Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 17-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Rigtig fin kamp af drengene idag.
    meget bedre indsats end mod Brøndby.
    ærger mig bare over vi ikke fik lavet det frispark inden de score til 2-0

    Comment


      #47
      Set fra tribunen var det en ok kamp. Men FCK er bare bedre og skarpere i begge felter. Men syntes vi har en rigtig god trup og der skal ikke mange forstærkninger til for at det bliver Top 6. Men det kræver vi ikke sælger ud.
      Forstår ikke kritikken af Rami som virkelig spillede sig op og viser igen glimt af toptop klasse selvom ikke alt lykkedes.
      Myhra og Gomez har bare klasse og bliver vel kun bedre med tiden

      Men det gik som forventet jo

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        OB har bare ikke en skid at gøre i toppen af dansk fodbold …det tog er nok permanent kørt af sporet/fra perronen
        det kommer da an på hvad du mener der er toppen? Top 6 - der skal altså ikke meget til. Men vi skal være klar fra dag 1 af den nye sæson og skal vinde de kampe som er "must-win", vi skal jo ikke stå til sidste runde og skulle vinde over de regerende mestre og samtidig håbe på andre resultater.

        Og vil gå så langt som til at sige at selv top 4 er inden for rækkevidde. Hverken FCN eller AGF syntes jeg ser skræmmende ud.

        Vi skal "bare" til at lægge deroppe permanent så vi er klar den sæson hvor fcm eller bif falder igennem. Så kan vi fra tid til anden også være i spil til medaljer. Men det kræver at vi er med hvor det er sjovt - og klar når de 3 tophold har en off sæson.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Set fra tribunen var det en ok kamp. Men FCK er bare bedre og skarpere i begge felter. Men syntes vi har en rigtig god trup og der skal ikke mange forstærkninger til for at det bliver Top 6. Men det kræver vi ikke sælger ud.
          Forstår ikke kritikken af Rami som virkelig spillede sig op og viser igen glimt af toptop klasse selvom ikke alt lykkedes.
          Myhra og Gomez har bare klasse og bliver vel kun bedre med tiden

          Men det gik som forventet jo
          ganske enig - fin præstation, vi mangler bare kvalitet og taber til et bedre hold - selv om fck på ingen måde så skræmmende ud i dag. Syntes Rami gjorde det fint - men det er jo alt andet lige en anden kaliber spillere han er oppe imod i dag end mod Vejle. Det samme for Sven - og syntes måske vi så i dag at de to alene på midten, det er for lidt - især mod fck og bif....vi blev overløbet på midten fordi både rami og Köhler ofte var ude af position - når vi forsøgte at skabe noget - så brød fck bolden og fordi både köhler og rami ofte er med i opspillet så manglede de inde centralt.

          - så længe vi stod og var organiseret så syntes jeg ikke fck kom med SÅ meget

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            det kommer da an på hvad du mener der er toppen? Top 6 - der skal altså ikke meget til. Men vi skal være klar fra dag 1 af den nye sæson og skal vinde de kampe som er "must-win", vi skal jo ikke stå til sidste runde og skulle vinde over de regerende mestre og samtidig håbe på andre resultater.

            Og vil gå så langt som til at sige at selv top 4 er inden for rækkevidde. Hverken FCN eller AGF syntes jeg ser skræmmende ud.

            Vi skal "bare" til at lægge deroppe permanent så vi er klar den sæson hvor fcm eller bif falder igennem. Så kan vi fra tid til anden også være i spil til medaljer. Men det kræver at vi er med hvor det er sjovt - og klar når de 3 tophold har en off sæson.
            Enig. Men der skal også lidt medvind på cykelstien

            Det OB skal er at holde sammen på truppen og få forlænget med Trybull og Kadrii. Helander betyder ikke det store IMO
            Så skal man max sælge Slotsager og bruge en del af disse penge på at styrke truppen ydeligere med kvalitetsspillere som vi så i vinters.
            Så kan jeg ikke se hvorfor at vi ikke kan komme i den forbandede Top 6

            Men endnu en klasse midtforsvarer, venstreback og top angriber ville ikke skade

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              ganske enig - fin præstation, vi mangler bare kvalitet og taber til et bedre hold - selv om fck på ingen måde så skræmmende ud i dag. Syntes Rami gjorde det fint - men det er jo alt andet lige en anden kaliber spillere han er oppe imod i dag end mod Vejle. Det samme for Sven - og syntes måske vi så i dag at de to alene på midten, det er for lidt - især mod fck og bif....vi blev overløbet på midten fordi både rami og Köhler ofte var ude af position - når vi forsøgte at skabe noget - så brød fck bolden og fordi både köhler og rami ofte er med i opspillet så manglede de inde centralt.

