Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thorborg Raus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

    Enrico har sagt, at de vil få hjælp udefra til evalueringen.

    BW og SK kan ikke fortsætte, når den evaluering er ovre. SK har et pointsnit på 1p/kamp - 0,4 lavere end Alm. BW’s præstation taler for sig selv.
    Så OS&Es "professionelle" ledelse skal have et eksternt firma til at retfærdiggøre deres eventuelle fyringer af SK og BW

    Det er fuldstændig gakkelak og spild af mange penge... men måske nogle af Minteh-kronerne var gemt til det !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Har fået en vild idé. Hvad med at de startede med at lave en plan? Måske hjælper det ikke at fyre hele bundtet igen igen. Vi bliver jo bombet tilbage til start gang på gang.
      Vil egentlig bare have noget ro på bagsmækken i en helvedes fart.
      Ansæt en direktør for fodbold delen i OB, som træffer de sportslige beslutninger. Og drop sportsudvalget.


      ... og gøre OB til et selvstændigt selskab med egen faglig bestyrelse.

      Comment


        Pinligt svar fra NT om syltetøjsglasmetaforer på Davidsens spørgsmål om hvad der er gået galt. Hold kæft hvor er han glat. Det bliver ALDRIG bedre med ham ved roret. Lyder som et menneske uden selverkendelse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Pinligt svar fra NT om syltetøjsglasmetaforer på Davidsens spørgsmål om hvad der er gået galt. Hold kæft hvor er han glat. Det bliver ALDRIG bedre med ham ved roret. Lyder som et menneske uden selverkendelse.
          Så NT mente, det var låget og åbenbart ikke indholdet, som er problemet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Så NT mente, det var låget og åbenbart ikke indholdet, som er problemet
            Sådan cirka. Jeg har svært ved at tro på at TB siger de sandheder der skal siges til NT. Han er jo ikke uvildig nu. Hold op, hvor er det amatøragtigt.

