Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby - OB 05-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Åh gud, havde helt glemt historien om hvor stort potentiale der var i den her trup. Det var da den vildeste løgnehistorie fra Wesström
    Har gjort mig selv den tjeneste, at lade være med at lytte/læse hvad der kommer fra BW.
    Så slipper jeg for irritation over Tom snak, og “Telia-sælger-ævl”
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Ved godt at vi selv lige kommer fra en dårlig præstation, men Lyngby er lige blevet smadret oppe i Randers, og alligevel formår ikke at true dem mere. Det er satme ringe. Bevares, banen var umulig at spille på i 1. halvleg, men jeg synes den så en del bedre ud efter pausen, og på trods af det er vi ikke i nærheden af at skabe noget. Det er bare for sløjt.
      jo men mon ikke også de netop har haft større fokus på at stå godt - efter så sløj en præstation? Tænker da ikke det er let at gå til dem efter den kamp. Tager man så 2 dages mindre restitution med i snakken og så en bane så var helt umulig så giver det desværre rigtig god mening at spille sikkert og tage det ene point vi havde fra kampens start.

      Men ellers enig - vi skaber generelt bare alt for lidt, og var vi kommet bagud så ved jeg ikke hvordan vi skulle få ændret på det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        haha nej - en vandkamp. Elendig bane i første halvleg - blev lidt bedre i anden. Lyngby havde nok et lille overtag uden det rigtigt blev til noget. Vi skaber stadig ingenting. Krogh tog Rami ud efter ca 30 min og satte Ejdum ind - angiveligt pga forholdende - mener jeg var en fejl, burde have ventet til efter pausen...banen tørrede op og tror godt rami kunne have gjort en forskel.

        Men vi fik 1 point så efter Vejle kampen er det vel ok
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        En ualmindelig sløj kamp, hvor vejrforholdene gjorde det svært for to ringe hold, som ikke lignede nogle som for alvor ville/kunne spille for at vinde.
        Det lignede en afgørende kamp hvor begge hold ville overleve ved at få et point.
        Intet opspil til chancer, vore dødbolde var atter engang horrible.
        Tak. Hyggede mig faktisk med 2 timers Oppenheimer(mangler nok 7-8 timer mere) og havde lige en klump i halsen da jeg klikkede på Livescore.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Åh gud, havde helt glemt historien om hvor stort potentiale der var i den her trup. Det var da den vildeste løgnehistorie fra Wesström
          Jeg vil anbefale at notere sig BWs udtalelser. Han er så meget varm luft.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Hvem skal skabe chancer nok til at den lunkne offensiv kan score? Var fortrøstningsfuld for nogle runder siden. Det er jeg på ingen måde mere. Der er INTET offensivt spilkoncept. Det virker tilfældigt hvad der sker - kamp efter kamp. Uha. Uha. Vi er ringe.
            BW solgte sæsonen med de ekstremt mange udskiftninger og liv ung om større potentiale. Der er IKKE større potentiale i denne trup. Der er væsentligt lavere. SK og AA har/havde ikke en chance i det her rod
            den er jeg lige nødt til at hive fat i igen. Hvem fra sidste sæson ville du gerne have beholdt? Hvem tror du havde gjort holdet bedre?

            - de erstatninger han hentede ind kan vi hurtigt blive enige om at der var for mange dårlige signings. Men jeg kan ikke se hvordan vi skulle have undgået så aktivt et vindue. Vil sige det største problem er at han ikke ramte på angriber positionen - der mangler vi simpelthen noget.

            Comment


              Idag var defensiven heldige med at skaffe et point, fremme sker der ikke meget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Har gjort mig selv den tjeneste, at lade være med at lytte/læse hvad der kommer fra BW.
                Så slipper jeg for irritation over Tom snak, og “Telia-sælger-ævl”
                Tænk sig at købe Mouritsen, Sauli, Buya Turay, Tyler Burey og så sige sådan en omgang bullshit med et straight face...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  den er jeg lige nødt til at hive fat i igen. Hvem fra sidste sæson ville du gerne have beholdt? Hvem tror du havde gjort holdet bedre?

                  - de erstatninger han hentede ind kan vi hurtigt blive enige om at der var for mange dårlige signings. Men jeg kan ikke se hvordan vi skulle have undgået så aktivt et vindue. Vil sige det største problem er at han ikke ramte på angriber positionen - der mangler vi simpelthen noget.
                  Ikke mange - nok ikke nogen - men jeg anfægter at han lyver os lige op i ansigtet og siger at der er mere potentiale i denne trup. Sælger Alm på den præmis. Efterfølgende indrømmer han at han ikke har fået udtrykt klart nok at det tager tid at få forløst potentialet. Han er utroværdig og en demagog og er ved at føre vores klub endnu længere ned i sølet. I læste det her først: Når BW er væk er OB efterladt på et endnu lavere niveau end da han kom.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    den er jeg lige nødt til at hive fat i igen. Hvem fra sidste sæson ville du gerne have beholdt? Hvem tror du havde gjort holdet bedre?

