Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt VB-OB

    Jeg fornemmer der allerede er brug for denne tråd

    Vi er uden Deedson, men Trybull er tilbage og må være selvskreven på kortet sammen med MOM fra i går (Köhler) Rami var sammen med BK imø ikke prangende i går men der er sikkert plads til dem begge .. Fenger bør også være på holdkortet, han er bedre i presspillet end Luca og jeg forventer at VB står dybt og forsvarer og satser på kontraangreb så vi skal være gode i genpres fra første fløjt.

    ...............Viljar
    .....Slots...Gomez....Helander
    Owuso...Trybull.....Sven....Nico
    .................Rami
    ..........Fenger.......BK
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Bud fra FS/SF

    https://fyens.dk/ob/kohler-trybull-e...vD157meDEUQFFo
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg fornemmer der allerede er brug for denne tråd

      Vi er uden Deedson, men Trybull er tilbage og må være selvskreven på kortet sammen med MOM fra i går (Köhler) Rami var sammen med BK imø ikke prangende i går men der er sikkert plads til dem begge .. Fenger bør også være på holdkortet, han er bedre i presspillet end Luca og jeg forventer at VB står dybt og forsvarer og satser på kontraangreb så vi skal være gode i genpres fra første fløjt.

      ...............Viljar
      .....Slots...Gomez....Helander
      Owuso...Trybull.....Sven....Nico
      .................Rami
      ..........Fenger.......BK
      God holdopstilling, men nu hvor Gomez er så god som han er kan man roligt gå i 4er linie med Owusu, Slotsager, Helander og Gomez på venstre.
      problemet har big-time været en elendig venstre forsvarsside, det er den ikke længere med Gomez. Ja tak til Max Fenger.

      Comment


        #4
        ......................Myhra...................
        Owusu..Slotsager.Helander..Gomez
        ...............Trybull.....Køhler................
        Horneman..........................El Hajj....
        ..............Fenger......Kadrii................

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          God holdopstilling, men nu hvor Gomez er så god som han er kan man roligt gå i 4er linie med Owusu, Slotsager, Helander og Gomez på venstre.
          problemet har big-time været en elendig venstre forsvarsside, det er den ikke længere med Gomez. Ja tak til Max Fenger.
          Gomez er højrebenet og midterforsvarer.

          At dække venstresiden af et centralt tremandsforsvar er noget helt andet end en back.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Gomez er højrebenet og midterforsvarer.

            At dække venstresiden af et centralt tremandsforsvar er noget helt andet end en back.
            Hvis du lige gen kigger kampen imod AGF, så har han ingen problemer med sit venstreben..........det er i hvert fald med længder bedre end Helanders.... den eneste der klapper bedre til kuglen er Slotsager med sit højre. det handler kun om hvordan du vil spille din back. Gomez kan det hele, men vigtigst han kan lukke af hvilket alle de øvrige har store problemer med.
            Last edited by jojo; 04-03-2024, 20:01.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Bedre kan opstillingen nok ikke blive. Vi skal ikke tabe der. Uafgjort er ok.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                God holdopstilling, men nu hvor Gomez er så god som han er kan man roligt gå i 4er linie med Owusu, Slotsager, Helander og Gomez på venstre.
                problemet har big-time været en elendig venstre forsvarsside, det er den ikke længere med Gomez. Ja tak til Max Fenger.
                Gomez er på transfermarkt vist som cf, men det udelukker selvf. ikke at han kan bruges som vb. Jeg tror dog ikke Krogh går bort fra 3-mandsforsvaret i sæsonens måske vigtigste kamp, efter en godkendt kamp i Århus. Kroghs overvejelser går måske mere på om det bliver Fenger eller Luca der skal være foreste angriber. Luca er bedst i boxen og mere stationær end Fenger der er bedre i genpresset. Det bliver spændende at se hvordan det falder ud i weekenden

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Gomez er på transfermarkt vist som cf, men det udelukker selvf. ikke at han kan bruges som vb. Jeg tror dog ikke Krogh går bort fra 3-mandsforsvaret i sæsonens måske vigtigste kamp, efter en godkendt kamp i Århus. Kroghs overvejelser går måske mere på om det bliver Fenger eller Luca der skal være foreste angriber. Luca er bedst i boxen og mere stationær end Fenger der er bedre i genpresset. Det bliver spændende at se hvordan det falder ud i weekenden
                  jeg håber virkeligt Fenger får chancen. Luca er ung, men jeg må indrømme jeg nok har lidt svært ved at se hvad det er han kan….
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Gomez er på transfermarkt vist som cf, men det udelukker selvf. ikke at han kan bruges som vb. Jeg tror dog ikke Krogh går bort fra 3-mandsforsvaret i sæsonens måske vigtigste kamp, efter en godkendt kamp i Århus. Kroghs overvejelser går måske mere på om det bliver Fenger eller Luca der skal være foreste angriber. Luca er bedst i boxen og mere stationær end Fenger der er bedre i genpresset. Det bliver spændende at se hvordan det falder ud i weekenden
                    Det var i hvert fald klart at Fenger var med til at vende momentum i spillet til vores fordel, da hans timing i presset hang noget bedre sammen end Markus'.
                    Jeg synes også Bashkim var rigtig god til at finde lommer som angriberen der trak ned. Den rolle kan få igen med Fenger som en angrebsmakker der rigtig gerne vil løbe dybt og har lidt mere fart end både Bashkim og Kjerrumgaard. Jeg ville foretrække de to i front

                    Comment


                      #11
                      I øvrigt er raul albentosa også i karantæne
                      siden 1887

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        I øvrigt er raul albentosa også i karantæne

                        https://superstats.dk/kort/karantaner
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          I flg. FS/SF er både Bashkim og Trybull tvivlsomme til VB-kampen. BK og sundhedsstaben kæmper for at få ham klar efter sammenstødet med GF-keeperen hvor han slog knæet på målmandens næse Trybull har lidt problemer i lænd og balle. SK er dog fortrøstningsfuld på begges vejne, men begge skal gennem tests til fredagens træning inden der er nogen afklaring
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            I flg. FS/SF er både Bashkim og Trybull tvivlsomme til VB-kampen. BK og sundhedsstaben kæmper for at få ham klar efter sammenstødet med GF-keeperen hvor han slog knæet på målmandens næse Trybull har lidt problemer i lænd og balle. SK er dog fortrøstningsfuld på begges vejne, men begge skal gennem tests til fredagens træning inden der er nogen afklaring
                            Håber det satme. Men det skal heller ikke være på bekostning af at de går i stykker og er ude i flere uger

                            Comment


                              #15
                              Dommere til weekendens kampe er lige offentliggjort. Vejle - OB dømmes af Lasse Læbel Graagaard. Han må være helt ny - spændende med uerfaren dommer til Vejles svinske spillestil.

                              Comment

                              Working...
                              X