Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCM 23/10/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jeg må erkende, at jeg er lidt træt af - "NT er nærig", "NT kan bare smide xxx millioner mere i kassen" o.lign.

    Jeg er ikke den store fan af ham, men ret skal være ret. Han har reddet klubben økonomisk flere gange samt har givet et budget til en Top6 placering.

    Tror ikke en budgetforhøjelsen vil have den store effekt, men mere der skal ses på, hvordan pengene bliver brugt. Andre SL klubber med mindre budgetter får jo mere ud af deres midler, hvis man ser på resultaterne. Måske man skulle skele lidt mere til eksempelvis Brentford, hvor en klub med et af de mindste budgetter i ligaen ofte leverer over forventning og finder spændende spillere, de videreudvikler og sender videre til meget fornuftige priser. De har styr på datadelen, hvor jeg har på fornemmelsen, at vi halter en del (opbygning og fortolkning - garbage in / garbage out). Føler at vi kører mere traditionelt med fokus på kendte spillere (nogle der allerede stod i BWs bog eller tilbud fra husvenner).

    Min pointe er, at jeg ikke tror et millionbeløb vil hæve os meget i tabellen, så længe vi ikke har en veldefineret spillestil, får lidt mere ro på holdet samt et optimeret stouting set-up / analyseforståelse. Så fokus bør være på BW og det sportslige set-up.
    Det kræver en koldstart og det vil nok tage en tre-årig processperiode. Man vil skulle bygge store dele af truppen op på ny. Men det er sgu fint med mig. Det her lort er i hvert fald utåleligt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      har lige læst Dahlslykkes Tirsdagsanalyse på SFÅ.

      Ganske fint skriv - ikke noget videre nyt.

      Men på sådan en grå tirsdag hvor OB bare er elendige så fik denne sætning mig til at grine højt; "...Selvén har en god aktion på tredive minutter og den er ikke rigtig god..."

      vi må jo finde de små lyspunkter hvor vi nu kan
      Men hvad bragte Hornemann? Heller ikke fløjtende fis. Han har heller ikke niveau til det her projekt. Han kunne sikkert godt i det rette sportslige setup blive forløst. Men nu koster han jo også bare point, som alle de andre som heller ikke skaber nok offensivt.

      Comment


        Krogh om kampen:

        https://obstruktion.dk/soeren-krogh-...lland-chancer/

        "Vi kommer godt ud til anden halvleg, og har egentlig kampen under nogenlunde kontrol. Vi får bare ikke skabt noget, og Midtjylland får heller ikke rigtig skabt noget. I sidste del af anden halvleg, havde det nærmest været en opløsning, hvis HC ikke havde været så god, hvor de har chance på chance, og det er langt fra tilfredsstillende, at vi ikke får mere ud af vores udskiftninger."
        ​​​​

        "Vi har en kamp langt hen ad vejen, og HC holder os inde i den til det sidste med en stærk præstation. Det skuffende er jo den sidste del af anden halvleg, hvor vi er forkrampede. Det er jo os, der giver Midtjylland chancer. Vi spiller den ned til en friløber 3-4 gange, så det er jo bare for dårligt. For lav kvalitet og elendigt, længere er den ikke."

        Klare ord, men nan skulle ikke glemme at også de 11 startere spillede ikke en rigtig overbevisende hjemmekamp.
        Last edited by andlox; 24-10-2023, 13:31.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Tirsdagsanalysen:
          https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...ettelig-krise/

          Så er Rami ude med karantæne...
          Frygter træneren vil ikke følge Dahlslykkes forslag at spille med diamant på midten. Frygter mere vi får den 5-mand-kæde igen og mislykkes en gang mere med at parkere bussen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tirsdagsanalysen:
            https://obstemmer.dk/tirsdagsanalyse...ettelig-krise/

            Så er Rami ude med karantæne...
            Frygter træneren vil ikke følge Dahlslykkes forslag at spille med diamant på midten. Frygter mere vi får den 5-mand-kæde igen og mislykkes en gang mere med at parkere bussen.
            Jeg er også tilhænger af at vi skubber 10'eren ned og spiller med en ekstra man på midten. Skubber en 6 op. Jeg har argumenteret for det mange gange.

            Når ret skal være ret, så må man også bare sige at hiver vi Rami ud så kommer der da slet ikke noget offensivt.

            ​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Han har da ellers meget god stil
              Så du tænker han søger gratis håndværkere som er velklædte ?

              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Så du tænker han søger gratis håndværkere som er velklædte ?
                Gratis håndværkere ?

                Så kan vi da få et relativt billigt nyt stadion !

                Comment


                  Kampen spilles åbenbart om igen kl. 19 i aften. OBs Twitter-Account kom lige med startopstillingen:
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...dWMiNggEg&s=19

                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Kampen spilles åbenbart om igen kl. 19 i aften. OBs Twitter-Account kom lige med startopstillingen:
                    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...dWMiNggEg&s=19

                    Jeg magter ikke at se den en gang til. På den anden side kan de jo lade være med at skifte Selvén ind, nu de så hvor pivringe han var…. Var det mon egentligt Alm eller Krogh der skiftede ham ind….

                    Comment

                    Working...
                    X