Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thorborg Raus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det har jeg aldrig forstået - retrospektivt må man sige, at den store deroute startede med, at KB skabte et 100% købehold i sølvårene. Her begyndte nedbrydningen af kulturen. Man hentede spillere, som havde så stor individuel kvalitet, at det gik på banen. Men tre år efter måtte Helveg offentligt sige at træningskulturen sejlede. Man havde været lige glade med kulturen, fordi man jo vandt masser af kampe. DER startede derouten.
    Det er der så delte meninger om. Jeg kan slet ikke genkende at den her trup: https://superstats.dk/hold/sason?id=7&aar=2010/2011
    skulle være 100% købehold. Ja der var udenlandske stjerner, men også masser af klub legender.
    Der var også fuser indkøb: Caca, Henrik Toft og Nyren. Men langt fra Jesper Hansen, TV Poul eller BW niveau.

    Det som KB+LO+VJ skabte var et hold, der havde fysik, vinder mentalitet og karisma. Et hold de fleste var bange for inden kampen.

    Jeg tager gerne en deroute mere derhen :-)

    Comment


      Jeg tror ikke det har været bragt op men NT er slet ikke så rig, som tidligere.
      "Niels Thorborg faldt sidste år et godt stykke ned af listen over Danmarks Rigeste, som Økonomisk Ugebrev beregner. I 2022 var han på plads nummer 31, men i 2023 var placeringen nummer 66. Det skyldtes, at hans formue ifølge analytikerne var skrumpet fra 5,7 til 2,8 milliarder kroner.​"

      Han har ikke bare 50-100 mill at smide i kassen hvert år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg

        Det er der så delte meninger om. Jeg kan slet ikke genkende at den her trup: https://superstats.dk/hold/sason?id=7&aar=2010/2011
        skulle være 100% købehold. Ja der var udenlandske stjerner, men også masser af klub legender.
        Der var også fuser indkøb: Caca, Henrik Toft og Nyren. Men langt fra Jesper Hansen, TV Poul eller BW niveau.

        Det som KB+LO+VJ skabte var et hold, der havde fysik, vinder mentalitet og karisma. Et hold de fleste var bange for inden kampen.

        Jeg tager gerne en deroute mere derhen :-)
        Åhhh Demba-Nyrén. Det var vist lidt op og ned med ham, var det ikke? Men jeg mindes lykkeligt hans brandkamp mod FCK, hvor vi vist vandt 3-2. Henrik Toft var en rigtig tonserangriber. Caca husker jeg slet ikke. Det var en anden tid..

        Beklager, det er totalt off-topic. Jeg blev lige mindet om mine unge år.

        Comment

        Working...
        X