                    - de erstatninger han hentede ind kan vi hurtigt blive enige om at der var for mange dårlige signings. Men jeg kan ikke se hvordan vi skulle have undgået så aktivt et vindue. Vil sige det største problem er at han ikke ramte på angriber positionen - der mangler vi simpelthen noget.
                    Jakob Breum. Når man ser på hvad Hornemann, Burey og Selvén har leveret, så er det et under at Breum ikke kunne bruges

                    Comment


                      BW har intet tøj på; det kan de fleste efterhånden se. OB står bestemt ikke et bedre sted efter hans ankomst.

                      Salget af Minteh var et lykketræf.

                      Man altså, samme pointe som med trænere: uanset hvilken sportschef/direktør vi har haft, så har resultatet været ens.

                      Så hvad fanden gør man?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Ikke mange - nok ikke nogen - men jeg anfægter at han lyver os lige op i ansigtet og siger at der er mere potentiale i denne trup. Sælger Alm på den præmis. Efterfølgende indrømmer han at han ikke har fået udtrykt klart nok at det tager tid at få forløst potentialet. Han er utroværdig og en demagog og er ved at føre vores klub endnu længere ned i sølet. I læste det her først: Når BW er væk er OB efterladt på et endnu lavere niveau end da han kom.
                        hold da op.

                        - han har bestemt lavet fejl, og syntes også han er blevet mere udfordret på hans kommunikation, som ellers klart var hans styrke - der kom nogle mere vage udmeldinger efter vinduet endte som det gjorde.

                        Personligt tror jeg stadig på han kan være med til at rette skuden op - selv om det ikke var ideelt, så syntes jeg handlerne i vinters indikerede at man trods alt lærer af sine fejl og retter til.

                        Men det er jo bare min måde at vurdere tingene på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Jakob Breum. Når man ser på hvad Hornemann, Burey og Selvén har leveret, så er det et under at Breum ikke kunne bruges
                          den undrede jeg mig godt nok også over. Men omvendt med det Breum havde vist det sidste stykke tid, og det var godt nok ikke meget - tror du så det havde været ham der havde løftet vores offenssiv til nye højder?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            BW har intet tøj på; det kan de fleste efterhånden se. OB står bestemt ikke et bedre sted efter hans ankomst.

                            Salget af Minteh var et lykketræf.

                            Man altså, samme pointe som med trænere: uanset hvilken sportschef/direktør vi har haft, så har resultatet været ens.

                            Så hvad fanden gør man?
                            altså lige nu er der jo ikke meget at vurdere BW på. Overall mener jeg han kom fint igennem vinter vinduet. Så lad os lige se hvordan det går til sommer.

                            Han skal ramme, helst lidt højere end sidste år - og så skal findes løsning på offenssiven. Der var Buya og Tyler B kæmpe missere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              hold da op.

                              - han har bestemt lavet fejl, og syntes også han er blevet mere udfordret på hans kommunikation, som ellers klart var hans styrke - der kom nogle mere vage udmeldinger efter vinduet endte som det gjorde.

                              Personligt tror jeg stadig på han kan være med til at rette skuden op - selv om det ikke var ideelt, så syntes jeg handlerne i vinters indikerede at man trods alt lærer af sine fejl og retter til.

                              Men det er jo bare min måde at vurdere tingene på
                              Nej. Jeg vil ikke holde op. For han har vist det tydeligt det sidste års tid. Han tilpasser sine udtalelser løbende, så de passer til virkeligheden. Det er ikke fornuftigt at tro pp den slags mennesker. Han virkede så åben og reel. Det er han bare ikke. Han er en distanceblænder. Vi lod os alle forblænde. Men lad os skrives ved om to år. Så har vi svaret. Mit bud: vi ligger i 1. Div eller i bund 4.
                              Han har hentet et utal af ubrugelige spillere og meldt ud at truppen har større potentiale. Det har den jo bare ikke. Alle kan se det. Det sejler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                den undrede jeg mig godt nok også over. Men omvendt med det Breum havde vist det sidste stykke tid, og det var godt nok ikke meget - tror du så det havde været ham der havde løftet vores offenssiv til nye højder?
                                Jeg tænker ikke at han havde ændret vores liv. Jeg synes bare man gav alt alt for hurtigt op på en 19-årig fynbo, der nu spiller ret meget for nummer 7 i Holland. Og de spillere der har overtaget efter ham har mildest talt ikke leveret, så jeg ved ikke om de alle også bliver sendt videre til sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X