              - så længe vi stod og var organiseret så syntes jeg ikke fck kom med SÅ meget
              Meget enig. Sådan så jeg også kampen. En 4-3-3 med Helander ud og Trybull på midten havde været min foretrukkende opstilling til denne kamp

              Comment


                #52
                Vi fangede Søren Krogh efter aftenens kamp.

                Søren Krogh: Vi døde i forsøget i dag - OBstruktion

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. Men der skal også lidt medvind på cykelstien

                  Det OB skal er at holde sammen på truppen og få forlænget med Trybull og Kadrii. Helander betyder ikke det store IMO
                  Så skal man max sælge Slotsager og bruge en del af disse penge på at styrke truppen ydeligere med kvalitetsspillere som vi så i vinters.
                  Så kan jeg ikke se hvorfor at vi ikke kan komme i den forbandede Top 6

                  Men endnu en klasse midtforsvarer, venstreback og top angriber ville ikke skade
                  helt sikkert.

                  jeg håber heller ikke der bliver skiftet alt for stort ud - dog vil jeg mene det bør kunne lade sig gøre, hvis bare det man henter ind er af høj nok kvalitet. Gomez og Myhra hylden - ikke mere Tyler B og Buya.

                  og så vil forskellen stadig være om vi går efter at være "sikker" på at komme i top 6, eller om vi "bare" skal spille med om det (og igen forsøger at fedte os til det) det var lige ved at lykkedes denne gang - men jo kun fordi SIF er gået HELT i stå.

                  Men vi bør have et hold der spiller med om 7 pladsen nu - og afstanden helt op til 4 pladsen er altså ikke så stor. Syntes både AGF og FCN har set lidt halv fesne ud

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    God kamp indtil scoringen. Stor fejl af Gomez, der ophæver offsiden. Alt for meget plads centralt på banen - et vedvarende problem.
                    Giver den mere til Helander som var ude af position og dækkede ikke det centrale område så en FCKer kunne helt fri løbe ind og Gomez måtte derfor forlade manden og trække ind til midten
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Giver den mere til Helander som var ude af position og dækkede ikke det centrale område så en FCKer kunne helt fri løbe ind og Gomez måtte derfor forlade manden og trække ind til midten
                      Enig

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Men der skal også lidt medvind på cykelstien

                        Det OB skal er at holde sammen på truppen og få forlænget med Trybull og Kadrii. Helander betyder ikke det store IMO
                        Så skal man max sælge Slotsager og bruge en del af disse penge på at styrke truppen ydeligere med kvalitetsspillere som vi så i vinters.
                        Så kan jeg ikke se hvorfor at vi ikke kan komme i den forbandede Top 6

                        Men endnu en klasse midtforsvarer, venstreback og top angriber ville ikke skade
                        Jeg synes, jeg så den bedste kamp, vi har spillet under SK, især under hensyntagen til den store million forskel i spillerbudgetterne. FCK`s klassespillere koster kassen, medens enkelte af vores spillere er et forsøg på at "fedte" sig igennem. Meget enig i vores tydelige mangler på de 3 positioner du anfører, men kan vi investere i samme kvalitetsniveau som senest i Myhra og Gomez, tror jeg der er lys for enden af tunnelen.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi fangede Søren Krogh efter aftenens kamp.

                          Søren Krogh: Vi døde i forsøget i dag - OBstruktion
                          En fornøjelse at høre Søren Krogh som taler ærligt og direkte. Og en stor tak for at samle og genlive holdet som han gjorde. Det er nu et hold igen vi har der på banen med en fælles ide og plan at spille fodbold.
                          Pisse irriterende at der stadig mangler den første hjemmebanesejr men vi spillede en coyd kamp på øjenhøjde med en af ligaens tophold. Men med det holdet viser er ikke bange at gå i nedrykningsspillet. Fremskridtet kan ses mere end tydeligt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Enig
                            Helander havde flere gode indgreb men for en mand med den erfaring koster han alt for ofte. Ser ingen problem når han rejser videre i sommeren.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Helander havde flere gode indgreb men for en mand med den erfaring koster han alt for ofte. Ser ingen problem når han rejser videre i sommeren.
                              Heller ikke her. Vil gerne tilbage til 4 back kæde alligevel og så gerne Gomez og Slots på de 2 midterste.
                              Tror vi skal bruge en god klat penge på en god 9`er så sparer gerne hans løn

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Giver den mere til Helander som var ude af position og dækkede ikke det centrale område så en FCKer kunne helt fri løbe ind og Gomez måtte derfor forlade manden og trække ind til midten
                                Arg. Gomez lokkes ud af forsvarslinjen, fordi Mattson står langt nede. Holder han bare sin linje er assistmageren fra fck offside. Gomez skal lade Mattson være og så kunne han have koncentreret sig bedre om at få lukket af for det dybdeløb. I mine øjne bliver han lokket lidt i en fælde af Mattson egentlig bare står i en offsideposition, og ikke skulle have pådraget sig opmærksomhed for det.

                                Comment

                                Working...
                                X