisme i forbindelse med vinteren. (Der spillede selvfølgelig heller ikke betydende kampe) og det blev da forstærket af vores start på foråret, men nu skal jrg da love for det er gået helt skævt.

              Synes desværre ofte det er det man ser ved en nedrykning. Et hold der kører helt skævt.
              Vi er jo bedre end det her, men selvfølgelig ikke så længe vi ikke viser det.

              Ned og vende, sælg ud af diverse transferemner.
              lad Markus J, Nouck, Ejdum, Grubbe, Aske, med flere få deres gennembrud.
              du skal også kunne rykke op igen - i første hug ellers risikere vi i den grad at blive hængende. Og der skal bare være en rygrad på det hold hvis vi skal have en chance; kolding, Fredericia, Horsens...den fysisk de kan komme med der ville jeg nødigt stille op med kun akademi spillere...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

                Men gik rygtet ikke, at Freyr sagde nejtak?. Måske var det ikke en reel mulighed.
                Jo, OB var i dialog med Freyr, men han var ret ombejlet og valgte ikke overraskende udlandet.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  hvis det er rigtigt så har vi jo også problemet lige der. Det skal Thorborg for helvede ikke blande sig i - han har ansat BW, der trods alt nok har lidt mere fodbold forstand end ham til at tage sig af de sager.
                  .. og det er lige netop der, set med mine briller, hele problemet ligger i OB og har gjort i årtier.
                  Thorborg kan ikke ligge ansvaret fra sig i helt basic fodbold elementære beslutninger, hvor han ikke har sine kompentencer.
                  Thorborg har ikke forstand på fodbold, har aldrig haft det og har ikke tillært sig det efter alle sine år på tribunen.
                  alle dårlige beslutninger, kan peges direkte tilbage til ham.

                  Han skal give den klub videre NU..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

                    .. og det er lige netop der, set med mine briller, hele problemet ligger i OB og har gjort i årtier.
                    Thorborg kan ikke ligge ansvaret fra sig i helt basic fodbold elementære beslutninger, hvor han ikke har sine kompentencer.
                    Thorborg har ikke forstand på fodbold, har aldrig haft det og har ikke tillært sig det efter alle sine år på tribunen.
                    alle dårlige beslutninger, kan peges direkte tilbage til ham.

                    Han skal give den klub videre NU..
                    til hvem?

                    Comment


                      Alternativerne til NT er givetvis værre eller ikke-eksisterende.

                      Deraf min apati. Der ser ikke ud til at være det store at stille op.

                      Comment


                        Nogle fra den arabiske halvø ? Aner det ikke, kan det blive værre, ja .. men vi kan vel også blive enige om, at det kan blive bedre ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Nogle fra den arabiske halvø ? Aner det ikke, kan det blive værre, ja .. men vi kan vel også blive enige om, at det kan blive bedre ?
                          sagtens - men 1. Thorborg skal ville sælge. Og lige så vigtigt; der skal være en køber - og helst ikke en eller anden tosset amerikaner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            Hvad så Rapand hvad siger du til det....
                            Jeg troede faktisk du havde fanget pointen med min kommentar, eftersom du efterfølgende begyndte at skrive mere saglige indlæg end du har gjort det sidste års tid.
                            Jeg beklager min vildfarelse.
                            Jeg kan nu se at det langt fra er tilfældet.

                            My bad .... den tager jeg på min kappe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                              Hold kæft hvor man uge efter uge skal grave dybt for at finde mening og grund til at blive ved med at overvære det her shitshow.

                              Vakler ikke i min støtte på nogen måde,
                              men der er for tiden 0% sportslig glæde ved at følge OB.
                              Hvilken glæde finder du? Det tror jeg der er flere der gerne vil vide og klamrer sig til for det er fanme svært at se frem til næste weekend.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OR-OB Se indlæg
                                Det kan godt være at træneren er dårlig, men det er flere af spilleren altså .
                                hvorfor smider de bolden , upresset, direkte til en Viborg spiller som ved 1-2 målet
                                Fordi spillerne ikke er klar på deres roller, det må være årsagen, Viborg spillerede heller ikke voldsomt imponerende, men spillerne så ud til de kendte deres roller og pladser. Så bliver man bare mindre usikker i sit spil.

                                Comment

                                Working...
                                X