Vi er heldige med ikke at være bagud. Det fungerer absolut ikke med vores centrale tomandsmidtbane. Har svært ved at se, hvad det er, vi vil.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF - OB 03-03-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVi er heldige med ikke at være bagud. Det fungerer absolut ikke med vores centrale tomandsmidtbane. Har svært ved at se, hvad det er, vi vil.
“24”Baskim Kadrii ligger som en falsk 9'er og trækker konstant op i banen for at deltage i spillet. Med det samme han gør det, går Don Deedson på OB's højrekant og unge Markus Jensen dybt. Det har dog ikke udmøntet sig i chancer endnu.
”7” Nu er det OB, der har overtaget. Især midtbane–magikeren Al Hajj ligner en, der er i hopla til aftenens kamp. Dog ingen chancer at berette om endnu."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkæmpe chance til slots....bliver reddet nærmest på stregen
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Fra EB:
“24”Baskim Kadrii ligger som en falsk 9'er og trækker konstant op i banen for at deltage i spillet. Med det samme han gør det, går Don Deedson på OB's højrekant og unge Markus Jensen dybt. Det har dog ikke udmøntet sig i chancer endnu.
”7” Nu er det OB, der har overtaget. Især midtbane–magikeren Al Hajj ligner en, der er i hopla til aftenens kamp. Dog ingen chancer at berette om endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg ser kampen… og jeg ser de ting. Det fungerer ikke, og jeg ser den sædvanlige motorvej af plads centralt.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment