Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Christian Eriksen Cup 2024
Collapse
X
-
Takker, men Striwetforlivet! skrev, at det var et godt mål mod AIK og obplay.dk skriver at kampen endte 0:0Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Du kan se resultater på obplay.dk
Comment
-
Producentens nationalitet er vel underordnet. Men ja, det ser ikke ud til at resultaterne er blevet indført for dagens kampe, der alle står som 0-0.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hmmm...
Lidt mærkeligt at man har valgt en svensk producent til turneringen.
Troede de ville vise/opdatere resultaterne på hjemmesiden eller et andet sted, men kan ikke finde noget
Comment
-
Det har du ret i, men tænkte bare at vi har en del produktionsselskaber i byen, bl.a. pga. TV2, som vel lå mere til højrebenet.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Producentens nationalitet er vel underordnet. Men ja, det ser ikke ud til at resultaterne er blevet indført for dagens kampe, der alle står som 0-0.
Comment
-
Den ene endte ihvertfald 2:0 til OB. Desværre sendes kampene oven i hinanden.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Takker, men Striwetforlivet! skrev, at det var et godt mål mod AIK og obplay.dk skriver at kampen endte 0:0
- Likes 1
Comment
-
Undskyld, men måske er det bare mig, men hvorfor i alverden kan man ikke læse/se resultater nogen steder..? I programmet står opført de 2 første kampresultater, men ellers er alt andet dødt.Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægPSV har altså nogle fine spillere der må gerne lige laves noget relations arbejde, så de kan ryge til O'ense hvis de ikke slår igennem i Eindhoven.
Måske teknikken driller mig, men jeg betaler ikke de penge for at “være på”. Tak
Comment
Comment