            Comment


              Jeg må vidst hellere få set det pressemøde.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Så blev det BW der fik skylden, og hvad skete der lige med den interne undersøgelse, der skulle vende hver en sten. Thorborg og de øvrige frikendt igen.
                Jeg giver Troels Bech to år. (Et år, hvis OB ikke rykker op), så er vi samme, frustrerende sted igen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                  Så blev det BW der fik skylden, og hvad skete der lige med den interne undersøgelse, der skulle vende hver en sten. Thorborg og de øvrige frikendt igen.
                  Jeg giver Troels Bech to år. (Et år, hvis OB ikke rykker op), så er vi samme, frustrerende sted igen.
                  Præcis. Det er en farce. Jeg håber fandme ikke at alle falder på halen over det her setup.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Præcis. Det er en farce. Jeg håber fandme ikke at alle falder på halen over det her setup.
                    Er det ikke at tage sorgerne en smule på forskud? Jeg tror roligt, du kan regne med, at alt er under luppen lige nu, men det kan de jo ikke sidde og fortælle om i detaljer på et pressemøde, hvor de præsenterer en ny sportsdirektør. Havde du regnet med det? BW har da afgjort sin aktie i det med en række dårlige beslutninger, derfor er det for mig helt naturligt, han får silkesnoren nu - de har da ikke andet valg. Og medmindre, du arbejder i klubben, aner vi to jo intet om, hvad der foregår bag skærmen, hvor vi ikke er med. Men ingen - som i ingen - i og omkring klubben, ønsker det her skal ske igen. Det tror jeg heller ikke NT og andre gør. Havde du også forventet, at NT og EA havde fyret sig selv til pressemødet?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                      Er det ikke at tage sorgerne en smule på forskud? Jeg tror roligt, du kan regne med, at alt er under luppen lige nu, men det kan de jo ikke sidde og fortælle om i detaljer på et pressemøde, hvor de præsenterer en ny sportsdirektør. Havde du regnet med det? BW har da afgjort sin aktie i det med en række dårlige beslutninger, derfor er det for mig helt naturligt, han får silkesnoren nu - de har da ikke andet valg. Og medmindre, du arbejder i klubben, aner vi to jo intet om, hvad der foregår bag skærmen, hvor vi ikke er med. Men ingen - som i ingen - i og omkring klubben, ønsker det her skal ske igen. Det tror jeg heller ikke NT og andre gør. Havde du også forventet, at NT og EA havde fyret sig selv til pressemødet?
                      Jeg havde regnet med (nej, håbet på) at den uvildige hovedperson ikke nu er ansat i klubben. Det ødelægger lidt uvildighed i min optik at dem han måske burde kritisere kan fyre ham. Det er jo det medt syge evaluerings-setup jeg nogensinde har har hørt om.
                      Men det er da super snedigt at NT!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Er det ikke at tage sorgerne en smule på forskud? Jeg tror roligt, du kan regne med, at alt er under luppen lige nu, men det kan de jo ikke sidde og fortælle om i detaljer på et pressemøde, hvor de præsenterer en ny sportsdirektør. Havde du regnet med det? BW har da afgjort sin aktie i det med en række dårlige beslutninger, derfor er det for mig helt naturligt, han får silkesnoren nu - de har da ikke andet valg. Og medmindre, du arbejder i klubben, aner vi to jo intet om, hvad der foregår bag skærmen, hvor vi ikke er med. Men ingen - som i ingen - i og omkring klubben, ønsker det her skal ske igen. Det tror jeg heller ikke NT og andre gør. Havde du også forventet, at NT og EA havde fyret sig selv til pressemødet?
                        Når TB melder ud, at det sportslige udvalg er renset for folk uden sportslige kompetencer, kan jeg finde lidt tro på projektet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Er det ikke at tage sorgerne en smule på forskud? Jeg tror roligt, du kan regne med, at alt er under luppen lige nu, men det kan de jo ikke sidde og fortælle om i detaljer på et pressemøde, hvor de præsenterer en ny sportsdirektør. Havde du regnet med det? BW har da afgjort sin aktie i det med en række dårlige beslutninger, derfor er det for mig helt naturligt, han får silkesnoren nu - de har da ikke andet valg. Og medmindre, du arbejder i klubben, aner vi to jo intet om, hvad der foregår bag skærmen, hvor vi ikke er med. Men ingen - som i ingen - i og omkring klubben, ønsker det her skal ske igen. Det tror jeg heller ikke NT og andre gør. Havde du også forventet, at NT og EA havde fyret sig selv til pressemødet?
                          Hvis det bliver meldt ud, at alt skal undersøges og hver en sten skal vendes - intet er helligt og bl.a. bl.a. , hvordan kan dem der så burde være på vægtskålen (sådan som jeg forstod det), allerede nu trykke på knappen og sige BW er "skyldig" uden evalueringen er foretaget? Så har den bestyrelsen jo igen frikendt sig selv og givet BW skylden. Hvordan kan alt så være under lup? Det jo samme sang igen, den hedder "Hvem mon Thorborg hyrer og fyrer i år."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                            Hvis det bliver meldt ud, at alt skal undersøges og hver en sten skal vendes - intet er helligt og bl.a. bl.a. , hvordan kan dem der så burde være på vægtskålen (sådan som jeg forstod det), allerede nu trykke på knappen og sige BW er "skyldig" uden evalueringen er foretaget? Så har den bestyrelsen jo igen frikendt sig selv og givet BW skylden. Hvordan kan alt så være under lup? Det jo samme sang igen, den hedder "Hvem mon Thorborg hyrer og fyrer i år."
                            BW har åbenbart været DMW siden i vinters og man kan simpelthen ikke vente flere uger før man drifter.
                            Spillerne har nu 3-4 ugers fri og så skal man gøre klar til den næste sæson.
                            Af samme årsag skal man have afklaret træneren asap ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              BW har åbenbart været DMW siden i vinters og man kan simpelthen ikke vente flere uger før man drifter.
                              Spillerne har nu 3-4 ugers fri og så skal man gøre klar til den næste sæson.
                              Af samme årsag skal man have afklaret træneren asap ..
                              Klubben skal drives ja, men så kunne man have ansat en driftsdirektør og sendt BW på orlov imens undersøgelsen stod på - hvis man altså mente det med, at alt skulle undersøges. Det gjorde man så ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                                Så blev det BW der fik skylden, og hvad skete der lige med den interne undersøgelse, der skulle vende hver en sten. Thorborg og de øvrige frikendt igen.
                                Jeg giver Troels Bech to år. (Et år, hvis OB ikke rykker op), så er vi samme, frustrerende sted igen.
                                Jeg sidder også og tænker sådan.
                                Det virker allerede som om den undersøgelse er delvist skrottet, eller bliver meget vag... nok mest grundet TBs forklaring om, at OB jo hele tiden evaluerer og løbende undersøger dit og dat igennem en sæson. Det virker pludselig ikke så ekstraordinært, om man vil, men mere som noget der køres ind under normale forløb, uden egentlig deadline eller mållinje.

                                Man har jo også allerede taget store skridt, inden undersøgelsen er kommet i gang.

                                Jeg tror ikke vi skal vente det store af den.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X