Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - Hvidovre
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker det bliver som 8`er i denne kamp
Og så DD på højrekanten. Så må Tyler og Charly slås om venstre
Tyler overraskede mig meget positiv."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Efter kampen i dag vilke klar foretrække Tyler selvom man må tage med i betragtning at Charliie måtte spille på den for ham mere uvænte side.
Tyler overraskede mig meget positiv.
- Likes 1
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Efter kampen i dag vilke klar foretrække Tyler selvom man må tage med i betragtning at Charliie måtte spille på den for ham mere uvænte side.
Tyler overraskede mig meget positiv.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Vi har snakket med Søren Krogh om den kommende kamp mod Hvidovre, og hvad fokus har været på træningsbanen i denne uge.
Søren Krogh: Nogen har fået ny tro på tingene - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg ville gerne spille en 4-4-2 diamant, men vi har simpelthen ikke spillerne til det. Jeg ville egentlig også hellere spille Mickelson, men det sker heller ikke. Derfor bliver det vel:
Bashkim
Charly - El Hajj - Don D
Trybull Manneh
Adelgaard - Helander - Slotsager - Uwusu
Bernat
HC
owusu slot helander Aske
Trybull
El hajj manneh
don d bashkim charly
Comment
Comment